eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZakup i dostawa sp. elektronicznego dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ramach pr. pt. Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wlkp



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa sp. elektronicznego dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ramach pr. pt. Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wlkp

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sp. elektronicznego dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ramach pr. pt. Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wlkp

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e3249c-3b7a-4262-b887-79b3727db08e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039687/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup i dostawa sp. elekt. dla ZSPT CKU w Boj. i ZSZ w Raw. w ram. pr. pt. Nowe pracownie kszt. zaw. w szkołach Pow. Raw. – dla rozwoju gosp. poł. Wlkp i zakup licencji dla ZSZ w Raw. w ram. b. dział.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski” nr FEWP.05.01-IŻ.00-0036/23-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla ZSPT CKU w Bojanowie i ZSZ w Rawiczu w ramach projektu pt. „Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego – dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Priorytet 05 „Fundusze europejskie wspierające społeczną infrastrukturę dla Wielkopolan (EFRR)”, Działanie 05.01 „Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia na szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej” oraz zakup licencji dla ZSZ w Rawiczu w ramach bieżącej działalności.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
7. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
8. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
1) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
9. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
3) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
10. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
11. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.
2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych CKU w Bojanowie. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części I – 24 miesiące.

4.2.5.) Wartość części: 20189,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.
2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części II – 36 miesięcy.

4.2.5.) Wartość części: 263089,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Bojanowie. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.
2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Technicznych CKU w Bojanowie. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części III – 24 miesiące.

4.2.5.) Wartość części: 144390,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42997300-4 - Roboty przemysłowe

45255400-3 - Roboty produkcyjne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do celów dydaktycznych przez nauczycieli i uczniów w celu podniesienia jakości i efektywności kształcenia oraz poprawienia jakości pracy. Doposażenie pracowni szkoły umożliwi zapewnienie odpowiednich warunków do nauki i stworzenia szerokiego wachlarza dodatkowych zajęć zawodowych i szkoleń dla uczniów przyczyniając się do rozwoju ich umiejętności, wiedzy, zainteresowań i talentów.
2. Sprzęt elektroniczny stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z rekomendowanym wyposażeniem pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Dzięki pozyskaniu nowych sprzętów szkoła umożliwi efektywniejszą organizację zajęć praktycznych, poprawią warunki nauczania oferując uczniom nowoczesne i interaktywne środowisko edukacyjne.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 zapewnia poszanowanie praw osób niepełnosprawnych zgodnie z Konwencją Narodów Zjednoczonych o prawach osób niepełnosprawnych. Zgodnie z założeniami projektu osobom niepełnosprawnych zostanie zapewniony równy dostęp do projektu, a z zakupionego wyposażenia będą mogli korzystać wszyscy uczniowie szkoły. Celem zamówienia jest edukacja uczniów szkoły, integracja i wspieranie osób niepełnosprawnych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji na każdy sprzęt wynosi dla Części IV – 36 miesięcy.

4.2.5.) Wartość części: 2267,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30191400-8 - Niszczarki

30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 31 licencji Office LTSC Professional Plus 2024 edukacyjna licencja wieczysta w formie licencji grupowej dla Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu na bieżącą działalność jednostki. Produkt ma zawierać następujące programy: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta Interfejs użytkownika w pełnej polskiej wersji językowej.
3. Licencje na oprogramowanie biurowe muszą pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany stacji roboczej),
4. Zamawiający wymaga dostarczenia wszelkich dokumentów przekazanych przez producentów sprzętu m.in. instrukcji obsługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętów) został zawarty w Załączniku Nr 7 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 12090,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie:
1) dla Części I - sprzętu ICT/TIK o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto;
2) dla Części II - sprzętu ICT/TIK o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto;
3) dla Części III - sprzętu z zakresu robotyki o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty podmiotów krajowych:
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć, z uwzględnieniem terminów ważności tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wg Załącznika Nr 6 do SWZ (dotyczy Części I-III)
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2. Szczegółową specyfikację/ kartę charakterystyki poszczególnych sprzętów (dotyczy Część I-V)
Szczegółowa specyfikacja/karta charakterystyki dla każdego sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Formularz ofertowo – cenowy wg Załącznika Nr 5 do SWZ
Rozumiany jako przedmiotowy środek dowodowy określony w art. 7 pkt 20 ustawy Pzp. Zamawiający działając w myśl art. 106 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, żąda innych niż wskazane w art. 104 i art. 105 przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Formularz ofertowo – cenowy uwzględniający ceny jednostkowe na poszczególne pozycje asortymentowe, odpowiednie dla zamówienia, na którą Zamawiający zamierza składać ofertę. Ww. formularze stanowią integralną część Umowy.
Cenę oferty brutto oraz netto zamówienia należy przenieść do Formularza oferty wg Załącznika Nr 1 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Formularz ofertowo – cenowy wg Załącznika Nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wg Załącznika Nr 1 do SWZ.
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg Załącznika Nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby wg Załącznika Nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) nazwę postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) dane wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (rozumianych również jako wspólników spółki cywilnej), dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy stanowi Załącznik Nr 8.1 (dotyczy Części I-IV) i 8.2 (dotyczy Części V) SWZ. Dla każdej części zamówienia będzie zawarta osobna umowa.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie wskazanym w projektowych postanowieniach umowy określonych w Załączniku Nr 8.1 i 8.2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.