Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00460364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 380 61 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149900
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – „Trasa nr 1”Uwaga:
W ramach zamówienia przewidziano dodatkowy odwóz o godz. 13:00.
Liczba biletów:
a) ulgowy: 52 + 26 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dodatkowego odwozu,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 46732,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – „Trasa nr 2”Liczba biletów:
a) ulgowy: 15,
b) normlany: 3.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 49166,7 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – „Trasa nr 3”Liczba biletów:
a) ulgowy: 39,
b) normlany: 2
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 39483,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – „Trasa nr 4”Liczba biletów:
a) ulgowy: 24 + 26 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dowozu,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 47355,9 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia – „Trasa nr 5”Liczba biletów:
a) ulgowy: 21,
b) normlany: 2
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 43084,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia – „Trasa nr 6”Liczba biletów:
a) ulgowy: 35,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 36012,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia – „Trasa nr 7”Liczba biletów:
a) ulgowy: 24,
b) normlany: 0
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 52722,2 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia – „Trasa nr 8”Liczba biletów:
a) ulgowy: 37,
b) normlany: 1.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 46489,5 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 zamówienia – „Trasa nr 9”Liczba biletów:
a) ulgowy: 48,
b) normlany: 1
.
− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 42579,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52899,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56247,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56247 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42808,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46358,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46358,7 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50647,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50647,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50647,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47532,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54545,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54545 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44858,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49095,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49095,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48788,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52371,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49157,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49157,8 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42467,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59999,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52986,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52986,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47962,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57954,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53957,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53957,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI WODZISŁAW
- Dostawa kruszyw drogowych oraz usługa równania dróg gminnych w 2025 roku na terenie Gminy Wodzisław
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - III postępowanie
więcej: przetargi WODZISŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ II
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 1.
- Transport autokarowy nauczycieli i studentów ADP.2301.33.2025
- "Usługa opróżniania pustostanów administrowanych przez MZBM, wraz z wywozem i utylizacją" - 3 zadania
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.