Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowej usługi w zakresie przeprowadzania na indywidualne zlecenia deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowej usługi w zakresie przeprowadzania na indywidualne zlecenia deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-039eaf2c-3bee-461a-b29e-2bb1f66e1d87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005842/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja w nieruchomościach gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na rok 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 10 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.26.64.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Część 1: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Północ” oraz RON „ZO” w obszarze Bałut.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3a
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 2: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Południe” oraz RON „ZO” w obszarze Górnej.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3b
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 3: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących:
– obszar działania RON „Centrum” oraz RON „ZO” w obszarze Śródmieścia.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1c do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ
nr 3c
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 4: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
- obszar działania RON „Wschód” oraz RON „ZO” w obszarze Widzewa.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1d do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3d
4.2.6.) Główny kod CPV: 90923000-3 - Usługi odszczurzania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 5: Usługi świadczone w nieruchomościach stanowiących :
– obszar działania RON „Zachód” oraz RON „ZO” w obszarze Polesia.
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1e do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3e
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90923000-3 - Usługi odszczurzania
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są
1.1. usługi w nieruchomościach Gminy, Skarbu Państwa wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi oraz w nieruchomościach prywatnych i współwłasnych administrowanych przez Zamawiającego w zakresie:
1.1.1. przeprowadzania dwa razy w roku obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej
1.1.2. usług dodatkowych (zlecanych odrębnie) w zakresie przeprowadzania usług: deratyzacyjnych, dezynsekcyjnych, usuwanie gniazd owadów np. os, szerszeni.
1.2. usługi w nieruchomościach – w halach targowych wchodzących w skład zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zamawiającego w zakresie przeprowadzania usług: dezynsekcji i deratyzacji w halach targowych w Łodzi przy ul. Małej 2, ul. Piotrkowskiej 317.
Część 6: Usługi świadczone w nieruchomościach (halach targowych) stanowiących zasób Zamawiającego:
- hala targowa przy ul. Małej 2 w Łodzi
- hala targowa „Górniak” przy ul. Piotrkowskiej 317 w Łodzi
Szczegółowy zakres czynności określony został w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1f do SWZ i w projekcie umowy.
Wykaz nieruchomości objętych obowiązkową deratyzacją prewencyjną stanowi załącznik do SWZ nr 3f
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90923000-3 - Usługi odszczurzania
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną na kwotę:
- składając ofertę na pierwszą część zamówienia: 120 000,00zł
- składając ofertę na drugą część zamówienia: 100 000,00 zł
- składając ofertę na trzecią część zamówienia: 50 000,00 zł
- składając ofertę na czwartą część zamówienia: 50 000,00 zł
- składając ofertę na piątą część zamówienia: 100 000,00 zł
- składając ofertę na szóstą część zamówienia: 10 000,00 zł
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się sumą wartości ubezpieczenia odpowiadającą tym częściom.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunki dotyczące doświadczenia – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał należycie usługi porównywalne z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum:
Część I RON „Północ” oraz RON „ZO” w obszarze Bałut – 120.000,00 zł
Część II RON „Południe” oraz RON „ZO” w obszarze Górnej – 80.000,00 zł
Część III RON „Centrum” oraz RON „ZO” w obszarze Śródmieścia – 50.000,00 zł
Część IV RON „Wschód” oraz RON „ZO” w obszarze Widzewa – 50.000,00 zł
Część V RON „Zachód” oraz RON „ZO” w obszarze Polesia – 80.000,00 zł
Część VI Hale targowe – 10.000,00 zł
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to winien wykazać się usługą lub usługami, których suma wartości odpowiada tym częściom.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia -Zamawiający nie wymaga
c) oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. UWAGA! W wykazie zamówień należy wskazać tylko te zamówienia, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1.4 lit a) SWZ (warunki dotyczące doświadczenia)
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. UWAGA! W wykazie osób należy wskazać tylko te osoby, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1.4 lit b) SWZ.
c) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w rozdziale VII pkt 1.3 SWZ.
10.3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 10.2 lit c), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
10.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
10.5. Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
11. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:dla części 1 – 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100)
dla części 2 – 1 200,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100)
dla części 3 – 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)
dla części 4 – 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100)
dla części 5 - 1200,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100)
dla części 6 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Zarząd Lokali Miejskich, 90-514 Łódź, al. T. Kościuszki 47”
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
8. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nr 29 1240 1037 1111 0011 0911 3293 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania i nr części postępowania), najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
10. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych wart. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
przewiduje projekt umowy - Załącznik 47.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Ciosny Południe przy autostradzie A2 woj. łódzkie
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa asortymentu umundurowania munduru codziennego i wyjściowego - koszule.
- Termomodernizacja niskiej części budynku A - 10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
- SZP.281.24.2025 Dostawa wierteł i ostrzy do kraniotomii dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DERATYZACJI I DEZYNSEKCJI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Wykonanie obowiązkowej deratyzacji prewencyjnej oraz świadczenie dodatkowej usługi w zakresie przeprowadzania na indywidualne zlecenia deratyzacji, dezynsekcji, usuwanie gniazd owadów
- Świadczenie usług dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji (DD) w obiektach i pojazdach należących do MPGK - Rzeszów Sp. z o.o.
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.