Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania:
Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku w celu utworzenia nowych miejsc opieki długoterminowej i geriatrycznej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Radomsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 36
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.biz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania:
Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku w celu utworzenia nowych miejsc opieki długoterminowej i geriatrycznej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c96d596-81e2-4b31-bd21-6da0789eca5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpital.logintrade.net/zapytania_email,193563,a4f82a026e559b0359f56add28179562.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art.61 ust. 1 ustawy Pzp).
4. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia środkiem komunikacji elektronicznej miedzy Zamawiającym a Wykonawcami jest Platforma zakupowa dostępna pod adresem
https://szpital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
5. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej i zobowiązany jest stosować się do Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej oraz Instrukcji użytkowników zamieszczonych na stronie
https://szpital.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej są dostępne na stronie https://szpital.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20220613.pdf
2. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art.61 ust. 1 ustawy Pzp).
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia środkiem komunikacji elektronicznej miedzy Zamawiającym a Wykonawcami jest Platforma zakupowa dostępna pod adresem
https://szpital.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej i zobowiązany jest stosować się do Regulaminu korzystania z Platformy Zakupowej oraz Instrukcji użytkowników zamieszczonych na stronie
https://szpital.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej są dostępne na stronie https://szpital.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20220613.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36
tel. sekretariat – 44/685 47 16, fax sekretariat – 44/685 47 01
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych: Ewelina Garwolska , z którym można się kontaktować: tel. 44/681-08-56
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostatać Pani /Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku w celu utworzenia nowych miejsc opieki długoterminowej
i geriatrycznej” wykonywanego zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, przepisami wykonawczymi i wymogami Zamawiającego na każdym jego etapie tj.
1. Opracowania dokumentacji projektowej
2. Wykonania robót budowlanych
3. Uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku
4. Uczestnictwa na etapie przeglądów gwarancyjnych
I. Inspektor nadzoru inwestorskiego zapewni kompleksowy, wielobranżowy nadzór nad realizacją przedmiotowej inwestycji, tj. zapewni nadzór inwestorski
w następujących specjalnościach:
1. Architektonicznej,
2. Konstrukcyjno-budowlanej,
3. Instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. Instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, teletechnicznych i niskoprądowych,
II. W ramach zadania nadzór obejmuje:
1. Inspektora nadzoru w specjalności architektonicznej z uprawieniami bez ograniczeń do projektowania,
2. Inspektora nadzoru robót z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3. Inspektora nadzoru robót z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. Inspektora nadzoru robót z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności technicznej lub zawodowej;-Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, tj:
a)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno - budowlanej – pełniącą funkcję Inspektora koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, która posiada minimum 5 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
b)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży architektonicznej, która posiada od minimum 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Architektów;
c)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
d)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
e) - Wykonawca musi posiadać doświadczenie, tj. że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na kierowaniu lub nadzorze robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 3 milionów złotych każda - Należy podać wykaz robót budowlanych wraz z podaniem podmiotu na rzecz którego roboty zostały wykonane/wykonywane z podaniem dat, rodzaju, miejsca wykonania, wartości oraz potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać referencji, potwierdzenia należytego wykonania - inne odpowiednie dokumenty;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
b)oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5, 6 ustawy,
b) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 poz. 507),
c) art. 5k rozporządzeniu (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 2022.111.1).
– wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
- Wykonawca zobowiązany jest wykazać ( załącznik nr 3 i 8 do SWZ), że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, tj:
a)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego specjalności konstrukcyjno - budowlanej – pełniącą funkcję Inspektora koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, która posiada minimum 5 lat uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń do kierowania lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
b)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży architektonicznej, która posiada od minimum 5 lat uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Architektów;
c)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
d)- 1 osoba, która będzie pełniła funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zaświadczenie, że jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, tj. Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
e) - Wykonawca musi posiadać doświadczenie, tj. że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na kierowaniu lub nadzorze robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 3 milionów złotych każda - Należy podać wykaz robót budowlanych wraz z podaniem podmiotu na rzecz którego roboty zostały wykonane/wykonywane z podaniem dat, rodzaju, miejsca wykonania, wartości oraz potwierdzenie, że roboty zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać referencji, potwierdzenia należytego wykonania - inne odpowiednie dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy w projekcie umowy -załącznik nr 4 do swz7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- "Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku w celu utworzenia nowych miejsc opieki długoterminowej i geriatrycznej"
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- "Dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów ortopedycznych
- "Dostawa i montaż separatora metali żelaznych i nieżelaznych"
- Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku- etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie Podgórnym
- Przebudowa i remont konserwatorski budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na nieruchomości przy ul. Kilińskiego 36 w Łodzi
- "Kompleksowy nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa i przebudowa budynku Szpitala Powiatowego w Radomsku w celu utworzenia nowych miejsc opieki długoterminowej i geriatrycznej"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (POŚ) na terenie Gminy Kije w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowanych " Budowa lądowiska dla helikopterów HEMS wraz z parkingiem wielopoziomowym przy Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" . Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.