eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoniecOdbiór i zagospodarowanie odpadu: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe z oczyszczalni ścieków w Śmiłowie 91



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadu: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe z oczyszczalni
ścieków w Śmiłowie 91

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Poniecu z/s w Drzewcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410011414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzewce 48

1.5.2.) Miejscowość: Poniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-125

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655731167

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzwik.poniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.poniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10d576d4-f01d-47b1-a668-3194467bbe6e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zbiorowe zaopatrzenie mieszkańców i innych odbiorców w wodę, świadczenia usług kanalizacyjnych - odprowadzania ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadu: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe z oczyszczalni
ścieków w Śmiłowie 91

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d576d4-f01d-47b1-a668-3194467bbe6e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039549/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadu: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe z oczyszczalni ścieków w Śmiłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042846

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadu: Ustabilizowane komunalne osady ściekowe, o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków w Śmiłowie. Szacunkowa ilość wytworzonych ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych przeznaczonych do odzysku lub
unieszkodliwienia w skali miesiąca wynosi około 40 Mg. Ilość może być różna, w zależności od pory roku. Przewidywana ilość komunalnych osadów ściekowych w trakcie realizacji zamówienia wynosi ok. 400 Mg.
Ustabilizowany i odwodniony na prasie taśmowo-filtracyjnej osad ściekowy jest składowany na zadaszonym poletku ociekowym. Pełne poletko zawiera około 25 Mg osadu. Ilość produktów podana powyżej jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Rzeczywiste ilości produktów zamawianych przez
Zamawiającego wynikać będą z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513700-3 - Usługi transportu osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90513900-5 - Usługi likwidacji osadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Gajewski Doradztwo Odpadowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811863224

7.3.3) Ulica: ul. Widok 13/17

7.3.4) Miejscowość: DĄBRÓWKA

7.3.5) Kod pocztowy: 62-069

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Transport - GIZATRANS Robert Giza, Zagospodarowanie - SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W KAZIMIERZU BISKUPIM, SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM DLA ŚRODOWISKA"


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-07 do 2026-03-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.