Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083401/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
- 2025/BZP 00101953/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. STANISŁAWA STASZICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Struga 16a
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-073
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774536651
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@staszic.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://staszic.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4367ccdf-8816-407e-801a-09dd1fdd0ad91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4367ccdf-8816-407e-801a-09dd1fdd0ad9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037456/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie budynku szkoły dla osób niepełnosprawnych poprzez zaprojektowanie i budowę windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)” ZADANIE 1 - Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności. KPO/23/BCU/2/W/00272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2025.BCU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 805265,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Nazwa zamawiania: Budowa windy zewnętrznej wraz z zagospodarowaniem terenu w celu zwiększenia dostępności Branżowego Centrum Umiejętności
w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu.
3.2 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa windy zewnętrznej wraz
z zagospodarowaniem terenu, zwiększających dostępność dla osób
z niepełnosprawnościami do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu. Nazwa zamówienia musiała zostać skrócona ze względu na ograniczoną ilość znaków w nazwie postępowania na Platformie e-zamówienia.
3.3 Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, ponieważ zakres stanowi prace do wykonania przez jednego Wykonawcę. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia przez kilku Wykonawców spowoduje problemy organizacyjne na placu budowy, przerzucanie odpowiedzialności oraz problemy
z gwarancją i rękojmią. Zamawiający podzielił na części całą inwestycję ze względów technicznych (oczekiwanie na pozwolenie na windę oraz zakres postępowania 4.2024.BCU tj.: roboty nie wymagające pozwolenia budowlanego).
3.5 Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ, na który składają się pliki:
1. Pozwolenie na budowę
2. PRZEDMIAR_STASZICA_WINDA_V3
3. PT_STASZICA_WINDA_V2
4. PZT_PAB_STASZICA_WINDA_V1
5. STWiORB_STASZICA_WINDA_V1
6. Tabela równoważności
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262700-8 - Przebudowa budynków
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1087320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 922000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061
7.3.3) Ulica: ul. Daniłowskiego 6/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-833
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 922000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup systemu do zabezpieczenia danych wraz ze wsparciem na okres 5 lat dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.ZDL.24.25 Zakup odczynników do immunofenotypowania leukocytów krwi, szpiku oraz płynów z jam ciała dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
- Przebudowa sanitariatów uczniowskich oraz pomieszczeń gospodarczych w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr IX im. Generała Władysława Andersa w Opolu.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów na potrzeby jednostek Policji garnizonu opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
- Zaprojektowanie i budowa edukacyjnego placu zabaw oraz modernizacja istniejącego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Ks. Jana Twardowskiego w Lubartowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.