Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm wraz z rozłożeniem na terenie dróg gminnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzechów 1
1.5.2.) Miejscowość: Borzechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-224
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@borzechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzechow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm wraz z rozłożeniem na terenie dróg gminnych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a66a8d1-4b98-4f6e-9f5a-b8dfa2b02dd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084139/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm wraz z rozłożeniem na terenie dróg gminnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1079842/0/0/0/13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1079842/0/0/0/1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 11 i 13 SWZ. Oferty składane za pomocą platformy zakupowej. Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza „wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego” oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Wójt Gminy Borzechów (Kierownik Zamawiającego) z siedzibą w m. Borzechów 1, 24-200 Bełżyce, tel. 81-511-17-02, 03. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INFR.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 150771,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm – rozumiana jako sprzedaż, załadunek, ważenie, transport, rozładunek i wbudowanie kruszywa (grys dolomitowy o fr. 0– 31,5 mm zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 13242 + A1:2010 lub równoważną), celem wykonania remontów bieżących dróg gminnych na koszt Wykonawcy oraz na wskazane przez Zamawiającego miejsca, w celu uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Borzechów. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na wbudowaniu wymaganej przez Zamawiającego ilości materiału kamiennego oraz rozłożeniu kruszywa za pomocą równiarki w sposób umożliwiający przejazd po wysypaniu kruszywa. Przedmiotem zamówienia polegać będzie na wbudowaniu grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm, według bieżących potrzeb Zamawiającego i obejmujący wykonanie remontów na wskazanych przez inwestora drogach gminnych, już na etapie realizacji zadania. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokument WZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania wybranej dostawy/ partii grysów dolomitowych na wag.
4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe oraz zamówienie w trybie prawa opcji – co zostało wyszczególnione w druku oferta. Zamawiający skorzysta z zamówienia w trybie prawa opcji w przypadku opisanym w projekcie umowy. Wielkość zamówienia podstawowego wynosi 1400 ton grysów dolomitowych. Wielkość zamówienia w trybie prawa opcji wynosi około 390 ton grysów dolomitowych. Dostawa będzie realizowana sukcesywnie w oparciu o zapotrzebowanie Zamawiającego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegółowe kryterium oceny ofert opisane jest w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na wykonane zadanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wstępne składane wraz z ofertą w zakresie art. 108 ustęp 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentami, które mogą zastąpić pełnomocnictwo w przypadku s. c. mogą być:
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy.
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z uchwały wspólników spółki cywilnej wskazującej osobę / osoby do reprezentacji spółki - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej uchwały.
- jeżeli treść oświadczenia np. ofertę, podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być dołączone do oferty.
W takich przypadkach nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w załączniku nr 3 do SWZ - projekt umowy - § 8 zmiany umowy. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy poniżej wartości minimalnej wskazanej w § 7 ust. 3, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub wystąpiły nieprzewidziane przez Zamawiającego w dniu ogłaszania postępowania okoliczności o charakterze finansowym, ekonomicznym lub społecznym, które powodują, że dostawa prowadziłaby do nieefektywnych wydatków publicznych.
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 w przypadku:
a) działania siły wyższej (w tym sytuacja epidemiczna, niekorzystne warunki atmosferyczne, sytuacja wojenna) uniemożliwiającej dostawę, rozładunek i wbudowanie kruszywa w określonym pierwotnie terminie.
b) niewykorzystania zakresu świadczenia w terminie umownym (możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania maksymalnego zakresu świadczenia z uwzględnieniem prawa opcji, nie dłużej jednak niż o 60 dni kalendarzowych).
3) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto określonego w § 7 ust. 1 w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
4) inne zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Umowa zostanie zawarta na okres do 3 miesięcy. Wszelkie informacje, które nie znajdują się w ogłoszeniu (w szczególności ze względu na ograniczenia ilości znaków) są dostępne w SWZ.INNE PRZETARGI BORZECHÓW
więcej: przetargi BORZECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa grysów dolomitowych frakcji 0-31,5 mm wraz z rozłożeniem na terenie dróg gminnych.
- Sukcesywna dostawa kruszyw oraz piasku budowlanego do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kołbiel, z podziałem na 3 części.
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- DOSTAWA KRUSZYWA ŁAMANEGO DO REMONTU NAWIERZCHNI DRÓG KTÓRYCH ZARZADCA JEST GMINA RZGÓW
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.