Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 215 50 98
1.5.8.) Numer faksu: 32 215 23 81-83
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-czdz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-czdz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6d29a4f-58fd-4f6d-998b-41b6438329b1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061262/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeutycznych dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gm. Czechowice-Dziedzice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Europejski Fundusz Społeczny+, Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie: FESL.07.07- Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6d29a4f-58fd-4f6d-998b-41b6438329b13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
5.1. w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
5.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „Dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Uwaga - Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ obowiązującej w postępowaniu OPS.OA.260.3.2025.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, które Wykonawca przekazał w przedmiotowym postępowaniu;
1.2 dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, zgodnie z ustawą Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
1.3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz Zamawiający, który prowadzi postępowanie oraz obsługę finansowo-księgową.
1.4. dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
1.5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.7. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
1.8. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.OA.260.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”, współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).
Termin realizacji części nr 1 zamówienia:
21.07.2025 r. – 31.07.2025 r. – z możliwością przesunięcia realizacji zamówienia do 3 dni do przodu, tj. najpóźniej 24.07.2025 r. – 03.08.2025 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;
b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych kondygnacjach co dzieci);
c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-21 do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzyst. zostanie dokonany wg kryteriów oceny ofert:
- cena brutto oferty = 50%
- ocena standardu obiektu = 50%.
1.1. Cena oferty. Waga = 50%
Pkt zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wyk. przedm. zam. Liczba pkt w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaof. Ceny z wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 pkt.
1.2. Ocena standardu obiektu. Waga = 50%
Ocenie podlegać będą szczegół. Inform. Dot. 1 obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu oferty, zgodnie z opisem przedm. zam. w zał. nr 6 do SWZ.
1.2.1. podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w ramach 1 budynku, spełniającego wymagania określone SWZ, na max. 2 sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wył. kondyg. -1 (pon. parteru) oraz kondyg. pow. 2 piętra:
- w pokojach 2-os. z pełnym węzłem sanitarnym = 15p
- w pokojach 3-os. z pełnym węzłem sanit. = 10p
- w pokojach 4-os. z pełnym węzłem sanit. = 5p
- w pokojach 5-os. z pełnym węzłem sanit. = 0p
1.2.2. podkryterium – Odległość obiektu kolonijnego od otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (z. nr 1 do SWZ) dokładnego adresu otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, poł. najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg zasad:
- otwarte, strzeżone kąpielisko nadm. w odległ. mniejszej niż 500 m od ośrodka kolonijnego = 15p
- od 500 m do 750 m = 10p
- od 751 m do 999 m = 5p
- 1000 m = 0p
1.2.3. podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wyk. w form. oferty (z. nr 1 do SWZ) zaplecza rekr. zlok. wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg zasad:
- 3 sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające organizację zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10p
- 2 sale (świetlice), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające org. zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5p
- 1 sala (świetlica), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiająca org. zajęć w grupach oraz przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0p
1.2.4. podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w form. ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekr. (tj. co najmniej boiska sport. lub rekr. oraz placu zabaw), do którego Wykonawca posiada stały dostęp (lub ogólnodostępnego), zlok. na zew. budynku – na terenie ośrodka kolonijnego lub w odl. nie większej niż 800 m od budynku zakwater. uczestników kolonii – wg zasad:
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. na terenie ośrodka, w którym usytuowany jest budynek zakwater. uczestników kolonii = 10p
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości nie większej niż 600 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 5p
- stały dostęp do boiska sportowego lub rekr. oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości większej niż 600 m (pieszo), ale jednocześnie nie większej niż 800 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 0p
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”,
współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).
Termin realizacji części nr 2 zamówienia:
- w trakcie wakacji letnich w roku 2026 (lipiec-sierpień) – świadczenie usługi transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych – w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2026 r. do 31.08.2026 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;
b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników
kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych
kondygnacjach co dzieci);
c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-07-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzyst. zostanie dokonany wg kryteriów oceny ofert:
- cena brutto oferty = 50%
- ocena standardu obiektu = 50%.
1.1. Cena oferty. Waga = 50%
Pkt zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wyk. przedm. zam. Liczba pkt w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaof. Ceny z wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 pkt.
1.2. Ocena standardu obiektu. Waga = 50%
Ocenie podlegać będą szczegół. Inform. Dot. 1 obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu oferty, zgodnie z opisem przedm. zam. w zał. nr 6 do SWZ.
1.2.1. podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w ramach 1 budynku, spełniającego wymagania określone SWZ, na max. 2 sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wył. kondyg. -1 (pon. parteru) oraz kondyg. pow. 2 piętra:
- w pokojach 2-os. z pełnym węzłem sanitarnym = 15p
- w pokojach 3-os. z pełnym węzłem sanit. = 10p
- w pokojach 4-os. z pełnym węzłem sanit. = 5p
- w pokojach 5-os. z pełnym węzłem sanit. = 0p
1.2.2. podkryterium – Odległość obiektu kolonijnego od otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (z. nr 1 do SWZ) dokładnego adresu otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, poł. najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg zasad:
- otwarte, strzeżone kąpielisko nadm. w odległ. mniejszej niż 500 m od ośrodka kolonijnego = 15p
- od 500 m do 750 m = 10p
- od 751 m do 999 m = 5p
- 1000 m = 0p
1.2.3. podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wyk. w form. oferty (z. nr 1 do SWZ) zaplecza rekr. zlok. wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg zasad:
- 3 sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające organizację zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10p
- 2 sale (świetlice), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające org. zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5p
- 1 sala (świetlica), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiająca org. zajęć w grupach oraz przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0p
1.2.4. podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w form. ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekr. (tj. co najmniej boiska sport. lub rekr. oraz placu zabaw), do którego Wykonawca posiada stały dostęp (lub ogólnodostępnego), zlok. na zew. budynku – na terenie ośrodka kolonijnego lub w odl. nie większej niż 800 m od budynku zakwater. uczestników kolonii – wg zasad:
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. na terenie ośrodka, w którym usytuowany jest budynek zakwater. uczestników kolonii = 10p
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości nie większej niż 600 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 5p
- stały dostęp do boiska sportowego lub rekr. oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości większej niż 600 m (pieszo), ale jednocześnie nie większej niż 800 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 0p
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w ramach części nr 3 zamówienia OPS.OA.260.3.2025 jest świadczenie usług transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia w ramach wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-15 lat mieszkających na terenie gminy Czechowice-Dziedzice, realizowanej w ramach projektu „NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II”,
współfinansowanego ze środków w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskie 2021-2027 (EFS+).
Termin realizacji części nr 3 zamówienia:
W trakcie wakacji letnich w roku 2027 (lipiec-sierpień)
– świadczenie usługi transportu osób, zakwaterowania i wyżywienia trakcie turnusu, obejmującego 10 kolejno następujących po sobie dób pobytowych - w wybranym przez Wykonawcę terminie od 01.07.2027 r. do 31.08.2027 r.
Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia, który obejmował będzie w szczególności:
a) transport 50 osób w obie strony (tzn. z Czechowic-Dziedzic do ośrodka zakwaterowania uczestników kolonii oraz – po zakończeniu pobytu - z powrotem do Czechowic-Dziedzic) – zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przewozu osób;
b) zakwaterowanie (10 nocy) dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży (uczestników kolonii) oraz 6 opiekunów w jednym budynku murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu uczestników
kolonii – przy uwzględnieniu następujących wymagań szczegółowych:
- zakwaterowanie uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra;
- zakwaterowanie dzieci i młodzieży w pokojach minimum 2-osobowych, a maksimum 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, WC) – w każdym pokoju z zimną i ciepłą wodą przez całą dobę, bez ograniczeń.
W każdym pokoju powinna znajdować się szafa ubraniowa z liczbą półek odpowiadającą liczbie dzieci zakwaterowanych w danym pokoju (minimum po 1 półce na 1 dziecko). Oprócz tego w każdym pokoju powinny być szafki nocne przy każdym łóżku. Zamawiający wyklucza zastosowanie łóżek piętrowych oraz polowych i tzw. paletowych;
- opiekunowie powinni być zakwaterowani w minimum 2 pokojach(opiekunowie muszą być zakwaterowani na tych samych
kondygnacjach co dzieci);
c) wyżywienie dla 50 osób: 44 dzieci i młodzieży oraz 6 opiekunów - zgodnie
z zasadami higieny żywienia, w tym z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448);
d) ośrodek wypoczynkowy lub kolonijny (ogrodzony i oświetlony), w którym zakwaterowane zostaną ww. osoby, musi być położony na terenie województwa pomorskiego lub zachodniopomorskiego – w miejscowości nad Morzem Bałtyckim – ośrodek oddalony od strzeżonego, morskiego kąpieliska przeznaczonego dla kolonii Zamawiającego w odległości nie większej niż 1000 metrów (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia z ośrodka kolonijnego na strzeżone kąpielisko morskie). Odległość tę należy ustalić przy użyciu serwisu internetowego Google Maps - https://www.google.com/maps/ - bowiem Zamawiający dokona weryfikacji tej odległości za pomocą danych zawartych w serwisie Google Maps.
Uwaga - W przypadku, gdy ośrodek oddalony będzie o więcej niż 1000 metrów od strzeżonego kąpieliska morskiego, z którego korzystać będą uczestnicy kolonii, oferta zostanie odrzucona przez Zamawiającego jako niezgodna z SWZ.
Uwaga! Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizji lokalnej miejsc zaproponowanych przez Wykonawcę w złożonych ofertach - jako miejsc zakwaterowanie i pobytu dzieci - przed wyborem oferty najkorzystniejszej oraz sprawdzenia stanu przygotowania do kolonii wybranego ośrodka na dwa tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z którym należy realizować zamówienie objęte postępowaniem OPS.OA.260.3.2025, stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 6 do SWZ („Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia”) stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2027-07-01 do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzyst. zostanie dokonany wg kryteriów oceny ofert:
- cena brutto oferty = 50%
- ocena standardu obiektu = 50%.
1.1. Cena oferty. Waga = 50%
Pkt zostaną przyznane w zależności od zaoferowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wyk. przedm. zam. Liczba pkt w kryterium „cena oferty” obliczona zostanie jako iloraz najniższej zaof. Ceny z wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu oraz ceny w ofercie ocenianej, pomnożony przez 50 pkt.
1.2. Ocena standardu obiektu. Waga = 50%
Ocenie podlegać będą szczegół. Inform. Dot. 1 obiektu, złożone przez Wykonawcę w formularzu oferty, zgodnie z opisem przedm. zam. w zał. nr 6 do SWZ.
1.2.1. podkryterium – Zakwaterowanie uczestników kolonii w ramach 1 budynku, spełniającego wymagania określone SWZ, na max. 2 sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wył. kondyg. -1 (pon. parteru) oraz kondyg. pow. 2 piętra:
- w pokojach 2-os. z pełnym węzłem sanitarnym = 15p
- w pokojach 3-os. z pełnym węzłem sanit. = 10p
- w pokojach 4-os. z pełnym węzłem sanit. = 5p
- w pokojach 5-os. z pełnym węzłem sanit. = 0p
1.2.2. podkryterium – Odległość obiektu kolonijnego od otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (z. nr 1 do SWZ) dokładnego adresu otwartego, strzeżonego kąpieliska nadmorskiego, poł. najbliżej ośrodka, gdzie uczestnicy kolonii będą zakwaterowani (odległość rozumiana jako długość trasy do przejścia, a nie w linii prostej) – wg zasad:
- otwarte, strzeżone kąpielisko nadm. w odległ. mniejszej niż 500 m od ośrodka kolonijnego = 15p
- od 500 m do 750 m = 10p
- od 751 m do 999 m = 5p
- 1000 m = 0p
1.2.3. podkryterium – Zaplecze rekreacyjne wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wyk. w form. oferty (z. nr 1 do SWZ) zaplecza rekr. zlok. wew. budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani – wg zasad:
- 3 sale (świetlice), wyposażone w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające organizację zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przystosowana do organizacji dyskoteki (wyposażona w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 10p
- 2 sale (świetlice), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiające org. zajęć w grupach – w tym 1 sala (świetlica) przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 5p
- 1 sala (świetlica), wyp. w sprzęt i urządzenia do gier i zabaw (np. piłkarzyki, stół bilardowy, stół do tenisa stołowego, gry planszowe), umożliwiająca org. zajęć w grupach oraz przyst. do org. dyskoteki (wyp. w niezbędny sprzęt grający i nagłośnienie) = 0p
1.2.4. podkryterium – Zaplecze sportowo-rekreacyjne na zewnątrz budynku, w którym uczestnicy kolonii będą zakwaterowani
Pkt będą przyznawane na podst. wskazanego przez Wykonawcę w form. ofertowym (zał. nr 1 do SWZ) zaplecza sportowo-rekr. (tj. co najmniej boiska sport. lub rekr. oraz placu zabaw), do którego Wykonawca posiada stały dostęp (lub ogólnodostępnego), zlok. na zew. budynku – na terenie ośrodka kolonijnego lub w odl. nie większej niż 800 m od budynku zakwater. uczestników kolonii – wg zasad:
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. na terenie ośrodka, w którym usytuowany jest budynek zakwater. uczestników kolonii = 10p
- stały dostęp do boiska sportowego (lub rekr.) oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości nie większej niż 600 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 5p
- stały dostęp do boiska sportowego lub rekr. oraz placu zabaw, poł. poza terenem ośrodka, w którym usyt. jest budynek zakwater. uczestników kolonii - w odległości większej niż 600 m (pieszo), ale jednocześnie nie większej niż 800 m (pieszo) od budynku zakwater. uczestników kolonii = 0p
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena standardu obiektu ośrodka wypoczynkowego
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że w celu wykonania zamówienia publicznego dysponuje (w ramach danej części zamówienia):
a) obiektem noclegowym (budynek hotelowy, budynek ośrodka wypoczynkowego, pensjonat itp.), posiadającym bazę noclegową na minimum 50 miejsc noclegowych, pozwalającym na zapewnienie zakwaterowania uczestników kolonii i opiekunów w jednym budynku murowanym (w pokojach max. 5-osobowych) na maksymalnie dwóch sąsiadujących ze sobą kondygnacjach - z wyłączeniem kondygnacji -1 (poniżej parteru) oraz kondygnacji powyżej 2 piętra – przy czym każdy pokój z pełnym węzłem sanitarnym - zlokalizowanym w odległości nie większej niż 200 m od obiektu gastronomicznego, o którym mowa w pkt 7.2.4.b) SWZ;
b) obiektem gastronomicznym (np. restauracją, barem, stołówką), zlokalizowanym w odległości nie większej niż 200 m od obiektu noclegowego, o którym mowa w pkt 7.2.4.a) SWZ;
Uwaga do punktu 7.2.4. SWZ:
Zamawiający uzna za spełnione warunki pkt 7.2.4. SWZ również w przypadku, gdy obiekt noclegowy i obiekt gastronomiczny znajdują się w tej samej lokalizacji lub budynku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych - w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty zawarte w ofercie:1. formularz ofertowy (na lub wg załącznika nr 1 do SWZ);
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych;
3. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ);
4. oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, które świadczenia w ramach zamówienia wykonają poszczególności wykonawcy (na lub wg załącznika nr 5 do SWZ) – uwaga: dokument ten należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;
5. dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy):
5.1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze
zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2a do SWZ);
5.2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu, mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W odniesieniu do warunków doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, jaki zakres świadczenia wynikający z umowy o zamówienie publiczne wykona dany
Wykonawca – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Uwaga! Zapisy dotyczące zaliczek dotyczą tylko części nr 2 oraz części nr 3 zamówienia OPS.OA.260.3.2025:1. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy. Zaliczka może zostać udzielona do wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie otrzymanej prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 21 dni po wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę. Z wnioskiem o zaliczkę Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed planowanym terminem turnusu wyjazdowej kolonii socjoterapeutycznej.
2. Jeżeli Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka na poczet wykonania przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę wypłaconej zaliczki. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek do wysokości określonej w ust. 1, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, iż wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek.
3. W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy lub niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny, Zamawiający może żądać zwrotu zaliczki, niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany zwrócić zaliczkę na wezwanie Zamawiającego w terminie określonym w wezwaniu.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający, zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w celu przeciwdziałania wspierania agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 tejże ustawy, stosuje sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.2. Mając na uwadze powyższe – Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Uwaga: Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych powyżej.
Uwaga: W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 7.1.6.1., Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy. Osoba lub podmiot podlegający wykluczeniu na podstawie pkt 7.1.6.1 SWZ., który w okresie tego wykluczenia ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego lub bierze udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlega karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa powyżej nakłada Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Świadczenie usług transportu, zakwaterowania i wyżywienia w ramach 3. wyjazdowych kolonii socjoterapeut. dla dzieci i młodzieży z gm. Czechowice-Dziedzice w projekcie NIE-zwykłe Dziecko. Edycja II
- "Czyszczenie urządzeń odwadniających drogi na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Rozbudowa nowego cmentarza komunalnego" w Czechowicach-Dziedzicach - I etap
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
- Organizacja wyjazdowej usługi - obozu terapeutycznego dla dzieci i opiekunów.
- Dostawa Gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- Świadczenie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dyscypliny Komplementarne Fizjoterapii" organizowanej przez Zakład Fizjoterapii Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Świadczenie usług cateringowych dla Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego przez okres 12 miesięcy
- Dostawa gazów medycznych i innych gazów wraz z dzierżawą zbiorników kriogenicznych i butli.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.