eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleWykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1477 O ul. Mostowa w Kędzierzynie-Koźlu.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1477 O ul. Mostowa w Kędzierzynie-Koźlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

httpshttps://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1477 O ul. Mostowa w Kędzierzynie-Koźlu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4fe659c-bbc9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00049610/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1477 O ul. Mostowa w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062605/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.31.2021.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1477 O - ulicy Mostowej w Kędzierzynie-Koźlu. Przebudowa planowana jest na odcinku o długości 775 mb. i polegać będzie na:
1) Wzmocnieniu konstrukcji jezdni wraz z wykonaniem nowej nawierzchni.
2) Wykonaniu wyspy rozdzielającej ruch na włączeniu ulicy Mostowej do drogi powiatowej ulicy Ludwika Waryńskiego.
3) Budowie po obydwu stronach jezdni ścieżek jednokierunkowych ścieżek rowerowych.
4) Przestawieniu istniejących latarni ulicznych.
5) Ustawieniu i montażu solarnych, hybrydowych latarni ulicznych doświetlających przejścia dla pieszych.
6) Wyrównaniu i wyprofilowaniu poboczy.
7) Wymianie i montażu bariery (poręczy mostowej) na istniejącym przepuście.
8) Wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego przebudowywanego odcinka drogi.

Wykonanie prac w ramach przebudowy drogi powiatowej nr 1477 O obejmuje m.in.:
1) Geodezyjne wytyczenie zakresu projektowanych robót.
2) Rozebranie nawierzchni jezdni - frezowanie nawierzchni jezdni.
3) Rozebranie krawężników i rozebranie nawierzchni istniejących chodników.
4) Częściowe rozebranie podbudowy.
5) Wykonanie koryta pod podbudowę chodników i ścieżki rowerowej.
6) Wykonanie podbudowy pod chodniki i ścieżkę rowerową.
7) Ustawienie krawężników betonowych oraz oporników betonowych na ławach betonowych z oporem – beton C12/15.
8) Wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej grubości 8 cm.
9) Wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z mieszanki mineralno-asfaltowej.
10) Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 16x18 cm na wyspie rozdzielającej ruch.
11) Wzmocnienie i wyrównanie podbudowy jezdni.
12) Wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej.
13) Wyprofilowanie i wyrównanie poboczy.
14) Odmulenie, oczyszczenie, odtworzenie i wyprofilowanie rowów przydrożnych wraz z umocnieniem skarp płytami otworowymi.
15) Oznakowanie pionowe i poziome przebudowywanego odcinka drogi.

Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie tablic informacyjnych o zrealizowanym zadaniu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych wydanymi przez resort infrastruktury.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
1) Dokumentację projektową sporządzoną przez: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe „MI” Mirosław Sieja ul. Piłsudskiego 10B/1, 47-223 Kędzierzyn-Koźle;
2) PRZEDMIARY ROBÓT (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny oferty);
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie prac geodezyjnych, jeżeli jest to konieczne;
2) Wykonanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy;
3) Wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu i poinformowanie na piśmie właściwych służb o jej wprowadzeniu (w odpowiednim terminie);
4) Utrzymanie oznakowania w trakcie wykonywania robót;
5) Dokonanie niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania (np. z zarządcą drogi, nieruchomości) i koszty z tym związane, jeżeli są konieczne;
6) Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew usytuowanych w pobliżu wykonywanych robót, jeżeli jest to konieczne;
7) Wycinkę drzew będących w kolizji z inwestycją i karczowanie ich pni, jeżeli jest to konieczne;
8) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
9) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401);
10) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
11) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
12) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
13) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.;
14) Przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
15) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
16) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób,
by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki Organizacyjnej jak i do osób trzecich;
17) Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
18) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
19) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
20) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć na żądanie Jednostki organizacyjnej w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
21) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
22) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
23) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
24) Zagospodarowanie odpadów - Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną;
25) Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna) jeżeli takowe wystąpią;
26) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
27) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
28) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
29) Wykonania kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych zgodnym
z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu bezusterkowego Protokołu ostatecznego odbioru robót;
30) Przedstawienia wraz z fakturą częściową co najmniej zestawienia kosztowego wykonania robót w układzie elementów scalonych zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
31) Oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;
32) Wykonanie i zamontowanie dwóch tablic informacyjnych – każda na co najmniej jednym słupku o wysokości odpowiadającej umocowaniu znaków drogowych – na początku i na końcu realizacji inwestycji o treści wskazanej przez Jednostkę Organizacyjną. Tablice powinny zostać zamontowane w momencie rozpoczęcia prac budowlanych i podlegają uprzedniej akceptacji przez Jednostkę Organizacyjną;
33) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 ze zm.) jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.

Finansowanie zamówienia: zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1373943,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1532121,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1373943,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością SP.K

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243065652

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1373943,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.