eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock"¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku"



Og³oszenie z dnia 2025-03-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S¡D REJONOWY W P£OCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324895

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@plock.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

S¡D

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ugi - Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d53e2df-1a95-48d9-9b9a-ff6ae97b43a4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00149951

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d53e2df-1a95-48d9-9b9a-ff6ae97b43a4

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wszelkie Wymagania techniczne i
organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej, okre¶lone zosta³y w SWZ- Rozdzia³ I pkt 5

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor S±du Rejonowego w P³ocku, przy ul. 8 Pu³ku Artylerii Lekkiej 6 w
P³ocku, dalej jako ADO, Kontakt z ADO jest mo¿liwy za pomoc± e-maila: dyrektor@plock.sr.gov.pl.
2. W S±dzie wyznaczony zosta³ Inspektor Ochrony Danych, mo¿na siê z nim kontaktowaæ poprzez e-mail: iod@plock.sr.gov.pl.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz Ustawy z 11.09.2019r Prawo zamówieñ
publicznych (dalej ustawa PZP) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp
5. Odbiorc± Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
6. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat zgodnie z art. 78 ustawy PZP od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia.
7. Posiadaj± Pañstwo prawo do:
• dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (na podstawie art. 15 RODO);
• do sprostowania Pañstwa danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO);
• ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przy-padków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO;
• wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e prze-twarzanie danych osobowych
Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8. Nie przys³uguje Pañstwu prawo do:
• usuniêcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO );
• przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañ-stwa danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).
9. Wobec Pañstwa nie bêd± podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez istotnego udzia³u cz³owieka), w tym Pana/Pani
dane osobowe nie bêd± podlega³y profilowaniu.
10. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospo-darczego, który tworz±
pañstwa Unii Europejskiej ani organizacji miêdzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG 261.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objêtym niniejszym postêpowaniem jest ¶wiadczenie us³ugi: „ Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku.”

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert okre¶lony zosta³ w SWZ- Rozdzia³ VII

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 2) uPzp, dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 );
2) w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) uPzp, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek ten spe³ni± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e nale¿ycie wykonali lub wykonuj±, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno-¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach
u¿yteczno¶ci publicznej publicznej*, z których ka¿da trwa³a co najmniej 12 miesiêcy w ramach jednego kontraktu i wynosi³a co najmniej 400.000 z³ brutto (ka¿da z nich).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – sporz±dzone zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
c) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ;
d) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania postawionych w postêpowaniu warunków udzia³u oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, na wzorze stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do niniejszej SWZ, wraz z dowodami potwierdzaj±cymi, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie – sk³adany wykaz, jak i dowody musz± byæ sporz±dzone w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na podstawie ustawy z dnia
22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2021.1995 z pó¼n. zm.);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia, okre¶l0ne zosta³y we wzorze umowy- za³±cznik nr 5 do
SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-28 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem https://ikard.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.