eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodzisławWykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 380 61 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53eb5ef0-987e-4f6e-bfb2-24ba43ee537d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149900

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonywanie usług przewozowych do szkół na terenie Gminy Wodzisław w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Trasa nr 1”

Uwaga:
W ramach zamówienia przewidziano dodatkowy odwóz o godz. 13:00.

Liczba biletów:
a) ulgowy: 52 + 26 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dodatkowego odwozu,
b) normlany: 1.

− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46732,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Trasa nr 2”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 15,
b) normlany: 3.


− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 49166,7 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – „Trasa nr 3”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 39,
b) normlany: 2


− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 39483,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia – „Trasa nr 4”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 24 + 26 biletów połówek dla uczniów korzystających wyłącznie z dowozu,
b) normlany: 1.


− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 47355,9 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia – „Trasa nr 5”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 21,
b) normlany: 2
.


− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 43084,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia – „Trasa nr 6”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 35,
b) normlany: 1.

− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 36012,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 zamówienia – „Trasa nr 7”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 24,
b) normlany: 0
.

− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 52722,2 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 zamówienia – „Trasa nr 8”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 37,
b) normlany: 1.

− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 46489,5 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 zamówienia – „Trasa nr 9”

Liczba biletów:
a) ulgowy: 48,
b) normlany: 1
.

− Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób
w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 poz. 728 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu mają uczniowie posiadający bilety. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
− Przewozy w ramach linii regularnych będą taborem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na warunkach i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane ze spełnieniem wymogów stawianych przewoźnikowi, wynikających z w/w ustaw oraz innych przepisów szczególnych niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa świadczenia transportu drogowego. Wykonawca w celu otwarcia regularnych linii dokona również wszelkich niezbędnych formalności wymaganych cytowaną ustawą, w szczególności uzyska odpowiednie dokumenty właściwego organu do wykonywania przewozów regularnych na terenie Gminy Wodzisław,
− transport odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie uzgodniony przed rozpoczęciem świadczenia usług z dyrektorami placówek.
− Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 30 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
− Wykonawca zapewni sprawowanie Opieki nad uczniami w czasie przewozu.
− W czasie obowiązywania niniejszej umowy dopuszcza się możliwość zmiany rozkładu jazdy w trakcie roku szkolnego, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji pracy szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). W przypadku odmiennej organizacji pracy szkoły np. odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów w tym dniu, zgodnie z rozkładem jazdy. O planowanych zmianach dyrektor poinformuje Wykonawcę z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
− Wykonawca, działając zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 16 maja 2016 r.
o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, przed zatrudnieniem osób do opieki nad dziećmi oraz kierowców ma obowiązek sprawdzić, czy dane osoby są zamieszczone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym

Szczegółowy wykaz tras określa Załącznik nr. 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa dla każdej części załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 42579,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52899,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56247 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42808,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46358,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46358,7 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50647,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50647,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50647,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47532,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54545 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44858,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49095,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49095,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48788,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52371,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49157,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MAJ-BUS Danuta Maj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591021444

7.3.4) Miejscowość: Miechów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49157,8 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42467,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59999,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52986,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52986,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47962,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57954,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53957,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS - CAR SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53957,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.