Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109777/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00128722/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńska Infrastruktura Sportowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340855511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: generała Józefa Bema
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tis.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tis.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43eed106-b57d-4ee4-a41c-93422f8df0651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni sportowej - lekkoatletycznej w hali widowiskowo-sportowej ARENA TORUŃ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43eed106-b57d-4ee4-a41c-93422f8df065
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025542/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana nawierzchni lekkoatletycznej i jej zabezpieczenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109777
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana nawierzchni sportowej na arenie lekkoatletycznej w hali widowiskowo – sportowej w Toruniu przy ul. Bema 73-89.
Zakres robót obejmuje w szczególności następujący zakres prac:
I.1. Zakres rozbiórek w arenie głównej:
1. Demontaż nawierzchni sportowej
• arena wewnętrzna – 2.503,19 m2
• bieżnia okrężna – 1.301,26 m2
• obszar poza bieżnią – 642,64 m2
2. Demontaż istniejącego podłoża drewnianego:
• rozebranie podbudowy ze sklejki na bieżni okrężnej (1.301,26 m2)
3. Demontaż skrzynki do skoku o tyczce -1 szt.
4. Demontaż skrzyni (skok w dal, trójskok) – 3 szt.
5. Wywiezienie odpadów.
Uwaga !!!
Wykonawca jest zobowiązany do demontażu nawierzchni w sposób umożliwiający wykorzystanie jak największej powierzchni do zabezpieczania sali treningowej w trakcie wydarzeń lekkoatletycznych w obiekcie.
I.2. Roboty montażowe w arenie głównej:
1. Poziomowanie podkonstrukcji stalowej.
2. Okładziny ze sklejki – 1.301,260 m2.
3. Ręczne jednostronne przycięcie deszczułek łączonych na styk – ilość przybliżona 800 m.
4. Wykańczające szlifowanie posadzki ze sklejki – 1.301,26 m2 uzyskanie równości podłoża zgodnie z wytycznymi WA i PZLA w tym zakresie
5. Wyrównanie podłoży betonowych – 543,75 m2
6. Uzupełnienie/naprawa/wyrównanie posadzki – 2.503,19 m2 uzyskanie równości podłoża zgodnie z wytycznymi WA i PZLA w tym zakresie
7. Dostawa i montaż certyfikowanej skrzynki wykonanej w technologii z obniżonym rantem w fundamencie – skok o tyczce – 1 szt.
8. Dostawa i montaż skrzynek do certyfikowanych belek do odbicia wraz z dostawą nowych belek – skok w dal i trójskok – 3 szt.
9. Wykonanie pogrubień konkurencji lekkoatletycznych zgodnie z wytycznymi PZLA.
10. Dostawa i montaż fabrycznie nowej nawierzchni syntetycznej 4.447,09 m2 . Po rozstrzygnięciu przetargu wykonawca przedstawi paletę możliwych barw podstawowych i ich odcieni, w oparciu o którą w terminie 3 dni TIS Sp. z o.o. dokona wyboru realizowanej kolorystyki nawierzchni.
11. Malowanie linii zgodnie z przepisami i zaleceniami WA i PZLA wraz z tyczeniem przez uprawnionego geodetę oraz wykonanie na nawierzchni sportowej napisów zleconych przez TIS Sp. z o.o.
12. Uzyskanie certyfikatu PZLA oraz WA Class 1
I.3. Zakres rozbiórek na bieżni rozgrzewkowej w części sali treningowej:
1. Demontaż nawierzchni sportowej 469,91 m2
I.4. Roboty montażowe na bieżni rozgrzewkowej w części sali treningowej:
1. Wyrównanie podłoży betonowych
2. Dostawa i montaż skrzynek do belek do odbicia wraz z dostawą nowych certyfikowanych belek – skok w dal i trójskok – 3 szt.
3. Dostawa i montaż fabrycznie nowej nawierzchni sportowej 469,91 m2
4. Malowanie linii zgodnie z wytycznymi PZLA oraz WA
I.5. Dostawa zabezpieczenia nawierzchni sportowej
Elementem zabezpieczenia winny być filcowe płytki ochronne o wielkości 1 metr x 2 metry w ilości 2 tys. sztuk o łącznej powierzchni 4000 m2. Kolor: antracyt, grubość: 5-5,5 mm, warstwa wierzchnia filc na białym podkładzie gumowym.
Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej (opracowania własne) części składowe dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione
w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi.
Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6143850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6143850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6143850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAMEX Obiekty Sportowe S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252218385
7.3.3) Ulica: Idzikowskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6143850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dwóch programów polityki zdrowotnej dla województwa kujawsko-pomorskiego wraz z przeprowadzeniem konsultacji z regionalnymi interesariuszami, gminami i powiatami
- Dostawa sukcesywna materiałów elektrycznych
- Remont ul. Kochanowskiego w Toruniu
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
- "Remont drogi gminnej Nr 600080K od km 0+010,8 do 0+816,5 w miejscowości Żydów "Sklep" - Wawrzeńczyce "Hektary", Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja budynku garażowego Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim poprzez wzmocnienie konstrukcji budynku wraz z przywróceniem go do użytkowania
- Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu
- Utwardzenie i oświetlenie działki 3-98/13 przy ul. Kopernika w Kętrzynie
- Budowa oraz modernizacja placów zabaw na terenie Gliwic
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.