Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108700R WÓLKA NIEDŹWIEDZKA BUDY W KM 0+000 DO 1+495 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA NIEDŹWIEDZKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7729019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108700R WÓLKA NIEDŹWIEDZKA BUDY W KM 0+000 DO 1+495 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA NIEDŹWIEDZKA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c3d707-2bdc-4fa1-a0c4-7dc12550dccd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027299/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 108700R Wólka Niedźwiedzka Budy w km 0+000 do 1+495
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg dla rocznego zadania gminnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8c3d707-2bdc-4fa1-a0c4-7dc12550dccd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: ugim@sokolow-
mlp.pl - pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert). W tytule e-mail należy wpisać numer
ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób
jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert / wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji
dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja".
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszystkich innych
dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Burmistrz Gminy
i Miasta Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.;
2) Inspektorem Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.
3) Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej Nr 108700R Wólka Niedźwiedzka Budy w km 0+000 do 1+495 w miejscowości Wólka Niedźwiedzka”, sygn. RG.ZP.272.14.DP.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) Odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej
„ustawą Pzp.”;
5) Ww. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00141397 z dnia 2025-03-11
2025-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania
umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych w ofercie oraz we wszelkich innych
dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) W odniesieniu do danych osobowych ww. osób decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez
Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania jej danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lubz uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba ta uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 32
9) Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach, składanych przez
Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.ZP.271.14.D.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi o łącznej długości 1495 m tj.:
Przebudowa drogi gminnej Nr 108700R Wólka Niedźwiedzka Budy w km 0+000 do 1+495 w miejscowości Wólka Niedźwiedzka – objęte dofinansowaniem
z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2025 rok
Zakres rzeczowy:
o Roboty przygotowawcze.
o Roboty ziemne.
o Odwodnienie korpusu drogi.
o Podbudowy.
o Nawierzchnie.
o Elementy ulic- chodnik
o Remont mostu
o Roboty wykończeniowe.
Opis inwestycji:
Droga gminna 108700R posiada nawierzchnię bitumiczną na całej swojej długości bez poboczy utwardzonych i krawężników. W km 0+009,22 do 0+309,22 znajduje się istniejący chodnik wraz z kanalizacją deszczową o średnicy rury odpływowej 300 mm wraz z studzienkami i kratkami spustowymi. Spływ wód w dalszym biegu inwestycji odbywa się poprzez istniejące rowy odkryte. Istniejący most w km 1+479,7 o długości 12 m posiada ślady uszkodzeń w postaci wykruszeń betonu, uszkodzeń nawierzchni materiału w postaci porostów i pęknięć, wyboju bezpośrednio przed i za mostem i uszkodzeń powierzchni zewnętrznej barierki w postaci zarysowań, utlenień i ubytków warstwy antykorozyjnej. Inwestycja zakłada budowę chodnika o długości ok. 560 m wraz z kanalizacją deszczową oraz udrożnienie i przebudowę istniejących odwodnień. Zaprojektowano także wykonanie remontu mostu polegającego na oczyszczeniu powierzchni materiałów konstrukcyjnych, uzupełnieniu braków, wykruszeń i rys zaprawą betonową oraz zatarcie całej powierzchni zaprawą cementową. Przebudowa zakłada także demontaż poręczy istniejącej z odcięciem słupków oraz ustawienie nowych poręczy U-11b. Na całej długości inwestycji zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni oraz wykonanie nowej nawierzchni. W projekcie ujęto także budowę 8 przepustów, przebudowę 25 przepustów i likwidację 23 przepustów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena - 60% = 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi za wady 40% = 40 pkt
2. Kryterium 1) – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 60 %= ...pkt
Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 60 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.
3. Kryterium 2) – „Okres gwarancji i rękojmi za wady (Og):
Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” – będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej ilości lat gwarancji i rękojmi za wady, jakie Wykonawca poda na formularzu oferty:
Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi za wady w pełnych latach.
W przypadku braku określenia „Okres gwarancji i rękojmi za wady” w formularzu oferty Zamawiający przyjmuje, że okres gwarancji przedmiotu zamówienia wynosi 5 lat (60 miesięcy) od odbioru końcowego.
Kryterium - Okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie ocenione według następujących zasad:
w przypadku zaoferowania 5-letniego okresu gwarancji i rękojmi za wady (60 miesięcy) liczonego od daty odbioru przedmiotu zamówienia (umowy) przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 0 punktów;
w przypadku zaoferowania 6-letniego okresu gwarancji (72 miesiące) liczonego od daty odbioru przedmiotu zamówienia (umowy) przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 20 punktów;
w przypadku zaoferowania 7 i więcej letniego okresu gwarancji (84 miesiące i więcej) liczonego od daty odbioru przedmiotu zamówienia (umowy) przez Zamawiającego – Wykonawca otrzyma 40 punktów;
Najkorzystniejsza oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
UWAGA:
Punkty w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia na podstawie którego będzie można przyznać punkty w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady”. W przypadku niezłożenia oświadczenia oferta otrzyma w tym kryterium 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, tj. 5 lat (60 miesięcy). W przypadku złożenia oświadczenia ze wskazaniem więcej niż jednego Okresu gwarancji Zamawiający również przyzna ofercie 0 pkt w tym kryterium i przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji, tj. 5 lat (60 miesięcy). W przypadku zaoferowania okres gwarancji krótszego niż 5 lat (60 miesięcy) – oferta zostanie odrzucona. Okres gwarancji powinien być wskazany w pełnych latach. W przypadku wskazania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający dokona poprawy (zamiany) na pełne lata, z tym że w przypadku wskazania przez Wykonawcę liczby miesięcy nie będącej wielokrotnością liczby całkowitej lat, Zamawiający dokona poprawy (zaokrąglenia) – w dół (np. 67 miesięcy – 5 lat, 78 miesięcy – 6 lat itp.)
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 40 punktów.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów udzielenia zamówienia obliczona na podstawie poniższego wzoru:
P = C + Og
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium cena
Og – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi,
o długości nie krótszej niż 300 m.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
- zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
- zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,
- zamówienia rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie lub w/w okresie, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach
których wykonawca wykonał (potwierdzony protokołami odbioru) zakres zamówienia minimum taki jak określono w warunku
doświadczenie i uwagach powyżej
b) Dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do
realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie
obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne
do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz
z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w okręgowej Izbie inżynierów Budownictwa bądź uprawnieniami z Unii
Europejskiej
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku określonego w ust. 2 pkt 4 dotyczący zdolności technicznej – musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców,
który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wykazywanego doświadczenia
(doświadczenie nie podlega sumowaniu) a zdolności zawodowej – Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00141397 z dnia 2025-03-11
2025-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli
posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 1616), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio prze upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności .
4) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące prze jego
złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo
innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających odpowiednio przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami i grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności.
5) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu
o którym mowa w art.125 ust.1 P.z.p. – załącznik nr 9 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz robót budowlanych określonych w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 a wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi
przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do
SWZ.
2. Wykaz osób, spełniających wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 b skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, zero groszy)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Sokołowie Małopolskim nr
rachunku 08 9182 0006 0000 0390 2000 0390 z dopiskiem „Wadium do postępowania RG.ZP.271.14.D.2025 pn.: Przebudowa Drogi gminnej Nr 108700R Wólka Niedźwiedzka Budy w km 0+000 do 1+495 w miejscowości Wólka Niedźwiedzka
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00027299/04/P z dnia 2025-03-17
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został określony w paragrafie 10 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108700R WÓLKA NIEDŹWIEDZKA BUDY W KM 0+000 DO 1+495 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA NIEDŹWIEDZKA
- ROZBUD. DR. GM. NR 108682R UL. MICKIEWICZA W SOKOŁOWIE MŁP. W KM 0+224,30 DO 0+281,30 I PRZEBUD. UL. MICKIEWICZA W SOKOŁOWIE MŁP. W KM OD 0 DO 0+224,3 (ODC. 1) I W KM OD 0+281,3 DO 0+476,18 (ODC. 2)
- Świadczenie usług geodezyjnych na rok 2025
więcej: przetargi SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108700R WÓLKA NIEDŹWIEDZKA BUDY W KM 0+000 DO 1+495 W MIEJSCOWOŚCI WÓLKA NIEDŹWIEDZKA
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (POŚ) na terenie Gminy Kije w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego w mieście i gminie Koniecpol wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Karolewo
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarę XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Wykonanie nowych nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i wewnętrznych w gminie Praszka
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.