Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113137/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,190422,1076e57ce1e589e6d0b48f6a7867d5bd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400cbc9b-0c82-46a5-bc0a-1edf87ad3b19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025208/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa eksploatacyjna oświetlenia miasta będącego majątkiem Miasta Opole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola. Czynności serwisowe dotyczą tylko oświetlenia zewnętrznego i szafek imprez plenerowych będących własnością Miasta Opola.
Według stanu na dzień 31 stycznia 2025 roku własnością Miasta Opola jest 11 434 opraw (7 189 LEDowych, 4 044 sodowych i 201 innych opraw). Gwarancją Wykonawców jest objętych 5 035 opraw.
Przedmiotem zamówienia jest również objęcie serwisowaniem 125 szafek oświetleniowych oraz 20 szafek imprez plenerowych.
Szczegółowy zakres prac serwisowych określono w załączniku nr 1 do Wzoru umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ELSERWIS ALEKSANDRA FIKUS MATEUSZ FIKUS SPÓŁKA CYWILNA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ale Fikus Aleksandra Fikus, DataBit Mateusz Fikus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910551167
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELSERWIS ALEKSANDRA FIKUS MATEUSZ FIKUS SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
ELSERWIS ALEKSANDRA FIKUS MATEUSZ FIKUS SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów na potrzeby jednostek Policji garnizonu opolskiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie spalinowym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1807 O Strzelce Opolskie - Krasiejów od km 14+780 do km 16+098 w Krasiejowie
- Zadanie nr 4 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kędzierzyn-Koźle
- Zadanie nr 5 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Kluczbork
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.