eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaZakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2895f7b7-6fa7-42db-93bb-096eb0249614

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup paliw płynnych rozliczanych za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla środków transportu i sprzętu silnikowego Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075203

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającą a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. Dopuszcza się
komunikację za pomocą poczty elektronicznej przetargi@cspsp.pl (komunikacja przy użyciu poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty wraz z wymaganymi dokumentami, którą Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej). Oferta wraz z załącznikami oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) muszą zostać złożone w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającej. Zamawiająca dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@cspsp.pl. Zamawiająca będzie przekazywała wykonawcom informacje w postaci elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiająca będzie zamieszczała na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w swz w pkt. 24

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WT.2370.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do samochodów służbowych oraz sprzętu silnikowego należących do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, na stacji paliw Wykonawcy na terenie całego kraju w systemie elektronicznych kart paliwowych.
2. Przewidywana ilość poszczególnych paliw jaką Centralna Szkoła PSP zamierza kupić przez okres związania umową tj. 24 miesiące od podpisania umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 15 czerwca 2025 r.) wynosi maksymalnie: ON: 90 000 litrów, Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 30 000 litrów. UWAGA! - podane ilości są ilościami maksymalnymi, jakie Zamawiająca zamierza kupić, wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i mogą ulec pomniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającej. Minimalna ilość paliwa, jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w okresie trwania umowy wynosi 45.000 litrów oleju napędowego oraz 15.000 litrów benzyny bezołowiowej PB 95.
Podane szacowane zużycie poszczególnych rodzajów paliwa zostało obliczone
na podstawie rzeczywistego zużycia poszczególnych paliw w okresie ostatnich dwóch lat kalendarzowych. Faktyczne zużycie paliw zależne będzie między innymi od ilości osób szkolonych, ilości wyjazdów samochodów służbowych, ilości prowadzonych akcji ratowniczo gaśniczych, temperatur zewnętrznych i innych, w związku z czym nie ma możliwości określenia dokładnej ilości paliw, które zostaną zakupione u Sprzedawcy.
3. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania przez 24 h/dobę, we wszystkie dni obowiązywania umowy.
4. Wykonawca musi zapewnić dostępność paliw w ilości 1000 (jeden tysiąc) litrów oleju napędowego oraz 100 (sto) litrów benzyny bezołowiowej PB 95, również w przypadku wystąpienia trudności na rynku paliw.
5. Paliwa muszą spełniać wymagania PN-EN 228+A1:2017-06, PN-EN 590:2022-08.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartej umowy, złożonej oferty oraz SWZ
8. Miejsce realizacji zamówienia: stacje paliw Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
10. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium cena brutto - Maksymalna ilość punktów, jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 40. Uzyska ją oferta o najniższej cenie brutto. Pozostałe oferty otrzymają punktację na podstawie
stosunku zaoferowanej ceny do ceny najniższej (zgodnie z matematyczną zasadą proporcjonalności odwrotnej – im wyższa cena tym mniejsza ilość otrzymanych punktów).
2. Kryterium opust - Maksymalna ilość punktów, jaką Oferent może uzyskać w wyniku oceny według ww. kryterium wynosi 60, uzyska ją oferta o zaoferowanym najwyższym opuście podanym
w procentach. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów obliczoną wg powyższego wzoru (na zasadzie stosunku
oferowanego opustu do najwyższego oferowanego opustu)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (obrót paliwami) lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień
b) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiająca wymaga, aby Wykonawca dysponował na terenie całego kraju siecią stacji paliw – minimum 10 stacji paliw w każdym z województw oraz minimum 2 stacje paliw czynne całodobowo na terenie miasta Częstochowa, oddalone od siedziby Zamawiającej nie więcej niż 10 km w jedną stronę drogami publicznymi

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym tj. w zakresie obrotu paliwami, wymagana na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne.
2. Wykaz stacji paliw czynnych całodobowo. Dokument potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje siecią stacji paliw - minimum 10 stacji paliw w każdym z województw oraz minimum 2 stacje paliw czynne całodobowo na terenie miasta Częstochowa, oddalone od siedziby Zamawiającej nie więcej niż 10 km w jedną stronę, drogami publicznymi

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Oryginał. Wzór stanowi Załącznik nr 0 do SWZ
2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Oryginał w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia potwierdzona za zgodność przez mocodawcę lub notariusza.
3. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w art. 118 uPzp) - Oryginał. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427)
‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 5 projektu umowy, może być negocjowane (może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty wykonania zamówienia. Zmiana wynagrodzenia dotyczy części umówionego wynagrodzenia, które nie zostało zafakturowane.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić, w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
- Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić, jeśli poziom cen materiałów i kosztów z dnia otwarcia oferty, mierzony kwartalnym wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem, ogłoszonym przez Prezesa GUS, ulegnie zmianie o co najmniej 10%. W takim przypadku, wynagrodzenie ulegnie zmianie o połowę ww. wskaźnika.
- Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić jeden raz w okresie obowiązywania umowy na pisemny wniosek stron. Zmiana może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 6 m-cy od podpisania umowy.
- Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o ogłoszone kwartalne wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w okresie od kwartału, w którym nastąpiło otwarcie ofert, do kwartału poprzedniego przed dniem złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia (ostatni dostępny wskaźnik kwartalny na stronie GUS)
- Zmiana wynagrodzenia dotyczy części umówionego wynagrodzenia, które nie zostało zafakturowane.
- Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia nie może przekraczać 5% wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 5
- Pod pojęciem „zmiany wynagrodzenia” rozumie się jego zwiększenie lub zmniejszenie
- Sprzedawca, którego wynagrodzenie zostanie zmienione, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy i przedstawienia dowodu wypełnienia powyższego obowiązku w terminie 21 dni od dnia dokonania zmiany wynagrodzenia Sprzedawcy (o ile dotyczy)
3. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy, w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1 i 2, każdorazowo winna zostać poparta pisemnym wnioskiem Sprzedawcy zawierającym szczegółowe uzasadnienie wpływu w/w zmian na koszty wykonania zamówienia przez Sprzedawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może dotyczyć jedynie niezrealizowanej w ramach umowy części wynagrodzenia
4. Wniosek, o którym mowa w pkt. 3 będzie rozpatrzony przez Kupującą w terminie 14 dni licząc od daty otrzymania.
5. W przypadku kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Sprzedawcy, w okolicznościach o których mowa w pkt. 1 i 2, strony dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części w drodze pisemnego oświadczenia jednej ze stron złożonego z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. W tej sytuacji strony umowy nie będą dochodzić wobec siebie żadnych roszczeń odszkodowawczych wynikających z tego faktu.
6. W przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy nie zostanie wyczerpana kwota, o której mowa w § 3 ust. 5 projektu umowy, dopuszcza się możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy o nie więcej niż 3 miesiące.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 10:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1075203

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu (siedziba Zamawiającej) zawarcia umowy odrębnym pismem. Zamawiająca zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy PZP, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
2. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, w przypadku gdy wartość umowy przekroczy dwukrotność kapitału zakładowego takiego Wykonawcy, Zamawiająca przed podpisaniem umowy może żądać dostarczenia uchwały, zgodnie z postanowieniami art. 230 Kodeksu
spółek handlowych lub odpisu umowy spółki, zezwalającego na zaciąganie takich zobowiązań. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (s.c., konsorcja), Zamawiająca może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającej dwa egzemplarze regulaminu, ogólnych warunków itp. które będą stanowić załącznik do umowy. Niezłożenie regulaminu, ogólnych warunków itp. będzie traktowane jak odmowa podpisania umowy przez Sprzedającego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.