eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzWykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442097

1.5.8.) Numer faksu: 261442101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a14402e-efa9-453f-8387-14d64250adf6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Wykonanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, infrastruktury lotniskowej i nawierzchni sztucznych i gruntowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania oraz w rozdziale XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania oraz w rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 53/ZP/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 144034,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Kutnie i Skierniewicach

4.2.5.) Wartość części: 10819,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej

4.2.5.) Wartość części: 17283,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Łodzi i Gałkówku

4.2.5.) Wartość części: 43945,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku

4.2.5.) Wartość części: 17143,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim

4.2.5.) Wartość części: 6534,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach

4.2.5.) Wartość części: 18500,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Zgierzu i Jeżewie

4.2.5.) Wartość części: 7326,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych nawierzchni lotniskowych , specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na terenie Jednostki Wojskowej w Nowym Glinniku - lotnisko Tomaszów Mazowiecki

4.2.5.) Wartość części: 11242,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631490-1 - Usługi kontroli pasów startowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych nawierzchni lotniskowych , specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na terenie Jednostki Wojskowej w Leźnica Wielka - lotnisko Łęczyca

4.2.5.) Wartość części: 11242,27 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 71631490-1 - Usługi kontroli pasów startowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia w tym zakresie wymagania , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.4.1 O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę
i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaz dwóch usług o wartości nie mniejszej niż :
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 10.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy pięćset i 00/100
• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dwadzieścia siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy i 00/100
• dla zadania 5 – o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące i 00/100
• dla zadania 6 – o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : jedenaście tysięcy i 00/100
• dla zadania 7 – o wartości nie mniejszej niż 4.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące pięćset i 00/100
odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. okresowej kontroli obiektów budowlanych i/lub obiektów sozotechnicznych i/lub obiektów szkoleniowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana.
Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy ;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące .
W odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że usługi zostały wykonane w sposób należyty
W przypadku usług , których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) .
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie).
1.2.4.2 O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą /mi posiadającą/ymi ważne uprawnienia i wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji , urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności inżynieryjno - drogowej dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane o powyżej wymienionych specjalnościach stanowi (załącznik nr 17 A do SWZ ) .
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.
Zamawiający , określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 65 ze.zm.)
lub
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane o powyżej wymienionej specjalności stanowi (załącznik nr 17 A do SWZ ) .
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.
lub
W przypadku kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
1.2.4.2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
• minimum 1 (jedną) osobą / -mi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobami, które posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji: Grupa 1. punkty: 2 i 10 Grupa 2. punkty: 5 i 10,
• minimum 1 (jedną) osobą, która posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru:
Grupa 1. punkty: 2 i 10 Grupa 2. punkty: 5 i 10
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392 ze.zm.)
W przypadku złożenia oferty na 2 zadania, Wykonawca musi dysponować 1 osobą na stanowisku eksploatacji i 1 osobą na stanowisku dozoru.
W przypadku posiadania uprawnień E i D przez jedną osobę, Wykonawca musi dysponować dwiema osobami na każde zadanie.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających świadectwo kwalifikacji ‘’D ‘’ i ‘’ E ‘’ stanowi (załącznik nr 17 B do SWZ ) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu tj. :
1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze.zm) , z innym Wykonawcą , który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 15 do SWZ
2) Oświadczenie o aktualności oświadczeń i dokumentów, należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego -według załącznika nr 18 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj.
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego
a) Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż ;
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 10.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy pięćset i 00/100
• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dwadzieścia siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy i 00/100
• dla zadania 5 – o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące i 00/100
• dla zadania 6 – o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : jedenaście tysięcy i 00/100
• dla zadania 7 – o wartości nie mniejszej niż 4.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące pięćset i 00/100
odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. okresowej kontroli obiektów budowlanych i/lub obiektów sozotechnicznych i/lub obiektów szkoleniowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana wraz z dowodami zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 ppkt..1.2.4.1 niniejszej SWZ zgodny ze wzorem zamieszonym w załączniku nr 16 do SWZ
b) wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust.1 pkt. 1.2.4.2. niniejszej SWZ zgodny ze wzorami zamieszczonymi w załącznikach nr 17 A do SWZ ( dotyczy zadań nr 1- 9 ) i nr 17 B do SWZ ( dotyczy zadań nr 1 - 7 )

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA RÓWNIEŻ: / JEŻELI DOTYCZY /
1.OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ( SPÓŁKI CYWILNE , KONSORCJA ) , Z KTÓREGO WYNIKA , KTÓRE USŁUGI WYKONAJĄ POSZCZEGÓLNI WYKONAWCY ZGODNIE Z ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP WZÓR STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 13 DO SWZ/(WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY/ .
2.PEŁNOMOCNICTWO, Z KTÓREGO WYNIKA PRAWO DO PODPISANIA OFERTY LUB INNYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ PRZEZ OSOBĘ NIEWYMIENIONĄ W DOKUMENCIE REJESTROWYM (EWIDENCYJNYM) M.IN. KRS, CEIDG I INNYCH ODPOWIEDNICH DLA WYKONAWCY LUB DANEGO PODMIOTU. PEŁNOMOCNIK MOŻE BYĆ USTANOWIONY DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ALBO DO REPREZENTOWANIA W POSTĘPOWANIU I ZAWARCIA UMOWY / WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY / .
3.PEŁNOMOCNICTWO DO REPREZENTOWANIA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, EWENTUALNIE UMOWA O WSPÓŁDZIAŁANIU, Z KTÓREJ BĘDZIE WYNIKAĆ PRZEDMIOTOWE PEŁNOMOCNICTWO. PEŁNOMOCNIK MOŻE BYĆ USTANOWIONY DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ALBO DO REPREZENTOWANIA W POSTĘPOWANIU I ZAWARCIA UMOWY / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/ .
4.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO - WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW, MUSI UDOWODNIĆ ZAMAWIAJĄCEMU, ŻE REALIZUJĄC ZAMÓWIENIE, BĘDZIE DYSPONOWAŁ NIEZBĘDNYMI ZASOBAMI TYCH PODMIOTÓW, W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEDSTAWIAJĄC ZOBOWIĄZANIE TYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA MU DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA (ART. 118 UST. 3 USTAWY PZP) WZÓR STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 14 DO SWZ / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takich przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania :
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów tzw. lider konsorcjum lub osoba trzecia nie związana z żadnym z konsorcjantów ) .
b) Wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie a oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa tylko ten z Wykonawców , który jest upoważniony do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg załączników nr 11,12 do SWZ .
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załącza do oferty oświadczenie , z którego wynika , które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg załącznika nr 13 do SWZ
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą , przed podpisaniem umowy o realizacje zamówienia , są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy między nimi .
6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców , którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zostały określone w § 11 załączników nr 19 A i 19 B do SWZ (projekty umów dla zadań nr 1 - 9 )

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.