eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie " zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7904fda8-e54b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003108/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115582/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.12.2021.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej w trybie „ zaprojektuj i wybuduj”.

1. Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu Nowodworskiego, Gmina Nowy Dwór Gdański jednostka ewidencyjna: 221002_4, Nowy Dwór - M, obręb ewidencyjny: 0002, działka nr 447.
2. Stan istniejący obiektu: Budynek Starostwa Powiatowego zlokalizowany jest przy ul gen. Władysława Sikorskiego 23. Budynek został wzniesiony w 1936 roku, odbudowany ze zniszczeń wojennych w latach 1945-1950. Kompleks obiektów Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim składa się z dwóch budynków wzniesionych odrębnie na rzucie litery L połączonych łącznikiem z przejazdem. Część budynku będąca przedmiotem inwestycji wykonana jest z cegły pełnej palonej, ściany zewnętrzne z cegły. Ściany tradycyjne murowane, strop nad piwnicą płaski, żelbetowy na belkach stalowych. Pozostała część pomieszczeń piwnicznych rozciągająca się w kierunku południowym ma konstrukcję nośną poprzeczną opartą na systemie ram żelbetowych i ścian nośnych w zbliżonych rozstawach ze wspornikami w kierunku głównej bryły budynku. Ściany zewnętrzne ceglane, strop nad pomieszczeniami piwnicznymi płaski, żelbetowy, jednokierunkowo zbrojony. Zewnętrzny taras w kształcie klina biegnący nad pomieszczeniami piwnicznymi wzdłuż ściany zachodniej zakończony jest od strony południowej (i od swego węższego końca ) półkolistym aneksem, na który prowadzą z poziomu przyległego terenu w górę schody od strony wschodniej. Samo klinowe zakończenie tarasu posiada zadaszone schody prowadzące od strony południowej z poziomu przyległego terenu w dół do kondygnacji piwnicznej. Prócz kondygnacji piwnicznej budynek posiada parter i piętro oraz użytkowe poddasze.

Budynek wraz z łącznikiem przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 23 (w granicach działki 447) został wpisany do Rejestru Zabytków dawnego województwa elbląskiego pod nr rej. 570/98 decyzją z dnia 23.12.1998 r. Obecnie zabytek wpisany jest pod nr 1686 do rejestru zabytków województwa pomorskiego jako budynek administracyjny. Wszystkie prace należy wykonywać tylko za zgodą Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
3. Etapy realizacji inwestycji.
Prace projektowe oraz wykonawcze muszą być oparte o Program funkcjonalno-użytkowy, oraz Ekspertyzę Techniczną Przeciwpożarową, które stanowią załączniki do SWZ.
Zakłada się II etapy realizacji zamówienia:

Etap I – Zaprojektowanie przebudowy wraz z nadzorem autorskim w etapie przebudowy

ETAP II - Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim w celu uzyskania nowych funkcjonalności i rewitalizacji przestrzeni miejskiej
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy.
8. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
9. W Programie Funkcjonalno – Użytkowym , opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
12. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
13. Zamawiający wymaga aby wykonawca ubezpieczył na własny koszt budowę i roboty, w zakresie wszystkich ryzyk budowlanych (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym: z ruchem pojazdów na placu budowy lub jego sąsiedztwie.
14. Suma ubezpieczenia o której mowa powyżej, będzie nie niższa niż pełna wartość wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z zapisów umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232452-5 - Roboty odwadniające

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 4.952.816,40 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla zamawiającego o wartości: 6.988.499,61 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.