eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńWymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Infrastruktura Sportowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340855511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: generała Józefa Bema

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tis.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tis.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43eed106-b57d-4ee4-a41c-93422f8df065

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43eed106-b57d-4ee4-a41c-93422f8df065

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025542/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana nawierzchni lekkoatletycznej i jej zabezpieczenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109777

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni sportowej na arenie lekkoatletycznej w hali widowiskowo – sportowej w Toruniu przy ul. Bema 73-89.

Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac:

I.1. Zakres rozbiórek w arenie głównej:
1. Demontaż nawierzchni sportowej
• arena wewnętrzna – 2.503,19 m2
• bieżnia okrężna – 1.301,26 m2
• obszar poza bieżnią – 642,64 m2
2. Demontaż istniejącego podłoża drewnianego:
• rozebranie podbudowy ze sklejki na bieżni okrężnej (1.301,26 m2)
3. Demontaż skrzynki do skoku o tyczce -1 szt.
4. Demontaż skrzyni (skok w dal, trójskok) – 3 szt.
5. Wywiezienie odpadów.
Uwaga !!!
Wykonawca jest zobowiązany do demontażu nawierzchni w sposób umożliwiający wykorzystanie jak największej powierzchni do zabezpieczania sali treningowej w trakcie wydarzeń lekkoatletycznych w obiekcie.

I.2. Roboty montażowe w arenie głównej:
1. Poziomowanie podkonstrukcji stalowej.
2. Okładziny ze sklejki – 1.301,260 m2.
3. Ręczne jednostronne przycięcie deszczułek łączonych na styk – ilość przybliżona 800 m.
4. Wykańczające szlifowanie posadzki ze sklejki – 1.301,26 m2 uzyskanie równości podłoża zgodnie z wytycznymi WA i PZLA w tym zakresie
5. Wyrównanie podłoży betonowych – 543,75 m2
6. Uzupełnienie/naprawa/wyrównanie posadzki – 2.503,19 m2 uzyskanie równości podłoża zgodnie z wytycznymi WA i PZLA w tym zakresie
7. Dostawa i montaż certyfikowanej skrzynki wykonanej w technologii z obniżonym rantem w fundamencie – skok o tyczce – 1 szt.
8. Dostawa i montaż skrzynek do certyfikowanych belek do odbicia wraz z dostawą nowych belek – skok w dal i trójskok – 3 szt.
9. Wykonanie pogrubień konkurencji lekkoatletycznych zgodnie z wytycznymi PZLA.
10. Dostawa i montaż fabrycznie nowej nawierzchni syntetycznej 4.447,09 m2 . Po rozstrzygnięciu przetargu wykonawca przedstawi paletę możliwych barw podstawowych i ich odcieni, w oparciu o którą w terminie 3 dni TIS Sp. z o.o. dokona wyboru realizowanej kolorystyki nawierzchni.
11. Malowanie linii zgodnie z przepisami i zaleceniami WA i PZLA wraz z tyczeniem przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie na nawierzchni sportowej napisów zleconych przez TIS Sp. z o.o.

12. Uzyskanie certyfikatu PZLA oraz WA Class 1
I.3. Zakres rozbiórek na bieżni rozgrzewkowej w części sali treningowej:
1. Demontaż nawierzchni sportowej 469,91 m2
I.4. Roboty montażowe na bieżni rozgrzewkowej w części sali treningowej:
1. Wyrównanie podłoży betonowych
2. Dostawa i montaż skrzynek do belek do odbicia wraz z dostawą nowych certyfikowanych belek – skok w dal i trójskok – 3 szt.
3. Dostawa i montaż fabrycznie nowej nawierzchni sportowej 469,91 m2
4. Malowanie linii zgodnie z wytycznymi PZLA oraz WA
I.5. Dostawa zabezpieczenia nawierzchni sportowej
Elementem zabezpieczenia winny być filcowe płytki ochronne o wielkości 1 metr x 2 metry w ilości 2 tys. sztuk o łącznej powierzchni 4000 m2. Kolor: antracyt, grubość: 5-5,5 mm, warstwa wierzchnia filc na białym podkładzie gumowym.

Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej (opracowania własne) części składowe dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione
w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.

Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6143850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6143850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6143850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252218385

7.3.3) Ulica: Idzikowskiego

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-710

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6143850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.