Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MICHAŁA DRZYMAŁY W BRZOSTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300749585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wacława Popiela 4
1.5.2.) Miejscowość: Brzostowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-350
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostowo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckrbrzostowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce030467-cbdc-4e27-962e-0fd0a90d88a2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00593573/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce030467-cbdc-4e27-962e-0fd0a90d88a23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf;
dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres części 1 - budowa hali maszyn wraz z instalacjami wewnętrznymi – wchodzi:
1) budowa budynku hali maszyn składającego się z części jednokondygnacyjnej z halami maszyn dużych i małych, pomieszczeniem socjalnym, szatniami, wc, pomieszczeniem pompy ciepła, ciągami komunikacyjnymi oraz dwukondygnacyjnej z pomieszczeniem nieużytkowym, wiatą;
2) powierzchnia zabudowy łącznie: 847,91 m², powierzchnia użytkowa: parter: 547,9 m², piętro: 188,0 m² (powierzchnia nieużytkowa), kubatura całkowita: 6516,16 m³; wymiary zewnętrzne: długość 38,58 m, szerokość 15,545 m, wysokość 10,54 m, dach dwuspadowy;
3) fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych, ściany nadziemia murowane z bloków wapienno-piaskowych wzmocnionych rdzeniami żelbetowymi, słupy nośne żelbetowe, główna konstrukcja nośna dachu – blachownice stalowe z profili dwuteowych spawanych, płatwie dachowe z profili stalowych, konstrukcja drugorzędna dachu drewniana, strop wewnętrzny w części dwukondygnacyjnej z płyt prefabrykowanych, pokrycie dachu blachą trapezową, posadzka w hali maszyn betonowa wykończona żywicą, w pozostałych pomieszczeniach z płytek ceramicznych;
4) wykonanie kanału naprawczego w hali maszyn dużych;
5) stolarka okienna i drzwiowa;
6) instalacje wewnętrzne: grzewcza (pompa ciepła), ogrzewania wodnego, wentylacji mechanicznej, wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, sprężonego powietrza;
7) instalacja elektryczna - zasilanie obiektu w energię elektryczną, tablice rozdzielcze wewnętrzne, instalacje: wewnętrzne oświetlenia i gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, ochrony przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, SSWiN oraz ppoż., uziemień i odgromowa;
8) instalacja fotowoltaiczna - z 78 panelami, każdy o wartości 460 Wp, mocowane do typowej stelażowej konstrukcji w połączeniu z dachem;
9) położenie tynków i okładzin wewnętrznych, malowanie;
10) ocieplenie elewacji;
11) licowanie płytkami klinkierowymi ściany szczytowej elewacji;
12) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu;
13) wyposażenie higieniczno-sanitarne;
14) zakup, dostawa i montaż mebli: biurka, szaf, regału, fotela biurowego;
15) zakup, dostawa i montaż wyposażenia warsztatu: m.in. stoły stalowe, szafy narzędziowe, spawarka, wiertarka, szlifierka, imadła, przecinarka do metalu, stół spawalniczy, zestaw elektronarzędzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45213252-4 - Roboty budowlane w zakresie warsztatów
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres Części 2 – Budowa instalacji zewnętrznych – wchodzi:
1) przyłączenie instalacji wodociągowej do istniejącej sieci, z rur polietylenowych;
2) przyłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej do istniejącej sieci, z rur PVC, 2 studnie betonowe DN 1200;
3) budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z rur PVC, odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z dachu hali oraz z powierzchni utwardzonych do podziemnych zbiorników bezodpływowych, w tym:
wpusty drogowe DN 600 z rusztem żeliwnym klasy D400 i osadnikiem,
odwodnienie płyty myjki z rusztem klasy D400,
studnie betonowe DN 1200 z włazem żeliwnym klasy D400,
osadnik poziomy DN 2000 o objętości czynnej 3,0 m3 z włazem żeliwnym klasy D400,
wysokosprawny separator lamelowy DN 1200 o przepustowości nominalnej 15 dm³/s i przepustowości maksymalnej 150 dm³/s z włazem żeliwnym klasy D400,
studzienka rewizyjna betonowa DN 1200 do poboru próbek z włazem żeliwnym klasy D400,
zbiorniki bezodpływowe ZB1 i ZB2 DN 3000 o pojemności retencji ≈ 10m³ z włazem żeliwnym klasy D400.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres części 3 – Budowa placu, parkingu, chodnika, oświetlenia zewnętrznego i ogrodzenia – wchodzi:
1) budowa placu dla pojazdów ciężkich (kombajnów) - z trzech stron budynku hali, po stronie północnej plac o kształcie nieregularnym, po stronie północno-zachodniej ograniczony lukiem ćwierć-kolistym, o wymiarach – 28,1x19,1m, po stronie wschodniej o kształcie prostokątnym, od strony północno-wschodniej. z bokiem ukośnie ściętym o wymiarach 30,4x18,4m, po stronie zachodniej o kształcie prostokątnym, o wymiarach 20,4x11,0m, po stronie południowej budynku hali wydzielona część placu przeznaczona na myjnię o wymiarach 12x7m. Powierzchnia placu łącznie z istniejącą to łącznie 1520 m2. Konstrukcja placu - kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 -3 cm, warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - 25 cm, warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 20 cm, warstwa piasku ok. 40 cm;
2) budowa parkingu dla samochodów osobowych - w części zachodniej działki, na 20 miejsc o wymiarach 5x2,5m usytuowanych w układzie prostopadłym, o pow. 250 m2. Konstrukcja parkingu: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 - 15 cm, warstwa kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem - 15 cm, warstwa piasku ok. 55 cm;
3) budowa chodnika - pomiędzy placem i parkingiem o szerokości 2m, pow. 100 m2. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm, warstwa piasku stabilizowanego cementem C3/4 - 15 cm, warstwa piasku ok. 40 cm;
4) wykonanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej;
5) budowa oświetlenia zewnętrznego – 6 szt. słupów oświetleniowych stalowych parkowych z oprawami LED 120 W, 3 szt. opraw oświetlenia zewnętrznego na ścianach - reflektor LED 75W;
6) wykonanie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych, w miejscu istniejącego ogrodzenia betonowego, wykonanie bramy dwuskrzydłowej i furtki oraz ogrodzenia z systemowych paneli ogrodzeniowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:
Cz. 1 – 1.800.000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych),
Cz. 2 – nie wymaga się
Cz. 3 - 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł),
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg załącznika Nr 2 i dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej części powinien dysponować łączną kwotą wymaganą dla tych części.
2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) doświadczenie:
część 1:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie hali magazynowej/warsztatowej/sportowej lub innej hali lub budynku o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m³ i pow. zabudowy nie mniejszej niż 600 m² wraz z instalacjami wewnętrznymi tj. elektryczną, wod.-kan., CO, p.poż., o wartości nie mniejszej niż 4.000.000 zł brutto – każda budowa,
część 2:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie zewnętrznych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
Część 3:
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie placów lub parkingów lub dróg wraz z ich oświetleniem i ogrodzeniem, o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto – każda budowa.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót.
Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę.
c) osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują:
Część 1:
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót sanitarnych – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
kierownikiem robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach;
Część 2:
kierownikiem robót sanitarnych – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
Część 3:
kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
kierownikiem robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca składa ofertę na cz. 1 i cz. 2 powinien dysponować kadrą kierowania budową jak dla cz. 1.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części powinien dysponować kadrą kierowania budową jak dla cz. 1 oraz kierownikiem budowy lub kierownikiem robót drogowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 8 ),
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt. 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 5),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 4),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymaga sięSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Cz. 1 - 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), cz. 2 i cz. 3 – nie wymaga się wniesienia wadium.Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawiera SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) wspólnie muszą wykazać, że razem spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507),
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy, zakres zmian umowy i warunki ich wprowadzenia zawarto w załączniku Nr 6 do SWZ - Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Poniatowskiego 1 w Widawie
- Budowa hali maszyn z zakupem ziemi
- Budowa Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w msc. Nasiadki
- Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Przęsocinie - etap III
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Skrzyszowie
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toaletach zlokalizowanych w budynku UCS ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - zlokalizowanego przy Placu Traugutta 2 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.