Og³oszenie z dnia 2025-03-18
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 913212425
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-42a54cb6-7e4c-49f9-9269-5d3c52637517
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00151838
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00028327/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Obs³uga prawna gminy Miasto ¦winouj¶cie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem:www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie(zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
1.3. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
1.4. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
1.5. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
1.6. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: bzp@um.swinoujscie.pl;
1.7. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
1.8. W sprawach merytorycznych zwi±zanych z danym postêpowaniem Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ porozumiewania siê wy³±cznie drog± elektroniczn±, poprzez wykorzystanie na Platformie przycisku: Wiadomo¶ci.
1.9. W sprawach technicznych zwi±zanych z obs³ug± Platformy nale¿y korzystaæ z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostêpne codziennie od poniedzia³ku do pi±tku w godz. Od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
1.10. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,
mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu,
np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.38.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê kompleksowej obs³ugi prawnej na rzecz Zamawiaj±cego, obejmuj±cej:
a) obs³ugê prawn± Gminy Miasto ¦winouj¶cie, Skarbu Pañstwa – Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie oraz Prezydenta Miasta jako organu administracyjnego, organu podatkowego oraz zarz±dcy dróg publicznych, w ramach zadañ Zamawiaj±cego realizowanych przez nastêpuj±ce komórki organizacyjne Urzêdu Miasta ¦winouj¶cie:
1) Biuro Geodety Miasta BGM
2) Wydzia³ Edukacji WE
3) Wydzia³ Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
4) Wydzia³ Inwestycji Miejskich WIM
5) Wydzia³ Ochrony ¦rodowiska i Le¶nictwa WOS
6) Wydzia³ Pozyskiwania Funduszy Zewnêtrznych WPF
7) Wydzia³ Rozwoju Gospodarczego i Obs³ugi Inwestorów WRG
8) Wydzia³ Urbanistyki i Architektury WUA
9) Wydzia³ Podatków i Op³at Lokalnych WPO
10) Stra¿ Miejska SM
11) Samodzielne stanowisko ds. Egzekucji WE
12) Biuro Zamówieñ Publicznych BZP
b) doradztwo prawne na etapie przygotowania i udzielania zamówieñ publicznych przez Gminê Miasto ¦winouj¶cie, Skarb Pañstwa - Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie , a tak¿e - z zastrze¿eniem przepisów szczególnych - na etapie realizacji i wzajemnego rozliczania umów, które zosta³y zawarte przez ww. podmioty w trybie ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci w zakresie inwestycji. W ramach obs³ugi prawnej Wykonawca zapewnia obs³ugê wszystkich komórek organizacyjnych (Wydzia³ów, Biur oraz Samodzielnych Stanowisk) Urzêdu Miasta, w szczególno¶ci :
1) Wydzia³u Edukacji WE
2) Wydzia³u Infrastruktury i Zieleni Miejskiej WIZ
3) Wydzia³u Inwestycji Miejskich WIM
4) Wydzia³u Ochrony ¦rodowiska i Le¶nictwa WOS
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79100000-5 - Us³ugi prawnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a) zamawiaj±cy mo¿e z prawa opcji skorzystaæ w ca³o¶ci (24 miesi±ce) lub w czê¶ci, przy czym przez mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w czê¶ci rozumie siê mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu ¶wiadczenia us³ug prawnych objêtych prawem opcji o okres wybrany i wskazany przez Zamawiaj±cego (minimalnie pó³ roku, tj. sze¶æ miesiêcy kalendarzowych),b) prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, a nie zobowi±zaniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci lub w czê¶ci nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego z tego tytu³u;
c) zamówienie objête prawem opcji, Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu o¶wiadczenia Zamawiaj±cego o skorzystaniu z tego prawa, które powinno wskazywaæ okres objêty opcj±;
d) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga sporz±dzenia aneksu do Umowy;
e) w przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji (w ca³o¶ci lub w czê¶ci) Wykonawca ma obowi±zek wykonania wszystkich ci±¿±cych na nim obowi±zków wynikaj±cych z realizacji zamówienia podstawowego;
f) zasady dotycz±ce sposobu realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. W konsekwencji do zlecania dodatkowej us³ugi bêd±cej przedmiotem prawa opcji stosuje siê odpowiednio postanowienia odnosz±ce siê do pozosta³ego zakresu przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci w zakresie sposobu wykonywania Umowy, obowi±zków stron, zasad p³atno¶ci wynagrodzenia, kar umownych;
g) Zamawiaj±cy jest uprawniony do z³o¿enia o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nie pó¼niej ni¿ na 21 dni przed up³ywem terminu, na jaki Umowa zosta³a zawarta.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a)Cena ofertowa (C)–60%
cena najni¿sza brutto
Liczba pkt = ------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty ocenianej
b)Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia – 20 % (D1),
Za ka¿dy dodatkowy rok do¶wiadczenia osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego ponad okres wskazany w warunku okre¶lonym w Rozdziale VI pku 1.2.3.2. ppkt 1 lit. a) tiret pierwszy Zamawiaj±cy przyzna:
•0 pkt–gdy nie przedstawi dodatkowego do¶wiadczenia,
•4 pkt–gdy przedstawi 1 dodatkowy rok do¶wiadczenia,
•8 pkt–gdy przedstawi 2 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
•12 pkt–gdy przedstawi 3 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
•16 pkt–gdy przedstawi 4 dodatkowe lata do¶wiadczenia,
•20 pkt–gdy przedstawi 5 lub wiêcej dodatkowych lat do¶wiadczenia.
W przypadku niewykazania ww. do¶wiadczenia dla osoby wskazanej w formularzu ofertowym lub je¿eli wykazane do¶wiadczenie bêdzie niezgodne z wymaganiami SWZ, Zamawiaj±cy przyzna Wykonawcy 0 punktów w tym kryterium.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnosz±cym siê do kryteriów oceny ofert.
Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez Wykonawcê) osoby, tzn., ¿e Zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.
c)Do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego, o której mowa w Rozdziale VI pkt 1.2.3.2 ppkt 1 lit. f) – 10 % (D2)
Do oceny w przedmiotowym kryterium Wykonawcy powinni przedstawiæ dodatkowe us³ugi (ponad warunek) ¶wiadczone przez jedn± z osób skierowanych do obs³ugi Zamawiaj±cego polegaj±ce na ¶wiadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorz±du terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorz±du terytorialnego lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek samorz±du terytorialnego podczas realizacji projektów inwestycyjnych o warto¶ci powy¿ej 7.000.000,00 z³otych, których Wykonawcy wybrani byli trybach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
• Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez wykonawcê) osoby, tzn. ¿e zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.
• Za ka¿d± wykazan± dodatkow± us³ugê (zgodn± z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiaj±cy przyzna 5 pkt (jednak nie wiêcej ni¿ 10 pkt).
Liczba us³ug dodatkowych spe³niaj±cych wymagania niniejszego kryterium:
0 - 0 pkt przyznanych badanej ofercie
1 - 5 pkt przyznanych badanej ofercie
2 i wiêcej - 10 pkt przyznanych badanej ofercie
d) Reprezentacja w sporach osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego, o której mowa w Rozdziale VI pkt pkt 1.2.3.2 ppkt 1 lit. b– 10% (D3)
Do oceny w tym podkryterium Wykonawcy powinni przedstawiæ do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego polegaj±ce na reprezentowaniu zamawiaj±cego albo wykonawcy w dodatkowych (ponad warunek) postêpowaniach prowadzonych przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±.
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Pe³nomocnikiem w postêpowaniach wykazanych ww. podkryterium by³a osoba wskazana w wykazie osób na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
• Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane tylko w odniesieniu do do¶wiadczenia jednej (wybranej przez wykonawcê) osoby, tzn., ¿e zamawiaj±cy nie przyzna punktów za zsumowane do¶wiadczenie wszystkich osób skierowanych do obs³ugi zamawiaj±cego.
• Za ka¿dy wykazany spór (zgodny z opisem w przedmiotowym podkryterium) Zamawiaj±cy przyzna 5 pkt (jednak nie wiêcej ni¿ 10 pkt)
Liczba sporów dodatkowych spe³niaj±cych wymagania niniejszego podkryterium:
0 - 0 pkt przyznanych badanej ofercie
1 - 5 pkt przyznanych badanej ofercie
2 i wiêcej - 10 pkt przyznanych badanej ofercie
Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci polegania na zasobach podmiotów trzecich w zakresie odnosz±cym siê do kryteriów oceny ofert.
Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru: S = C+D1+D2+D3
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia (D1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego, o której mowa w Rozdziale VI pkt 1.2.3.2 ppkt 1 lit. f)(D2)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Reprezentacja w sporach osoby skierowanej do obs³ugi Zamawiaj±cego, o której mowa w Rozdziale VI pkt pkt 1.2.3.2 ppkt 1 lit. b (D3)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
1.2.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
a) jego ¶rednioroczny przychód w obszarze doradztwa w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wyniós³ minimum 800 000,00 z³ rocznie.
Przez zakres objêty przedmiotem zamówieñ nale¿y rozumieæ sta³± obs³ugê prawn± jednostek sektora finansów publicznych.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 15 000 000,00 z³.
Przez zakres prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia nale¿y rozumieæ dzia³alno¶æ prawnicz±.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
1.2.3 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1.2.3.1. wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum:
a) 3 (trzy) us³ugi polegaj±ce na nieprzerwanym ¶wiadczeniu sta³ej obs³ugi prawnej jednostek samorz±du terytorialnego przez okres co najmniej roku, z których co najmniej dwie powinny polegaæ na obs³udze prawnej urzêdu gminy o statusie miasta na prawach powiatu oraz mieæ warto¶æ nie mniejsz± ni¿ 150.000,00 z³ brutto rocznie ka¿da (warto¶æ ¶wiadczenia samej obs³ugi prawnej bez zastêpstwa procesowego);
b) minimum 2 (dwie) us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu sta³ej, kompleksowej obs³ugi prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych w ramach której ¶wiadczono doradztwo w zakresie obejmuj±cym równie¿ obs³ugê procesów inwestycyjnych lub zamówieñ publicznych przez okres co najmniej roku o warto¶ci us³ugi nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto rocznie ka¿da (warto¶æ ¶wiadczenia samej obs³ugi prawnej we wskazanym zakresie bez zastêpstwa procesowego),
c) co najmniej 10 (dziesiêæ) us³ug polegaj±cych na reprezentowaniu Strony przed Krajow± Izb± Odwo³awcz± i co najmniej 3 us³ugi polegaj±ce na reprezentowaniu Strony w sprawie przed S±dem Okrêgowym w sprawie skargi od orzeczenia Krajowej Izby Odwo³awczej. Do spe³nienia warunku musz± byæ wskazane sprawy zakoñczone prawomocnymi wyrokami,
d) minimum 1 (jedn±) us³ugê polegaj±c± na reprezentowaniu Zamawiaj±cego w sprawach s±dowych, mediacyjnych lub arbitra¿owych dotycz±cych roszczeñ z tytu³u prowadzonych inwestycji budowlanych o warto¶ci inwestycji co najmniej 10 000 000 z³ brutto. Do spe³nienia warunku musz± byæ wskazane sprawy zakoñczone prawomocnymi wyrokami lub ugodami.
Uwaga! W sytuacji, gdy Wykonawca na potwierdzenie spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wyka¿e us³ugi, ¶wiadczone przez okres bêd±cy wielokrotno¶ci± 1 roku, wówczas ka¿dy roczny okres zostanie uznany za jedn± us³ugê, pod warunkiem, ¿e us³uga ¶wiadczona by³a w sposób ci±g³y, u jednego Zamawiaj±cego. Za ¶wiadczenie us³ugi w sposób ci±g³y Zamawiaj±cy uzna równie¿ jej wykonywanie na podstawie nastêpuj±cych po sobie umów, pomiêdzy którymi wystêpuje przerwa nie d³u¿sza ni¿ 7 dni kalendarzowych. Okres przerwy nie zostanie wliczony do czasu trwania us³ugi.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
1.2.3.2. dysponuje:
1. co najmniej 6-osobowym zespo³em, który zostanie skierowany do realizacji zamówienia publicznego, którego cz³onkowie bêd± ¶wiadczyli us³ugê na rzecz zamawiaj±cego na jego wniosek w zale¿no¶ci od potrzeb w sprawach wymagaj±cych du¿ego do¶wiadczenia i szerokiej wiedzy merytorycznej. W sk³ad zespo³u musz± wchodziæ:
a) minimum 3 osoby skierowane do obs³ugi Zamawiaj±cego posiadaj±ce uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2024 r., poz. 499) lub zawodu adwokata zgodnie z ustaw± z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2024 r., poz. 1564) lub bêd±cymi prawnikami zagranicznymi wykonuj±cym sta³± praktykê na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020, poz. 823) oraz posiadaj± wpis na odpowiedni± listê potwierdzaj±c± wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego . Przy czym:
- ka¿da ze wskazanych osób powinna wykazaæ siê przynajmniej 5-letnim do¶wiadczeniem w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bie¿±cej obs³udze prawnej jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych,
- co najmniej dwie wskazane osoby s± autorem/wspó³autorem co najmniej po 10 opinii prawnych z zakresu:
aa) przepisów dotycz±cych realizacji projektów inwestycyjnych realizowanych przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wynikaj±cych z realizacji umów,*
- przy czym opinie te sporz±dzone zosta³y w okresie do 5 lat przed terminem sk³adania ofert
bb) w zakresie roszczeñ wynikaj±cych z realizacji umów przez wykonawców wy³onionych w trybach ustawy Prawo zamówieñ publicznych,*
- przy czym opinie te sporz±dzone zosta³y w okresie do 5 lat przed terminem sk³adania ofert,
* Oznacza to, ¿e ka¿da osoba jest autorem/wspó³autorem co najmniej 20 opinii, co najmniej 10 z ka¿dego wybranego zakresu. Przez opiniê prawn± zamawiaj±cy rozumie dokument zawieraj±cy co najmniej: analizê stanu prawnego oraz wnioski, rekomendacje wskazuj±ce Zamawiaj±cemu prawid³owe rozwi±zanie.
- co najmniej jedna osoba reprezentowa³a inwestora, bêd±cego jednostk± sektora finansów publicznych w co najmniej jednej sprawie dotycz±cej odpowiedzialno¶ci solidarnej wobec podwykonawcy/podwykonawców.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji, o których mowa w tiret drugi i tiret trzeci.
b) co najmniej jedna osoba posiadaj±ca przynajmniej 5-letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny, która minimum 5 razy reprezentowa³a zamawiaj±cego lub wykonawcê w postêpowaniu prowadzonym przed Krajow± Izb± Odwo³awcz±,
c) do najmniej jedna osoba posiadaj±ca przynajmniej 5-letnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny, która minimum 2 razy reprezentowa³a stronê w postêpowaniu w postêpowaniu przed s±dem okrêgowym w zwi±zku ze skarg± na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej.
d) co najmniej dwie osoby, które ¶wiadczyæ bêd± us³ugi doradztwa prawnego z zakresu zamówieñ publicznych, posiadaj±ce wykszta³cenie wy¿sze prawnicze oraz do¶wiadczenie na stanowiskach zwi±zanych z bezpo¶rednim stosowaniem przepisów prawa zamówieñ publicznych, które obejmuje przynajmniej 10 postêpowañ, których warto¶æ by³a równa lub przekracza³a kwotê 130 000 z³ netto.
Przez bezpo¶rednie stosowanie przepisów Pzp zamawiaj±cy rozumie do¶wiadczenie w zakresie sporz±dzania czy opiniowania SWZ (lub równowa¿nych np. SIWZ, IDW) do¶wiadczenie w sporz±dzaniu umów i dokumentów powi±zanych z umowami dotycz±cych realizacji zamówieñ publicznych na us³ugi projektowe, nadzoru i roboty budowlane, doradztwo lub udzia³ w komisjach przetargowych oraz opiniowanie zmian i sporz±dzenie aneksów zmieniaj±cych umowy w zamówieniach publicznych.
e) co najmniej 3 osoby skierowane do obs³ugi Zamawiaj±cego posiadaj±ce uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustaw± z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 499 ) lub zawodu adwokata zgodnie z ustaw± z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tj. Dz. U. z 2024. poz. 1564) lub które s± prawnikami zagranicznymi wykonuj±cym sta³± praktykê na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 roku o ¶wiadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020, poz. 823) oraz posiadaj± wpis na odpowiedni± listê potwierdzaj±c± wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego i legitymuj± siê co najmniej 3- letnim do¶wiadczeniem w ¶wiadczeniu pomocy prawnej jako radca prawny, adwokat lub prawnik zagraniczny w bie¿±cej obs³udze prawnej urzêdów gmin na prawach powiatu nabytym w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
f) co najmniej 1 osoba skierowana do obs³ugi Zamawiaj±cego powinna wykazaæ siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na ¶wiadczeniu pomocy prawnej dla jednostek sektora finansów publicznych lub spó³ek prawa handlowego z udzia³em jednostek sektora finansów publicznych podczas realizacji dwóch projektów inwestycyjnych o warto¶ci powy¿ej 7.000.000,00 z³otych brutto ka¿dy, których Wykonawcy wybrani byli trybach okre¶lonych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie wy¿ej wymienionych funkcji.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej warunek opisany w pkt 1.2.3.2. musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
1.2.3.3. dysponuje licencj± na system informacji prawnej obejmuj±c± co najmniej trzy stanowiska.
Osoby wykazane na spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w pkt 1.2.3.2 w wykazie osób (Za³±cznik nr …do SWZ) musz± byæ tymi samymi osobami, których do¶wiadczenie bêdzie oceniane na podstawie kryteriów oceny ofert, wskazanymi w Wykazie dodatkowego do¶wiadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia (Za³±cznik nr ……..do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. dokument/dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego
2.3. o¶wiadczenia wykonawcy o przychodzie we wskazanym obszarze objêtym zamówieniem, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres;
2.4. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie wymaganym, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy ni¿ okres wymagany - w tym okresie - wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2.5. wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2.6. wykaz narzêdzi.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 2.1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w postêpowaniu.
W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, odpowiednio. dokumentów wymienionych w rozdz. VIII pkt 2.
6. Oferta powinna zawieraæ:
6.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy –wzór stanowi (za³±cznik 2 do SWZ);
6.2. o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór stanowi (za³±cznik nr 3 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
6.3. zobowi±zanie podmiotów trzecich, na których zasoby powo³uje siê wykonawca (wzór stanowi (za³±cznik nr 5 do SWZ) wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ) – je¿eli dotyczy;
6.4. dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6.5. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce us³ug wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 4 do SWZ) – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega siê dwa lub wiêcej podmiotów o¶wiadczenia te powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z nich.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
3. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 4 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera §12 projektu umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-26 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-24
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Wynajem, obs³uga i bie¿±ce utrzymanie toalet przeno¶nych na terenie Miasta ¦winouj¶cie"
- Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie
- Zwalczanie komarów na terenie Gminy Miasto ¦winouj¶cie w roku 2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA STRZELNICY PISTOLETOWEJ W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM 4369 W ¦WINOUJ¦CIU
- Us³uga przeprowadzenia Przegl±dów okresowych 9 i 18 miesiêcznych oraz konserwacja systemu pomiaru jako¶ci powietrza w Tunelu pod ¦win± w ¦winouj¶ciu w 2025 r.
- Remont pomieszczenia pasa¿erskiego - wymiana szalunków, instalacji elektrycznej, udro¿nienie szpigatów, organizacja firmy do utylizacji azbestu.
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obs³uga prawna Gminy Miasto ¦winouj¶cie
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Poliklinik± SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Poliklinik± SPZOZ w Lublinie Filia w E³ku
- Obs³uga prawna Uniwersytetu Medycznego w £odzi
- ¦wiadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFO¦IGW
- Obs³uga prawna ¶wiadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upad³o¶ciowego
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
wiêcej: Us³ugi prawnicze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.