Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091408/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRACOWNIKÓW SZKÓŁ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672019861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipska 2
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 366 41 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@zssipo.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssipo.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7b2d44d-69a0-4a64-820f-6332ba430add1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkół Podstawowa Nr 12 Specjalna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482110297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 1A
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 360 51 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psp12s.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp12.radom.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRACOWNIKÓW SZKÓŁ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b2d44d-69a0-4a64-820f-6332ba430add
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRA-COWNIKÓW SZKÓŁ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.26.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 800000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksową organizacją wyjazdu rekreacyjnego do Czarnogóry dla 160 osób (pracowników szkół:
97 osób Zespół Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych
63 osoby Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 Specjalna
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Polan Travel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250008822
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 60/62
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-08INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wkładów do kontrastu dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Radomiu i podległych jej jednostek
- Budowa drogi leśnej nr 20 (droga pożarowa nr 24) w leśnictwie Makowiec Etap II (od km 0+000,0 do km 1+970,50 - II etap
- Wymiana kotłowni węglowych z montażem pomp ciepła oraz ogniw fotowoltaicznych w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów integracyjno - krajoznawczych dla uczestników projektu pt. "Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim - edycja 3" - CZĘŚĆ II
- Kompleksowa organizacja Dni Funduszy Europejskich na Warmii i Mazurach
- Obsługa wyjazdu zagranicznego uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkół dla których organem prowadzącym jest Powiat Sokólski w ramach programu Erasmus +
- Usługi hotelarskie na Konferencję pn. "XIV Konferencja Naukowo-Techniczna Bezpieczeństwo robót strzałowych"
- Usługi na organizację cyklu wydarzeń pt. "A na targowiskach dzieje się, oj dzieje" w roku 2025
- Kompleksowe przygotowanie i realizacja imprezy masowej "JACKONALIA 2025".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.