Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00127244/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 759 53 52
1.5.8.) Numer faksu: 25 758 40 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5981011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d53be0f-bbd9-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020440/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. "Torami nowej edukacji - wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124200/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77875,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wyposażenia dla sześciu placówek oświatowych w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/18.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do SWZ do sześciu placówek oświatowych Zamawiającego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki (SP1)
b) Szkoły Podstawowej Nr 2 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP2)
c) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP3)
d) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP4)
e) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP5)
f) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP6)
Podział elementów wyposażenia z przeznaczeniem dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego został wskazany w Załączniku 1 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować wyposażenie spełniające min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1 do SWZ).
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ – kod producenta (pozwalający na identyfikację sprzętu) oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu. Na podstawie wskazanego kodu i nazwy producenta Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Wskazanie kodu producenta nie jest obligatoryjne w przypadku pozycji: 1 - 3 Załącznika 1 do SWZ, w odniesieniu do których należy wskazać nazwę produktu oraz producenta.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Sprzęt dydaktyczny – 39162110-9
Pomoce dydaktyczne – 39162100-6
Pakiety oprogramowania szkoleniowego - 48931000-3
3. Zamawiający zastrzega, iż dostawy wyposażenia odbywać się będą odrębnie dla każdej placówki oświatowej Zamawiającego i rozliczane będą po podpisaniu protokołu odbioru w danej placówce przez osoby do tego upoważnione.
4. Dostarczane w ramach niniejszego zamówienia wyposażenie musi pochodzić z produkcji seryjnej oraz posiadać swój nr katalogowy.
5. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji i zobowiązuje się do podpisania karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy.
6. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, pochodzący z legalnych kanałów dystrybucji, wykonany zgodnie z wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, wolny od wad, odpowiadać normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych, posiadać aktualne aprobaty techniczne, gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty CE oraz winny spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów. Wyposażenie musi posiadać instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz być zgodne z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej i sportu w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wyżej wskazane dokumenty wykonawca dostarczy Zamawiającemu do dnia odbioru sprzętu.
7. Wszystkie elementy zamawianego wyposażenia powinny być przeznaczone/dopuszczone do użytku na potrzeby palcówek oświatowych oraz powinny być zgodne z normą BHP.
8. Dostarczone wyposażenie nie może mieć wad, uszkodzeń mechanicznych, zadrapań i innych wad pogarszających ich jakość. Przedmiot z wadą należy wymienić na inny pozbawiony wad.
9. Do wszystkich elementów wyposażenia należy dołączyć wszelkie elementy niezbędne do ich prawidłowego podłączenia, uruchomienia i użytkowania.
10. Wykonawca przeszkoli personel placówki oświatowej w zakresie korzystania/użytkowania z dostarczonego wyposażenia.
11. Wykonawca dostaw uzgodni z Zamawiającym termin dostawy wyposażenia.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94525,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109691,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94525,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8231045840
7.3.3) Ulica: Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94525,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.