eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi wsparcia i rozwoju systemu Otwarta Zachęta



Ogłoszenie z dnia 2025-03-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wsparcia i rozwoju systemu Otwarta Zachęta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHĘTA - NARODOWA GALERIA SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stanisława Małachowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.sadurska@zacheta.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zacheta.art.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wsparcia i rozwoju systemu Otwarta Zachęta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c1e718-b9a8-4593-92c0-06b1aee23965

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052403/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi utrzymaniowe, programistyczne i administracyjne związane z systemem Otwarta Zachęta, wsparcia serwisowego IT i MuzeumPlus RIA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zacheta.ezamawiajacy.pl/pn/zacheta/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zacheta.ezamawiajacy.pl/pn/zacheta/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zacheta.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.
2. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki
2. Z inspektorem ochrony danych osobowych możecie się Państwo kontaktować pod adresem: iodo@zacheta.art.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa wsparcia i rozwoju systemu Otwarta Zachęta.
2. Zamawiający wraz z SWZ udostępnia folder (załącznik nr 8 do SWZ) w którym znajduje się opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz projektowane postanowienia umowy (PPU).
3. Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Usług.
3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące usługi:
3.2.1. Utrzymania system (UU) poprzez zapewnienie gotowości do usunięcia Błędu Systemu zgodnie z parametrami opisanymi (SLA) w Umowie,
3.2.2. Realizacja Modyfikacji Oprogramowania (MoS) i Rozbudowy Oprogramowania (RoS) zgodnie z zasadami określonymi w Umowie,
3.2.3. Transferu Wiedzy do Zamawiającego (lub wskazanego przez Zamawiającego podmiotu trzeciego), w taki sposób aby Personel Zamawiającego (lub podmiotu trzeciego) po zakończeniu realizacji Umowy, także na skutek wypowiedzenia lub odstąpienia, posiadać umiejętności i wiedzę pozwalającą na samodzielne utrzymanie, administrowanie lub na powierzenie tych czynności osobom trzecim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Lead Developera/ki [D]

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Full-stack Developera/ki [DF]

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika/czki Projektu [PM]

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, w szczególności wyrażając je jako minimalne poziomy zdolności i dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:
· w zakresie wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeśli czas prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał:
 5 (pięć) usług dotyczących zaprojektowania i wykonania platformy internetowej lub aplikacji webowej z użyciem min. React lub Angular lub Node.js o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda,
 2 (dwie) usługi dotyczące zaprojektowania i wykonania platformy internetowej lub aplikacji webowej, której wiodącym lub istotnym elementem back-end było użycie technologii headless CMS (np. Strapi, Directus, etc) o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy z powodu obiektywnych przyczyn, Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać adres dostępnego w sieci Internet przedmiotu umowy, na którą Wykonawca powołuje się w oświadczeniu.
Dodatkowo:
 pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (rozpoczętą i zakończoną),
 Wykonawca może wykazać się tą samą usługą do spełnienia powyższych wymagań, pod warunkiem, że spełnia ona wszystkie wymagane kryteria.

• w zakresie dysponowania osobami:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia [PERSONEL KLUCZOWY WYKONAWCY], które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie spełniające następujące wymagania:
 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję Kierownika/czki Projektu (Project Manager) – odpowiedzialnego/ną za planowanie, realizację i zamknięcie zamówienia.
Osoba pełniąca tę funkcję zobowiązana jest łącznie:
 posiadać aktualny certyfikat: PRINCE2 Foundation lub IPMA min. Level „C” lub Project Management Professional (PMP) lub ITIL Foundation Certificate lub inny równoważny potwierdzający posiadane kwalifikacje zawodowe w zarządzaniu projektami w zakresie i na poziomie co najmniej takim jak którykolwiek z ww. certyfikatów,
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił/a funkcję kierownika/czki projektu w co najmniej 1 projekcie, w którym wytwarzanie oprogramowania odbywało się w oparciu o metodykę zwinną (Agile), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto.
 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję Lead Developera/ki – odpowiedzialna za prace programistyczne Systemu i prowadzenie nadzoru nad pracą innych developerek/ów.
Osoba pełniąca tę funkcję musi wykazać, że łącznie:
 posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych w modelu klient (front-end) - server (back-end),
 posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów,
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała co najmniej 2 projekty dotyczące tak części back-end systemu, jak i front-end z zastosowaniem projektowania Responsive Web Design i/lub Progressive Web App, w których pełnił/pełniła rolę Full-stack Developera lub równoważną,
 posiada doświadczenie w stosowaniu w codziennej pracy JavaScript i TypeScript,
 posiada wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa aplikacji webowych i umiejętność jej zastosowania w praktyce,
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert brała udział w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.
 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję Full-stack Developera/ki – odpowiedzialna za prace programistyczne w Systemie
Osoba pełniąca tę funkcję musi wykazać, że łącznie:
 posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji webowych w modelu klient (front-end) - server (back-end),
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizowała co najmniej 2 projekty dotyczące tak części back-end systemu, jak i front-end z zastosowaniem projektowania Responsive Web Design i/lub Progressive Web App, w których pełnił/pełniła rolę Full-stack Developera lub równoważną,
 posiada doświadczenie w stosowaniu w codziennej pracy JavaScript i TypeScript,
 posiada wiedzę z zakresu cyberbezpieczeństwa aplikacji webowych i umiejętność jej zastosowania w praktyce,
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert brała udział w co najmniej 2 projektach informatycznych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto.
 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję Testera/ki – odpowiedzialna za testowanie oprogramowania modyfikowanego lub wytwarzanego w ramach niniejszego zamówienia, w tym za weryfikację poprawności działania oprogramowania oraz raportowanie wykrytych błędów i niezgodności ze specyfikacją.
Osoba pełniąca tę funkcję musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznie:
 pełniła funkcję testera/ki przez okres co najmniej 12 miesięcy,
 pełniła funkcję testera/ki w co najmniej 2 projektach, w których wytwarzanie oprogramowania odbywało się̨ w oparciu o metodykę̨ zwinną (Agile) o wartości nie mniejszej niż̇ 150 000,00 PLN brutto.
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje spełnianie ww. wymagań przez osobę przeznaczoną do pełnienia ww. roli poprzez:
 przedstawienie stosownych certyfikatów
 przedstawienie referencji, bądź innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego usługi były realizowane* albo oświadczenia złożonego i podpisanego przez osobę skierowaną do pełnienia ww. funkcji dotyczącego posiadanego doświadczenia. Oświadczenie winno zawierać wskazanie nazwy usługi/projektu/zamówienia, nazwę podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, czas wykonywania usług, szczegółowy opis dotyczący roli i obowiązków w wymienionych usługach oraz opis posiadanego doświadczenia wraz ze wskazaniem szczegółowych danych dotyczących zdobytego doświadczenia w odniesieniu do każdego z elementów warunku.
*dokumenty te muszą zawierać informacje osobowe (imię i nazwisko) osoby, której dotyczą
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę więcej niż jednej roli. Minimalny skład zespołu powinien wynosić co najmniej 4 osoby.
Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Do oferty Wykonawca załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/a o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ.

II. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:

1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp) - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

Pozostałe informacje określono w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty Wykonawca załącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/a o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ.

II. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:

1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – według załącznika nr 4 do SWZ,
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 5 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII SWZ.

Pozostałe informacje określono w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, określonych w opisie kryteriów oceny ofert, tj. w rozdz. XX SWZ. Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu, a w przypadku niedołączenia ich do oferty Zamawiający nie przyzna dodatkowych punktów w stosowanych kryteriach oceny ofert

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z treścią SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zacheta.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: Umowa zostanie zawarta na okres od daty jej podpisania do 31.12.2026 r. (Zamawiający planuje zawrzeć umowę od 15.04.2025 r., jednak rzeczywisty czas obowiązywania umowy zależeć będzie od terminu zakończenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.