eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzWykonanie przeglądów i napraw sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz specjalistycznego (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - sprawa nr 1/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów i napraw sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz specjalistycznego (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - sprawa nr 1/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów i napraw sprzętu gastronomicznego, chłodniczego oraz specjalistycznego (piece konwekcyjno-parowe oraz zmywarki przemysłowe) - sprawa nr 1/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72003ace-ad2b-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056708/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi napraw, konserwacji, przeglądów urządzeń i sprzętu służby żywnościowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173326,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - usługi przeglądów konserwacyjnych sprzętu gastronomicznego i chłodniczego:
 sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP,
 przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację, przegląd ogólny, oraz
w zależności od urządzenia / sprzętu sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn
i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacja uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych, wymiana lub czyszczenie filtrów, wymiana zużytych czyszczenie i odkamienianie, ostrzenie części tnących, poprawienie mocowań kabli przełączy;
 wymianę raz w roku - oświetlenia lamp UV (świetlówek) sterylizatorów do jaj i noży
 wymiana przepalonych żarówek/świetlówek w urządzeniach chłodniczych/grzewczych,
 diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy
ze wskazaniem zakresu naprawy,
 oznakowanie urządzeń zawierających substancje kontrolowane zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017. poz. 1951) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz aktami wykonawczymi (jeżeli urządzenia nie są oznaczone),
 dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (EKSPL-37),
 przeglądy konserwacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu, gdzie jest użytkowany sprzęt / urządzenie.
NAZWA SPRZĘTU i ILOŚĆ.
1. Agregat chłodniczy (samochód chłodniczy/izotermiczny) szt. 16;
2. Szafa chłodnicza pojemności do 800 l. szt. 26;
3. Szafa chłodnicza pojemności do 1500 l. szt. 24;
4. Szafa mroźnicza pojemności do 800 l. szt. 8;
5. Szafa mroźnicza pojemności do 1500 l. szt. 8;
6. Stół, basen, lada, nadstawka chłodnicza szt. 8;
7. Schłodzarko-zamrażarka szokowa szt. 3;
8. Komora chłodnicza składana szt. 23;
9. Komora mroźnicza składana szt. 2;
10. Zamrażarka skrzyniowa szt. 23;
11. Agregat do komory chłodniczej/mroźniczej szt. 13;
12. Lada bemarowa grzewcza (z i bez nadstawki) szt. 27;
13. Taboret grzewczy elektryczny/gazowy szt. 4;
14. Frytkownica elektryczna szt. 8;
15. Patelnia elektryczna szt. 15;
16. Zestaw uchylnych kociołków elektrycznych, parowych szt. 4;
17. Kocioł warzelny, gazowy, parowy, elektryczny szt. 42;
18. Kuchenki elektryczne szt. 24;
19. Piekarnik elektryczny szt. 2;
20. Dystrybutor talerzy grzewczy szt. 26;
21. Pakowarka próżniowa szt. 8;
22. Urządzenie do dezynfekcji jaj (naświetlacz) szt. 8;
23. Lampy owadobójcze szt. 23;
24. Sterylizator UVA do noży szt. 13;
25. Maszyna do rozdrabniania jarzyn szt. 7;
26. Maszyna gastronomiczna uniwersalna szt. 4;
27. Krajalnica do żywności szt. 20;
28. Maszyna elektryczna do krojenia chleba szt. 6;
29. Maszyna do mielenia mięsa szt. 11;
30. Maszyna do formowania kotletów / kotleciarka -steaker szt. 6;
31. Szatkownica elektryczna szt. 5;
32. Mieszarka elektryczna szt. 5;
33. Obieraczka z płuczką szt. 7;


Miejsce wykonania usługi:
 Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Odział Gospodarczy
• ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz,
• ul. Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz,
• ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
 Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa.

WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392):

• osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru
i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:

 w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem
a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
 w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących:
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
 w zakresie urządzeń instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe w zakresie:
urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa (pkt 6 ustawy),
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 6, pkt 10 ustawy.
• personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie
z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065),

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.5.5.) Wartość części: 77990,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - usługi przeglądów konserwacyjnych pieców konwekcyjno-parowych i zmywarek przemysłowych:
 sprawdzenie sprzętu pod względem technicznym, mechanicznym, elektrycznym oraz BHP,
 przeglądy konserwacyjne umożliwiające właściwą eksploatację, przegląd ogólny, oraz
w zależności od urządzenia / sprzętu sprawdzenie stanu technicznego, regulacje maszyn
i urządzeń, pomiary rezystencji izolacji i ciągłości przewodu zerowego do zasilania włącznie, czyszczenie i smarowanie pracujących części i elementów, konserwacja uszczelek, dokręcenie poluzowanych elementów i mocowań, uzupełnienie brakujących ilości płynów eksploatacyjnych, poprawienie mocowań kabli przełączy,
 wymiana filtrów mechanicznego do wody (filtr 10” do wody piankowy lub sznurkowy przepustowości wodnej i mikronażu dopasowanej do urządzenia),
 czyszczenie i odkamienianie,
 diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy ze wskazaniem zakresu naprawy,
 dokonanie wpisów w dowodach urządzenia (EKSPL-37),
 przeglądy konserwacyjne Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu, gdzie jest użytkowany sprzęt / urządzenie.


Miejsce wykonania usługi:
 Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
 Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa,

NAZWA I ILOŚĆ SPRZĘTU
1. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 6-półkowy szt. 3;
2. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 10-półkowy szt. 10;
3. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20-półkowy szt. 5;
4. Zmywarka kapturowa szt. 12;
5. Zmywarka tunelowa szt. 6;

WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392):

• osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru
i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie z ustawą jak wyżej, w tym:

 w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem
a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
 w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących:
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
 personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065),
 personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek gastronomicznych tunelowych / kapturowych - dotyczy urządzeń następujących marek: Elektrolux, Fagor, Hendi, Hobart, Retigo, RM Gastro, Winterhalter, Krupps – np. posiadanie autoryzacji (co najmniej dwóch producentów jak wyżej) do wykonywania serwisu – czynności obsługowo-technicznych sprzętu / urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.5.5.) Wartość części: 30325,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - wykonanie napraw sprzętu gastronomicznego, chłodniczego :
 ustalenie przyczyn awarii;
 diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy ze wskazaniem zakresu naprawy, opracowanie kosztorysu (wyceny) ze szczegółową specyfiką kosztów i wyceną części, materiałów oraz z podaniem ilości godzin potrzebnych na dokonanie naprawy;
 wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części
i elementów roboczych),
 sprawdzenie poprawności i bezpieczeństwa działania sprzętu/urządzenia po usunięciu awarii (naprawie);
 oznakowanie urządzeń zawierających substancje kontrolowane zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017. poz. 1951) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych oraz aktami wykonawczymi, jeżeli nie są oznaczone .
 dokonanie wpisów w dowodach urządzenia EKSPL-37 (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wycofania z eksploatacji),
Drobne naprawy sprzętu Wykonawca jest zobowiązany wykonać w miejscu użytkowania sprzętu/urządzeń. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania napraw z wykorzystaniem bazy warsztatowej u Wykonawcy w przypadku niemożności wykonania naprawy w miejscu użytkowania .


NAZWA SPRZĘTU:
1. Agregat chłodniczy (samochód chłodniczy/izotermiczny);
2. Szafa chłodnicza pojemności do 800 l.;
3. Szafa chłodnicza pojemności do 1500 l.;
4. Szafa mroźnicza pojemności do 800 l.;
5. Szafa mroźnicza pojemności do 1500 l.;
6. Stół, basen, lada, nadstawka chłodnicza;
7. Schłodzarko-zamrażarka szokowa;
8. Komora chłodnicza składana;
9. Komora mroźnicza składana;
10. Zamrażarka skrzyniowa;
11. Agregat do komory chłodniczej/mroźniczej;
12. Lada bemarowa grzewcza (z i bez nadstawki);
13. Taboret grzewczy elektryczny/gazowy;
14. Frytkownica elektryczna;
15. Patelnia elektryczna;
16. Zestaw uchylnych kociołków elektrycznych, parowych;
17. Kocioł warzelny gazowy, parowy, elektryczny;
18. Kuchenki elektryczne;
19. Piekarnik elektryczny;
20. Dystrybutor talerzy grzewczy;
21. Pakowarka próżniowa;
22. Urządzenie do dezynfekcji jaj (naświetlacz);
23. Lampy owadobójcze;
24. Sterylizator UVA do noży;
25. Maszyna do rozdrabniania jarzyn;
26. Maszyna gastronomiczna uniwersalna;
27. Krajalnica do żywności;
28. Maszyna elektryczna do krojenia chleba;
29. Maszyna do mielenia mięsa;
30. Maszyna do formowania kotletów/kotleciarka-steaker;
31. Szatkownica elektryczna;
32. Mieszarka elektryczna;
33. Obieraczka z płuczką;
34. Ekspresy do kawy;

Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego.
Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych każdorazowo zgłoszeń przez Zamawiającego tj. zleceń awarii/napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający ze względu na specyfikę usługi „napraw” tj. nieprzewidywalność wystąpienia awarii urządzeń, gwarantuje Wykonawcy realizację usługi określonej jako zakres podstawowy
w kwocie brutto ogółem 30.000,00 zł (- 5%).
W przypadku wystąpienia potrzeb dalszych napraw realizacja odbywać się będzie w ramach „prawa opcji”


Miejsce wykonania usługi:
 Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Odział Gospodarczy
• ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz,
• ul. Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz,
• ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
 Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa.


WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392)

osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru
i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie
z ustawą jak wyżej, w tym:

 w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem
a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
 w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących::
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
 personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065),

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.5.5.) Wartość części: 40650,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Wykonanie napraw pieców konwekcyjno-parowych i zmywarek przemysłowych:
 ustalenie przyczyn awarii;
 diagnostykę czy sprzęt / urządzenie nie nadaje się do dalszej eksploatacji lub wymaga naprawy ze wskazaniem zakresu naprawy, opracowanie kosztorysu (wyceny) ze szczegółową specyfiką kosztów i wyceną części, materiałów oraz z podaniem ilości godzin potrzebnych na dokonanie naprawy;
 wykonanie napraw umożliwiających dalszą eksploatację (w tym wymiana zużytych części
i elementów roboczych),
 sprawdzenie poprawności i bezpieczeństwa działania sprzętu/urządzenia po usunięciu awarii (naprawie);
 dokonanie wpisów w dowodach urządzenia EKSPL-37 (zezwalających na dalszą eksploatację lub zakwalifikowanie sprzętu do wycofania z eksploatacji).

NAZWA SPRZĘTU:

1. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 6-półkowy
(Elektrolux, Fagor);
2. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 10-półkowy
(Hendi, Elektolux, Hobart, Fagor, Zanussi, Convotcherm) ;
3. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny 20-półkowy
(Retigo, Hendi, Gioric);
4. Zmywarka kapturowa
(Winterhalter, Hobart, RM GASTRO Fagor, Krupps, Hendi);
5. Zmywarka tunelowa
(Winterhalter, Hobart).


Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii sprzętu/urządzeń i potrzeb Zamawiającego.
Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych każdorazowo zgłoszeń przez Zamawiającego tj. zleceń awarii/napraw przesłanych przez Zamawiającego do Wykonawcy.
Zamawiający ze względu na specyfikę usługi „napraw” tj. nieprzewidywalność wystąpienia awarii urządzeń, gwarantuje Wykonawcy realizację usługi określonej jako zakres podstawowy
w kwocie brutto ogółem 20.000,00 zł (- 5%).
W przypadku wystąpienia potrzeb dalszych napraw realizacja odbywać się będzie w ramach „prawa opcji”.


Miejsce wykonania usługi:
 Jednostka Wojskowa: 13 Wojskowy Odział Gospodarczy
• ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz,
• ul. Walentynowicz 15, 86-300 Grudziądz,
• ul. Legionów 46-54, 86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: 4 Pułk Chemiczny, ul. Czwartaków 1, 87-300 Brodnica,
 Jednostka Wojskowa: 3 Batalion Drogowo-Mostowy, al. 3 Maja 4, 86-200 Chełmno,
 Jednostka Wojskowa: 8 Batalion Walki Radioelektronicznej ul. gen. Józefa Hallera 62,
86-300 Grudziądz,
 Jednostka Wojskowa: Centrum Szkolenia Logistyki:
• ul. Bema 2, 86-300 Grudziądz,
• ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz,
• ul. Dworcowa 6 A, 86-134 Grupa.

WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE niezbędne dla realizacji usługi w zakresie uprawnień wymaganych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385) oraz Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022, poz. 1392)

osoby wykonujące zakres czynności objętych zawartą umową (prace w zakresie dozoru
i eksploatacji) winny posiadać świadectwo kwalifikacyjne SEP „D” oraz „E” zgodnie
z ustawą jak wyżej, w tym:

 w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną objętych zamówieniem
a stanowiących:
urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV (pkt 2 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania
i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2 i 10 ustawy,
 w zakresie urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych objętych zamówieniem a stanowiących::
kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz
z urządzeniami pomocniczymi (pkt 1 ustawy);
urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW (pkt 5 ustawy);
aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia automatycznej regulacji, do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 1 i 5, pkt 10 ustawy,
 personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat F-gaz w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji, kontroli szczelności, odzysku i likwidacji urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowe gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065),
 personel wykonujący czynności objęte przedmiotem zamówienia jest zobowiązany posiadać certyfikat lub inny dokument równoważny, potwierdzający uprawnienie, przeszkolenie do serwisowania pieców konwekcyjno-parowych oraz zmywarek gastronomicznych tunelowych / kapturowych - dotyczy urządzeń następujących marek: Elektrolux, Fagor, Hendi, Hobart, Retigo, RM Gastro, Winterhalter, Krupps – np. posiadanie autoryzacji (co najmniej dwóch producentów jak wyżej) do wykonywania serwisu – czynności obsługowo-technicznych sprzętu / urządzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 50882000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu restauracyjnego

4.5.5.) Wartość części: 24360,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMADOM Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych Piotr Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781120156

7.3.3) Ulica: Kłódka 12 A

7.3.4) Miejscowość: Rogóźno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-318

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 2 na przegląd konserwacyjny pieców konwekcyjno - parowych oraz zmywarek
przemysłowych – sprawa numer: 1/2023, zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3)
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710
z późn.zm.),z uwagi na fakt, że oferta nr 2 (jako jedyna złożona na zadanie nr 2), która
uzyskała liczbę punktów (kryterium ceny: 100,00 pkt.) i jest ofertą ważną, złożoną przez
Wykonawcę: 5 Service Sp. z o.o., ul. Podgórna 66, 05-077 Warszawa, przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 37.300,93 zł)
i jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny tej oferty stanowiącej kwotę
93.676,80 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93676,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93676,80 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMADOM Naprawa, montaż urządzeń chłodniczych i gastronomicznych Piotr Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781120156

7.3.3) Ulica: Kłódka 12 A

7.3.4) Miejscowość: Rogóźno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-318

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie nr 4 na naprawy pieców konwekcyjno-parowych i zmywarek przemysłowych – sprawa numer: 1/2023, zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm.), z uwagi na fakt, że oferta nr 2 (jako jedyna złożona na zadanie nr 4), która uzyskała liczbę punktów (kryterium ceny: 100,00 pkt.) i jest ofertą ważną, złożoną przez Wykonawcę: 5 Service Sp. z o.o.,
ul. Podgórna 66, 05-077 Warszawa, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie 1 rbg (tj. 279,73 zł) i jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny tej oferty tj. kwoty za 1 rbg - 393,60 zł

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,60 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy wskazana w Sekcji VIII dla części 3 dotyczy maksymalnej kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje poszczególnego zadania (zakres podstawowy - 30 000,00 zł, zakres opcji - 20 000,00 zł). Stawka jednej roboczogodziny - 120,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.