Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190181/01 - Wynik z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rozwoju Lokalnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520441983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 26a
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412480370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crl.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crl.ostrowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KIEROWANIE W ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI ZWIĄZANEJ Z OCHRONĄ ZDROWIA, EDUKACJĄ, KULTURĄ ORAZ POZOSTAŁYMI USŁUGAMI SPOŁECZNYMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4e8892-cc5d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b4e8892-cc5d-11ec-aa46-6a814e8de9283.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej e-mail: sekretariat@crl.ostrowiec.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na platformie e-Zamówienia.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w instrukcjach interaktywnych platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/oraz Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zamieszczone zostały w Rozdziale
24 SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CRL.AP.221.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i konsultacji dokumentów: Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych oraz Programu Rozwoju Szkolnictwa w tym wykonanie diagnozy edukacyjnej, według specyfikacji zawierającej poniższe elementy merytoryczne:
1. Opracowanie diagnozy sytuacji oświaty w gminie Ostrowiec Świętokrzyski w celu określenia najważniejszych wyzwań i potencjałów jej rozwoju. Wykonawca wykorzysta analizę desk research oraz przeprowadzi własne badania, by określić stan edukacji podstawowej i ponadpodstawowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, wskazać kluczowe problemy i wyzwania sektora. Analiza danych zastanych obejmie badanie danych miejskich i ogólnopolskich oraz analiz przekrojowych dotyczących oczekiwań co do kompetencji, jakie powinna rozwijać w uczniach szkoła. Wykonawca przedstawi w metodyce informację o kluczowych źródłach, jakie zamierza wykorzystać w analizie desk research. Wykonawca przeprowadzi m.in. badania społeczne wśród różnych grup interesariuszy (zarówno mieszkańców, jak i podmiotów niebędących nimi, ale powiązanych swymi interesami z Ostrowcem Świętokrzyskim).
2. Opracowanie Programu Edukacyjno-Przedsiębiorczego dla Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych ma być opracowaniem zawierającym:
1) Krótkie odwołanie do wyników wcześniej przeprowadzonej diagnozy;
2) Określenie funkcji Integratora;
3) Cele strategiczne i szczegółowe Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych,
4) Kierunki działań Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych na lata 2023 – 2032 wraz ze wskazaniem pracowni Integratora, wykazem potrzebnego wyposażenia oraz ofertę zajęć (w tym scenariusze zajęć). Opracowany program powinien stanowić podstawę do ubiegania się o środki zewnętrzne (krajowe, europejskie) na realizację działań edukacyjnych dla dzieci i młodzieży.
5) Określenie zasad korzystania z Integratora przez interesariuszy, w tym przez osoby przedsiębiorcze,
6) Określenie zasad zarządzania Integratorem;
7) Określenie charakterystyki zajęć do podjęcia w Integratorze wraz ze wskazaniem, jakie kompetencje zajęcia te będą pomagały budować;
8) Wskazanie metod i narzędzi oddziaływania Integratora na animowanie rozwoju przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim;
9) Zasady monitorowania efektów pracy Integratora;
10) Załączniki, w tym:
a) projekt regulaminu Integratora,
b) wzory umów i oświadczeń dla osób korzystających z Integratora,
c) wykaz sprzętu, oprogramowania oraz innych pomocy potrzebnych do prowadzenia w Integratorze rekomendowanych w Programie Edukacyjno-Przedsiębiorczym działań,
d) oferta zajęć Ostrowieckiego Integratora Edukacyjnego i Przedsiębiorczych wraz
z proponowanymi scenariuszami zajęć.
3. Program Rozwoju Szkolnictwa powinien zawierać wizję ostrowieckiego systemu oświaty, opartą na diagnozie potrzeb i oczekiwań uczniów, nauczycieli, rodziców, lokalnego biznesu mającej znaczenie dla rozwoju gminy, z uwzględnieniem lokalnego potencjału społeczno-gospodarczego. Program powinien wskazywać kierunki i plany reorganizacji sieci szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz przedszkoli na terenie gminy oraz proponowaną ofertę zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych adekwatną do wymogów szkolnictwa i oczekiwań rynku pracy, zwłaszcza związanych ze specjalizacjami miasta i regionu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w specyfikacji warunków zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 34
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kompetencje zespołu ekspertów
4.3.6.) Waga: 24
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena merytoryczna przedłożonej metodyki realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 42
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.:
w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) wykonał co najmniej 3 badania społeczne ilościowe na próbie co najmniej 300 osób, skierowane do uczniów lub/oraz nauczycieli,
b) wykonał co najmniej 2 usługi dotyczące programowania rozwoju, obejmujące prowadzenie spotkań/warsztatów przeznaczonych wyłącznie dla przedstawicieli środowiska osób zarządzających oświatą bądź nauczycieli,
c) sporządził co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych brutto każda polegające na sporządzeniu opracowania poświęconego rozwojowi gospodarczemu na terenie miasta o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 25.000, przy czym co najmniej jedno z tych opracowań programuje działania dla podmiotu/ośrodka zajmującego się wspieraniem osób przedsiębiorczych lub dotyczy inkubatorów / integratorów przedsiębiorczości.
2) dysponuje następującym zespołem, co najmniej 3 ekspertów, zdolnych do wykonania zamówienia:
a) Kierownik projektu: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował co najmniej 2 projektami w zakresie przygotowania dokumentów strategicznych lub programowych na rzecz JST (strategie, programy, plany) dla JST o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 25.000,
b) Specjalista ds. rozwoju edukacji: ma przynajmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym związanym z oświatą, jest autorem co najmniej dwóch opracowań poświęconych problematyce rozwoju szkolnictwa na poziomie szkół podstawowych lub ponadpodstawowych lub wyższych,
c) Specjalista ds. badań – posiada wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych oraz minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i realizacji badań społecznych ilościowych i jakościowych; w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził badania społeczne w co najmniej 2 projektach w zakresie przygotowania dokumentów strategicznych lub programowych na rzecz JST o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 25.000 oraz przygotował co najmniej po 2 badania ilościowe i jakościowe przeznaczone dla środowiska edukacyjnego (nauczycieli lub uczniów lub osób zarządzających oświatą),
d) Moderator spotkań warsztatowych – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert prowadził co najmniej 3 spotkania z udziałem różnych grup interesariuszy w formule warsztatów lub seminariów, każdorazowo z udziałem co najmniej 10 osób, przy czym co najmniej 2 z tych spotkań lub warsztatów lub seminariów poświęconych było zagadnieniom związanym z rozwojem edukacji.
Kierownik projektu może wystąpić równocześnie w roli wymienionej w literze b), c) lub d)
Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
W przypadku konieczności zastąpienia którejkolwiek z osób wymienionych powyżej, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu, celem akceptacji, pisemny wniosek zawierający dane osoby zastępującej
wraz ze wskazaniem jej kwalifikacji, które nie mogę być niższe niż osoby zastępowanej.
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r poz. 220 z późń. zm.) lub wcześniej obowiązujące przepisy dotyczące uznawania
ww. kwalifikacji lub ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117)
Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2.odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Ponadto Zamawiający wezwie do złożenia przez Wykonawcę:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z nich.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 2.2. , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
b) wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.2. Zamawiający przewiduje w § 9 Załącznika nr 2 do SWZ zmiany postanowień umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
SKŁADAJĄC OFERTĘ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ:1) Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ (do pobrania ze strony na której prowadzone jest postępowanie na platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/)
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SWZ. Oświadczenie to w przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie wielu Wykonawców składa każdy z nich.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Opracowana przez siebie metodyka realizacji zamówienia.
5) Wykaz dodatkowych ekspertów – załączniki nr 7a.
6) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
7) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 10 oraz załącznik nr 3b i 3c do SWZ. (o ile dotyczy),
8) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. w Janiku"
- Zakup paliw płynnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Czyżew oraz Strategii Rozwoju Gminy Czyżew na lata 2026-2036
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
- Sporządzenie dokumentów strategicznych na potrzeby Gminy Czarna, w tym: opracowanie strategii Rozwoju Gminy Czarna oraz opracowanie Planu Ogólnego Gminy Czarna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.