Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261442097
1.5.8.) Numer faksu: 261442101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a14402e-efa9-453f-8387-14d64250adf6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085338/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Wykonanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych, infrastruktury lotniskowej i nawierzchni sztucznych i gruntowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania oraz w rozdziale XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania oraz w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 53/ZP/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 144034,55 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Kutnie i Skierniewicach
4.2.5.) Wartość części: 10819,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej
4.2.5.) Wartość części: 17283,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Łodzi i Gałkówku
4.2.5.) Wartość części: 43945,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
4.2.5.) Wartość części: 17143,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim
4.2.5.) Wartość części: 6534,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Regnach
4.2.5.) Wartość części: 18500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Wykonanie obowiązkowej jednorocznej kontroli obiektów budowlanych , urządzeń sozotechnicznych i obiektów szkoleniowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Zgierzu i Jeżewie
4.2.5.) Wartość części: 7326,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-07
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych nawierzchni lotniskowych , specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na terenie Jednostki Wojskowej w Nowym Glinniku - lotnisko Tomaszów Mazowiecki
4.2.5.) Wartość części: 11242,27 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71631490-1 - Usługi kontroli pasów startowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania sztucznych nawierzchni lotniskowych , specjalistycznej infrastruktury oraz stałych urządzeń technicznych na terenie Jednostki Wojskowej w Leźnica Wielka - lotnisko Łęczyca
4.2.5.) Wartość części: 11242,27 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71631490-1 - Usługi kontroli pasów startowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofertowa brutto - max. 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu;
1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.2 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia w tym zakresie wymagania , których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2.4.1 O zamówienie ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę
i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie - zakończenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykaz dwóch usług o wartości nie mniejszej niż :
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 10.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy pięćset i 00/100
• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dwadzieścia siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy i 00/100
• dla zadania 5 – o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące i 00/100
• dla zadania 6 – o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : jedenaście tysięcy i 00/100
• dla zadania 7 – o wartości nie mniejszej niż 4.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące pięćset i 00/100
odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. okresowej kontroli obiektów budowlanych i/lub obiektów sozotechnicznych i/lub obiektów szkoleniowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana.
Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy ;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące .
W odniesieniu do każdego należy podać ich rodzaj i wartość, daty i miejsca wykonywania oraz załączyć dowody / dokumenty, że usługi zostały wykonane w sposób należyty
W przypadku usług , których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN) .
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie).
1.2.4.2 O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą /mi posiadającą/ymi ważne uprawnienia i wpisanymi do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji , urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
- w specjalności inżynieryjno - drogowej dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane o powyżej wymienionych specjalnościach stanowi (załącznik nr 17 A do SWZ ) .
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.
Zamawiający , określając wymogi dla osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów Prawo Budowlane ( t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze.zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 65 ze.zm.)
lub
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane o powyżej wymienionej specjalności stanowi (załącznik nr 17 A do SWZ ) .
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy dysponowanie jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia.
lub
W przypadku kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
1.2.4.2. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują:
• minimum 1 (jedną) osobą / -mi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobami, które posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji: Grupa 1. punkty: 2 i 10 Grupa 2. punkty: 5 i 10,
• minimum 1 (jedną) osobą, która posiada świadectwo kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru:
Grupa 1. punkty: 2 i 10 Grupa 2. punkty: 5 i 10
zgodnie z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci ( t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1392 ze.zm.)
W przypadku złożenia oferty na 2 zadania, Wykonawca musi dysponować 1 osobą na stanowisku eksploatacji i 1 osobą na stanowisku dozoru.
W przypadku posiadania uprawnień E i D przez jedną osobę, Wykonawca musi dysponować dwiema osobami na każde zadanie.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz osób posiadających świadectwo kwalifikacji ‘’D ‘’ i ‘’ E ‘’ stanowi (załącznik nr 17 B do SWZ ) .
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu tj. :
1) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp , o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze.zm) , z innym Wykonawcą , który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 15 do SWZ
2) Oświadczenie o aktualności oświadczeń i dokumentów, należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego -według załącznika nr 18 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu tj.
1) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej , należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego
a) Wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż ;
Dotyczy zadań nr 1,2,3,4,5,6,7
• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 10.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy pięćset i 00/100
• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dwadzieścia siedem tysięcy i 00/100
• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : dziesięć tysięcy i 00/100
• dla zadania 5 – o wartości nie mniejszej niż 4.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące i 00/100
• dla zadania 6 – o wartości nie mniejszej niż 11.000,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : jedenaście tysięcy i 00/100
• dla zadania 7 – o wartości nie mniejszej niż 4.500,00 złotych każda (1 usługa / 1 umowa)
słownie złotych : cztery tysiące pięćset i 00/100
odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. okresowej kontroli obiektów budowlanych i/lub obiektów sozotechnicznych i/lub obiektów szkoleniowych z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu na rzecz którego usługa została wykonana wraz z dowodami zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust. 1 ppkt..1.2.4.1 niniejszej SWZ zgodny ze wzorem zamieszonym w załączniku nr 16 do SWZ
b) wykaz osób , skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem postawionym w rozdziale V ust.1 pkt. 1.2.4.2. niniejszej SWZ zgodny ze wzorami zamieszczonymi w załącznikach nr 17 A do SWZ ( dotyczy zadań nr 1- 9 ) i nr 17 B do SWZ ( dotyczy zadań nr 1 - 7 )
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych .5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA RÓWNIEŻ: / JEŻELI DOTYCZY /1.OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ( SPÓŁKI CYWILNE , KONSORCJA ) , Z KTÓREGO WYNIKA , KTÓRE USŁUGI WYKONAJĄ POSZCZEGÓLNI WYKONAWCY ZGODNIE Z ART. 117 UST. 4 USTAWY PZP WZÓR STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 13 DO SWZ/(WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY/ .
2.PEŁNOMOCNICTWO, Z KTÓREGO WYNIKA PRAWO DO PODPISANIA OFERTY LUB INNYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ PRZEZ OSOBĘ NIEWYMIENIONĄ W DOKUMENCIE REJESTROWYM (EWIDENCYJNYM) M.IN. KRS, CEIDG I INNYCH ODPOWIEDNICH DLA WYKONAWCY LUB DANEGO PODMIOTU. PEŁNOMOCNIK MOŻE BYĆ USTANOWIONY DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ALBO DO REPREZENTOWANIA W POSTĘPOWANIU I ZAWARCIA UMOWY / WYPEŁNIĆ - JEŻELI DOTYCZY / .
3.PEŁNOMOCNICTWO DO REPREZENTOWANIA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, EWENTUALNIE UMOWA O WSPÓŁDZIAŁANIU, Z KTÓREJ BĘDZIE WYNIKAĆ PRZEDMIOTOWE PEŁNOMOCNICTWO. PEŁNOMOCNIK MOŻE BYĆ USTANOWIONY DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU ALBO DO REPREZENTOWANIA W POSTĘPOWANIU I ZAWARCIA UMOWY / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/ .
4.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO - WYKONAWCA, KTÓRY POLEGA NA ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI INNYCH PODMIOTÓW, MUSI UDOWODNIĆ ZAMAWIAJĄCEMU, ŻE REALIZUJĄC ZAMÓWIENIE, BĘDZIE DYSPONOWAŁ NIEZBĘDNYMI ZASOBAMI TYCH PODMIOTÓW, W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEDSTAWIAJĄC ZOBOWIĄZANIE TYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA MU DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA (ART. 118 UST. 3 USTAWY PZP) WZÓR STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 14 DO SWZ / WYPEŁNIĆ JEŻELI DOTYCZY/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takich przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania :a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego ( w przypadku konsorcjum może to być jeden z konsorcjantów tzw. lider konsorcjum lub osoba trzecia nie związana z żadnym z konsorcjantów ) .
b) Wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu przeznaczonym na dane Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie a oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa tylko ten z Wykonawców , który jest upoważniony do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg załączników nr 11,12 do SWZ .
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załącza do oferty oświadczenie , z którego wynika , które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wg załącznika nr 13 do SWZ
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie , których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą , przed podpisaniem umowy o realizacje zamówienia , są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą zasady współpracy między nimi .
6. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców , którzy wykonują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w § 11 załączników nr 19 A i 19 B do SWZ (projekty umów dla zadań nr 1 - 9 )7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog przedmiotowego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
nie dotyczyINNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych oraz infrastruktury lotniskowej nawierzchni sztucznych i gruntowych w 2025 roku
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr ewid. 185 na odcinku od końca nawierzchni asfaltowej do drogi gminnej Nr 120357E w miejscowości Besiekierz Rudny
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stworzenie nowoczesnej przestrzeni eko-turystycznej w Rzeczycy"
- Modernizacja boiska przy SPzOI nr 107, przy ul. Zdrowej 6 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- "Zaprojektuj i wybuduj": Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP10/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę drogi powiatowej nr 3205P Przystronie - Lipiny
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową Liceum Ogólnokształcącego w Tarnowie Podgórnym
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.