Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00066565/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-2028
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzdczest1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie obiektów mostowych w latach 2025-20282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40dea223-15c5-4fa5-bf4d-85c0c26181dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042551/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Utrzymanie obiektów mostowych 2025-2028
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7339368,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie koniecznych do wykonania robót w celu utrzymania ciągłości ruchu drogowego oraz zabezpieczenia przed dalszą degradacją obiektów mostowych. W zakres takich prac wchodzą miedzy innymi: remonty nawierzchni jezdni, remonty podpór i konstrukcji nośnych, remonty nawierzchni chodników, krawężników, oczyszczanie i naprawa elementów odwodnienia na obiektach, oczyszczanie i remonty chodników, uzupełnianie obrukowania skarp i stożków; remonty wyposażenia obiektów takich jak: bariery, balustrady, dylatacje, gzymsy, łożyska oraz inne roboty porządkowe.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady oraz gwarancji jakości wykonane naprawy ubytków betonu masami szpachlowymi oraz torkretem; izolacjonawierzchnie chodników; dywaniki z asfaltobetonu; malowanie balustrad, powierzchni stalowych i betonowych; wymiany dylatacji na okres 36 (trzydzieści sześć) miesięcy kalendarzowych od dnia podpisania protokołu odbioru danych robót. Rękojmia za wady obejmuje również materiały użyte
do wykonania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5924872,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12311913,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5924872,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5080069490
7.3.3) Ulica: Niwiska Dolne, ul. Długa 14
7.3.4) Miejscowość: PAJĘCZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 98-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części dotyczącej:
1. FREZOWANIE NAWIERZCHNI o grubości do 5cm;
2. FREZOWANIE NAWIERZCHNI lecz dopłata za każdy 1cm;
3. REMONT CZĄSTKOWY NAW BITUM O POW. do 5m2 grubość 4cm bez wzg. na rodz. użytego sprzętu i odległość materiału z rozbiórki;
4. REMONT CZĄSTKOWY DO 5m2 dopłata za każdy 1cm;
5. REMONT CZĄSTKOWY NAW. BITUM. POWYŻEJ 5m2 grubość 4cm;
6. REMONT CZĄSTKOWY POWYŻEJ 5m2 dopłata za każdy 1cm;
9. NAKŁADKA - warstwa ścieralna o grubości 4cm i powierzchni większej niż 5m2;
10. NAKŁADKA - warstwa ścieralna lecz dopłata za każdy 1cm;
13. REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI MASAMI NA ZIMNO - gr. 4cm;
14. WYPEŁNIENIE SZCZELIN I SPĘKAŃ MASĄ BITUMICZNĄ (LATERBIT);
15. WYKONANIE DYLATACJI BITUMICZNEJ szer. 50cm w nawierzchni jezdni.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5924872,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu "Szkoła możliwości"- 3 części
- Modernizacji systemu SKCD w Centralnej Przepompowni Ścieków.
- Dostawa ubrań treningowych, bielizny trudnopalnej termoaktywnej, rękawiczek, pasków do spodni, szalików oraz ubrań koszarowych i koszulek z krótkim rękawem do CSPSP w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i odwodnieniem, gm. Kłomnice".
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w pomieszczeniach PSP nr 2 w Grójcu.
- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przyłączami kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kaliski w gminie Paprotnia
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 432 na odcinku od skrzyżowania z DP 2929P Racławki - Chwalibogowo do ronda w m. Grzymysławice
- "Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej z systemem antenowym i monitoringiem wizyjnym, na potrzeby Nadleśnictwa w obrębie Bucharzewo na działce nr. ewid.: 327/5"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budżetów obywatelskich wg zadań 1-2
- Przebudowa i remont konserwatorski budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości przy ul. Kilińskiego 36 w Łodzi
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.