Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069749/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00077009/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla SP nr 141 przy
ul. Szaserów 117 w ramach zadania inwestycyjnego: ” Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117" - etap I meble
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla SP nr 141 przyul. Szaserów 117 w ramach zadania inwestycyjnego: ” Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117" - etap I meble
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b878a188-93c0-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia dla SP nr 141 przy ul. Szaserów 117 w ramach zadania inwestycyjnego: " Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 " - etap I meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069749/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/4/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117 w ramach zadania inwestycyjnego: ” Rozbudowa modułowa Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117" - etap I meble.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia meblowego zgodnie z OPZ i umową (załączniki 8 i 9 do SWZ).
Uwaga ! Obiekt jest wyposażony w wykładziny podłogowe łatwe do zarysowań. Konieczne specjalne środki ostrożności przy dostawie mebli.
2. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest m.in. do:
a) dostarczenia wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 141 przy ul. Szaserów 117,
b) zabezpieczenia miejsca dostawy i montażu,
c) dokonania rozładunku, wniesienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego ,
d) montażu, ustawienia i wypoziomowania,
e) dostarczenia instrukcji obsługi i konserwacji, kart gwarancyjnych, wszelkich niezbędnych atestów i certyfikatów dostarczonego wyposażenia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
1) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w OPZ, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej/opinii, w przypadku wyposażenia co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego.
3) Zamawiający dopuszcza tolerancję PARAMETRÓW wskazanych w OPZ (dotyczy: dł., wys., szer., gł., poj.): +/- 5% .
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218489,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378370,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218489,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591956722
7.3.3) Ulica: WOJEWÓDZKA 2
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-536
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218489,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-27 do 2022-07-08INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE.
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, pomocy dydaktycznych, sprzętu i zabawek do szkoły podstawowej wraz z przedszkolem w miejscowości Sieniawa Gmina Rymanów
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.