Og³oszenie z dnia 2025-03-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owno - II postêpowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owno - II postêpowanie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-efcd71de-8e1e-4a97-9d5a-72f35484fa65
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00151113
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045578/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owno - II postêpowanie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wdro¿enie reformy planowania i zagospodarowania przestrzennego, wsparcie dla gmin - inwestycja A1.3.1
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://glowno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta G³owno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno reprezentowana przez Burmistrza G³owna z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ownie przy ul. M³ynarskiej 15, 95-015 G³owno. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres podany powy¿ej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pani/Pani /imiê i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl tel.. 607-770-718.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owna – II postêpowanie” Znak sprawy RI.271.10.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Obiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „SPORZ¡DZENIE PLANU OGÓLNEGO
GMINY MIASTA G£OWNO”, o którym mowa w art. 13a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz udzia³ w czynno¶ciach zwi±zanych ze sporz±dzeniem i uchwalaniem planu ogólnego. Opracowanie dotyczy ca³ego obszaru Gminy Miasta G³owno w jej granicach administracyjnych. Powierzchnia Gminy Miasta G³owno wynosi 1984 ha. Na terenie gminy aktualnie obowi±zuje 17 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia Gminy Miasta G³owno objêta jest w 100% miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Wykonanie prac zwi±zanych z realizacj± czynno¶ci planistycznych okre¶lonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dotycz±cych sporz±dzenia planu ogólnego dla obszaru Gminy Miasta G³owno nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami uchwa³y Nr XCIV/662/24 Rady Miejskiej w G³ownie z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia planu ogólnego Gminy Miasta G³owno oraz wed³ug procedur i problematyki wynikaj±cych miedzy innymi z przepisów:
1) ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zwanej dalej ustaw± o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
2) rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów;
3) rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 9 wrze¶nia 2002 r. w sprawie opracowañ ekofizjograficznych;
4) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym;
5) ustawa z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku
i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko;
6) ustawa z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. o rewitalizacji;
7) ustaw i przepisów szczególnych dotycz±cych, m.in. ochrony ¶rodowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i le¶nych, dróg publicznych, a tak¿e rozporz±dzeñ wynikaj±cych z ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym;
8) pozosta³ych przepisów maj±cych zastosowanie w przedmiocie zamówienia oraz w oparciu o:
a) przeprowadzone niezbêdne wizje lokalne, inwentaryzacjê urbanistyczn± i studia krajobrazowe oraz wszystkie analizy, przy uwzglêdnieniu planów województwa, zadañ rz±dowych i programów krajowych oraz zgodnie z wymaganiami prawa w tym zakresie;
b) przekazywane w trakcie procedury sporz±dzania planu uwagi zg³aszane przez Zamawiaj±cego, jak równie¿ aktualne orzecznictwo s±dowe dotycz±ce zagospodarowania przestrzennego.
2. W ramach prac planistycznych Wykonawca zobowi±zany bêdzie do:
1) dokonania inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniej±cego stanu zagospodarowania terenu Gminy Miasta G³owno,
2) przygotowania wymaganych ustaw± o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym dokumentów formalno-prawnych zwi±zanych ze sporz±dzeniem planu ogólnego (projektów og³oszeñ, zawiadomieñ, pism do organów uzgadniaj±cych i opiniuj±cych oraz innych dokumentów wynikaj±cych z art. 13i ustawy, wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersji elektronicznej w ilo¶ci niezbêdnej do przeprowadzenia procedury,
3) opracowania wykazu wniosków (wraz z propozycj± rozpatrzenia i uzasadnieniem),
4) sporz±dzenia planu ogólnego (czê¶æ tekstowa i graficzna) wraz z prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko,
5) sporz±dzenia opracowania ekofizjograficznego,
6) analizy i opracowania wykazu uzyskanych uzgodnieñ i opinii planu ogólnego gminy,
7) wprowadzenia korekty do planu w zwi±zku z uzyskanymi opiniami i dokonanymi uzgodnieniami,
8) przygotowania dla mieszkañców tre¶ci promocyjno-informacyjnych na temat tworzenia planu ogólnego Gminy Miasta G³owno (np. do ulotki, plakatu, itp.),
9) udzia³u (stawiennictwo osobiste) G³ównego Projektanta w spotkaniach otwartych - informacyjnych na temat tworzenia projektu planu ogólnego z mieszkañcami gminy (2 spotkania, w miejscu i terminie ustalonym przez Zamawiaj±cego),
10) przeprowadzenia i udzia³u (stawiennictwo osobiste) G³ównego Projektanta w konsultacjach spo³ecznych dotycz±cych planu ogólnego z mieszkañcami gminy (zgodnie z art. 8h ust. 3 oraz art. 8i ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), we wskazanych przez Zamawiaj±cego miejscach oraz udzielenia stosownych informacji i wyja¶nieñ (formy konsultacji ustalone z Zamawiaj±cym),
11) udzia³u (stawiennictwo osobiste) G³ównego Projektanta w dy¿urach informacyjnych dla mieszkañców podczas konsultacji spo³ecznych – raz w tygodniu przez ca³y okres trwania konsultacji,
12) prowadzenia na ka¿dym etapie realizacji przedmiotu zamówienia konsultacji z Zamawiaj±cym oraz uzyskania akceptacji Zamawiaj±cego dla przyjêtych rozwi±zañ po zakoñczeniu ka¿dego etapu prac planistycznych,
13) udzia³u G³ównego Projektanta i przedstawienia koncepcji planu ogólnego na posiedzeniach: Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, komisjach Rady Miejskiej w G³ownie, sesjach Rady Miejskiej w G³ownie i innych spotkaniach wskazanych przez Zamawiaj±cego,
14) uzyskania pozytywnej opinii Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
15) udzia³u w spotkaniach dotycz±cych uzgodnieñ i opiniowania planu ogólnego oraz innych czynno¶ciach procedury planistycznej,
16) sporz±dzenia raportu podsumowuj±cego przebieg konsultacji spo³ecznych, zawieraj±cego w szczególno¶ci wykaz zg³oszonych uwag wraz z propozycj± ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protoko³ów z czynno¶ci przeprowadzonych w ramach konsultacji,
17) analizy uwag wniesionych do planu ogólnego wraz z propozycj± ich rozpatrzenia oraz uzasadnieniem,
18) dokonania korekt planu ogólnego w zwi±zku z wniesionymi do niego uwagami i przygotowania wersji dokumentu do uchwalenia,
19) przygotowania uzasadnienia do planu ogólnego sk³adaj±cego siê z czê¶ci tekstowej i graficznej, zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
20) opracowania podsumowania i uzasadnienia, o którym mowa w art. 42, art. 43 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko,
21) przygotowania dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 7 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów,
22) uzupe³nienia (zmiany) opracowania stanowi±cego przedmiot umowy o niezbêdne czynno¶ci merytoryczne i formalne maj±ce na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowi±zuj±cych na dzieñ zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia (w przypadku zmiany prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia),
23) przygotowania toku formalno-prawnego prac planistycznych, w zakresie wymaganym przez Wojewodê £ódzkiego (dalej zwanego Wojewod±) w celu oceny zgodno¶ci z przepisami prawa,
24) przygotowania uchwa³y do publikacji w Dzienniku Urzêdowym Województwa £ódzkiego,
25) ponowienia czynno¶ci b±d¼ ponownego przygotowania materia³ów planistycznych - w trakcie prowadzonej procedury planistycznej - wynikaj±cych z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnieñ i wniesionych uwag, do chwili uchwalenia planu ogólnego przez Radê Miejsk± w G³ownie (je¶li zajdzie taka potrzeba),
26) udzia³u w czynno¶ciach niezbêdnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodno¶ci planu ogólnego z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y przez Wojewodê £ódzkiego; w ramach ewentualnego postêpowania nadzorczego Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) edycji opracowañ na potrzeby postêpowania nadzorczego,
b) przygotowania odpowiedzi na pisma Wojewody zwi±zane z postêpowaniem,
c) uzupe³nienia i/lub usuniêcia wskazanych uchybieñ, albo ponownego, nieodp³atnego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie niezbêdnym do usuniêcia stwierdzonych nieprawid³owo¶ci.
Wykonawca w toku realizacji zamówienia zobowi±zany jest do:
1) przeniesienia maj±tkowych praw autorskich do wszystkich opracowañ wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiaj±cego (w ramach wynagrodzenia okre¶lonego w ofercie),
2) zapewnienia odpowiedniej liczby osób do terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
3) zamówienia na w³asny koszt i pozyskania wszelkich materia³ów i dokumentów niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) informowania Zamawiaj±cego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwi±zaniach – Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji,
5) przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wy³oni siê w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia,
6) wykonania w ramach przedmiotu zamówienia wszelkich prac projektowych lub czynno¶ci nie opisanych powy¿ej, jak równie¿ w projekcie umowy, a wynikaj±ce z procedur okre¶lonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbêdnych do w³a¶ciwego i kompletnego opracowania przedmiotu zamówienia,
7) przed³o¿enia kompletnego opracowania w wersji tradycyjnej (papierowej) w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (p³yta CD/DVD oraz USB - pendrive): tekstw formacie .doc i .pdf, rysunki i plan w formacie .jpg i .pdf, plików w formacie GeoTIFF, .gml dla danych rastrowych oraz w postaci wektorowej .shp lub .dwg lub .dxf., oraz udostêpnienia metadanych niezbêdnych do umieszczenia planu ogólnego w Systemie Informacji Przestrzennej Gminy Miasta G³owno. Ewentualne zmiany przekazywanych formatów dokumentu podlegaj± uzgodnieniu przez strony.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71400000-2 - Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Us³ugi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy.
2. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± nastêpuj±ce kryteria:
1) cena brutto (z VAT), waga 60 pkt.
2) do¶wiadczenie G³ównego Projektanta, waga 40 pkt.
3) Zamawiaj±cy porówna i oceni oferty w nastêpuj±cy sposób:
a) Ocena kryterium „Cena” nast±pi w skali punktowej od 0 do 60 pkt, wed³ug wzoru matematycznego:
Najni¿sza cena (brutto) spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cena = -----------------------------------------------------------------------x 60 pkt
Cena (brutto) oferty badanej
b) Ocena kryterium „Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta” nast±pi w skali punktowej od 0 do 40 pkt zgodnie z zapisami poni¿ej.
W powy¿szym kryterium punktowane bêdzie do¶wiadczenie osoby pe³ni±cej funkcjê G³ównego Projektanta, polegaj±ce na wykonaniu co najmniej:
- 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) o zró¿nicowanym charakterze dla obszaru o powierzchni min. 500 ha – 10 pkt;
- 3 - 4 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) o zró¿nicowanym charakterze dla obszaru o powierzchni min. 500 ha – 20 pkt;
- 5 lub wiêcej miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) o zró¿nicowanym charakterze dla obszaru o powierzchni min. 500 ha – 40 pkt.
Przez zró¿nicowany charakter miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) nale¿y rozumieæ taki projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), który obejmowa³y obszar o co najmniej trzech ró¿nych przeznaczeniach jak np. zabudowa mieszkaniowa, us³ugowa, produkcyjna, drogi, infrastruktura techniczna lub inne.
W przypadku niewype³nienia przez Wykonawcê w formularzu ofertowym tabeli dotycz±cej do¶wiadczenia osoby pe³ni±cej funkcjê G³ównego Projektanta, Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy w danym kryterium oceny ofert 0 pkt.
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
P = C + D
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie badanej
C – liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium „Cena”
D – liczba punktów przyznana ofercie badanej w kryterium „Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta”
4. Wybór oferty:
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów w oparciu o kryteria opisane w ust. 2.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie G³ównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nw. warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
1) Do¶wiadczenie:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed terminem sk³adania ofert, nale¿ycie zrealizowa³ co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany planu miejscowego) o zró¿nicowanym charakterze , dla obszaru o powierzchni co najmniej 1500 ha zakoñczonego publikacj± w dzienniku urzêdowym województwa.
Przez zró¿nicowany charakter miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) Zamawiaj±cy rozumie taki projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), który obejmowa³ obszar o co najmniej trzech ró¿nych przeznaczeniach jak np. zabudowa mieszkaniowa, us³ugowa, produkcyjna, drogi, infrastruktura techniczna lub inne.
Warunek ten ma byæ spe³niony:
samodzielnie przez Wykonawcê lub
przez minimum jeden inny podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy swoj± wiedzê
i do¶wiadczenie, który zrealizuje te us³ugi
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców, który zrealizuje te us³ugi.
2) Dysponowanie osobami do realizacji zamówienia:
a) Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê G³ównego Projektanta opracowuj±cego plan ogólny spe³niaj±c± co najmniej jeden z warunków okre¶lonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, maj±c± do¶wiadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 (dwóch) miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (lub zmian planu miejscowego) o zró¿nicowanym charakterze dla obszaru o powierzchni co najmniej 500 ha ka¿dy, zakoñczonego publikacj± w dzienniku urzêdowym województwa.
Przez zró¿nicowany charakter miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) Zamawiaj±cy rozumie taki projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany), który obejmowa³ obszar o co najmniej trzech ró¿nych przeznaczeniach jak np. zabudowa mieszkaniowa, us³ugowa, produkcyjna, drogi, infrastruktura techniczna lub inne.
Przez opracowanie planu Zamawiaj±cy rozumie opracowanie planu z opublikowaniem uchwa³y w Dzienniku Urzêdowym Województwa, i
b) jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê Specjalisty ds. przygotowania prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko posiadaj±c±, zgodnie z art. 74a ust. 2 ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko, ukoñczone w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wy¿szym i nauce studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunkach zwi±zanych z kszta³ceniem w zakresie:
− nauk ¶cis³ych z dziedzin nauk chemicznych,
− nauk przyrodniczych z dziedzin nauk biologicznych oraz nauk o Ziemi,
− nauk technicznych, z dziedzin nauk technicznych z dyscyplin: biotechnologia, górnictwo i geologia in¿ynierska, in¿ynieria ¶rodowiska,
− nauk rolniczych, le¶nych i weterynaryjnych z dziedzin nauk rolniczych, nauk le¶nych lub
- studia pierwszego stopnia lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie i posiada co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w pracach w zespo³ach autorów przygotowuj±cych raporty o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko lub prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko lub by³a co najmniej piêciokrotnie cz³onkiem zespo³ów autorów przygotowuj±cych raporty o oddzia³ywaniu przedsiêwziêcia na ¶rodowisko lub prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko która w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert nale¿ycie sporz±dzi³a co najmniej 2 prognozy.
Uwaga:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie powy¿szych funkcji przez jedn± osobê pod warunkiem, ¿e osoba ta bêdzie posiadaæ wymagane kwalifikacje i wykszta³cenie.
2) W przypadku uprawnieñ dla osób skierowanych do realizacji zamówienia dopuszcza siê odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, ¿e zachowuj± swoj± wa¿no¶æ oraz z zastrze¿eniem przepisów ustawy z dn. 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
3) W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres us³ug, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ dane dotycz±ce us³ug, które s± niezbêdne do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu,
4) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, Wykonawca winien wykazaæ do¶wiadczenie w realizacji us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
5) Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu us³ug, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
6) Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ. (Dotyczy równie¿ podmiotu trzeciego, w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da poni¿szych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
b. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich wykszta³cenia lub do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, je¶li taka umowa zosta³a zawarta.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek wskazanych przez Zamawiaj±cego, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Rozdzia³em XIV ust. 1 SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e: warunek okre¶lony w ust. 1, pkt 4 ppkt 1) musi spe³niaæ, co najmniej jeden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Warunek okre¶lony w ust. 1 pkt 4 ppkt 2) wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w Rozdziale XVII SWZ w sposób i w trybie tam okre¶lonym.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ).
7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowyw stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ podwykonawca wskazany na etapie postêpowania
o zamówienie publiczne przez dotychczasowego podwykonawcê,
2) wynikaj±cym ze zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy,
3) zmiany stawki podatku VAT:
a) w przypadku zwiêkszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie powiêkszona z odpowiednim zastosowaniem zwiêkszonej stawki podatku VAT,
b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe netto nie mog± byæ wy¿sze ni¿ zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT,
5) terminu realizacji, w przypadku:
a) opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo spe³nienia przez Wykonawcê warunków ich uzyskania, w tym przede wszystkim z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owego i kompletnego wniosku o ich wydanie – termin zostanie zmieniony o czas ww. opó¼nienia,
b) konieczno¶ci uzyskania wyroku s±du lub innego orzeczenia s±du albo organu administracji publicznej, którego uzyskanie nie by³o przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia
(ani w ¿adnym innym dokumencie stanowi±cym element dokumentacji postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego), a jest niezbêdne celem wykonania obowi±zków Wykonawcy wynikaj±cych z umowy – termin zostanie zmieniony o czas konieczny do uzyskania ww. wyroku lub orzeczenia,
c) wszczêcia przez jakikolwiek podmiot lub wszczêcia z urzêdu postêpowania s±dowego
lub administracyjnego uniemo¿liwiaj±cego wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcê,
w szczególno¶ci wstrzymuj±cego mo¿liwo¶æ uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów, jak równie¿ wszczêcia postêpowania w sprawie stwierdzenia niewa¿no¶ci uchwa³y rady gminy, oraz stwierdzenia
jej niewa¿no¶ci,
d) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innych obowi±zków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, co nast±pi³o na podstawie § 9 ust. 1 pkt 6 umowy lub dopuszczalnej na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
e) zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa wp³ywaj±cych na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególno¶ci na³o¿enia na Wykonawcê obowi±zku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie by³o konieczne na etapie sk³adania ofert, z zastrze¿eniem, ¿e termin wykonania umowy mo¿e ulec zmianie o czas, o jaki wy¿ej wskazane okoliczno¶ci wp³ynê³y na termin wykonania umowy przez Wykonawcê, to jest uniemo¿liwi³y Wykonawcy terminow± realizacjê przedmiotu umowy,
f) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet
przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie
jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia
w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. Termin zostanie wyd³u¿ony o czas, w którym niemo¿liwe by³o realizowanie umowy.
6) przedmiotu zamówienia, w przypadku:
(Pe³na tre¶æ znajduje siê we wzorze umowy - Za³±czniku nr 10 do swz)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-25
INNE PRZETARGI Z G£OWNA
- Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owno - II postêpowanie.
- "Us³ugi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancj± sukcesu zawodowego" - III
- "Dostawa wyposa¿enia informatycznego" w ramach projektu pn.: "Dobry zawód gwarancj± sukcesu zawodowego" - II
- Przebudowa ul. Spacerowej w G³ownie - Etap I
- Przebudowa ul. Jana III Sobieskiego w G³ownie
wiêcej: przetargi w G³ownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Bielany
- "Sporz±dzenie planu ogólnego wraz z gminnym programem rewitalizacji i strategi± rozwoju gminy Skomlin"
- Sporz±dzenie Planu Ogólnego Gminy Miasta G³owno - II postêpowanie.
- Wykonanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Siemkowice wraz z danymi przestrzennymi i prognoz± oddzia³ywania na ¶rodowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Dru¿bice
wiêcej: Us³ugi architektoniczne dotycz±ce planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.