eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice - II"



Og³oszenie z dnia 2022-05-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice - II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64554606-d06f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00152315

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 „Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przy u¿yciu, których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej.
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.
4) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania nadanym przez Zamawiaj±cego.
8) Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowi±zkowego poinformowania Zamawiaj±cego o przekazaniu wiadomo¶ci na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiaj±cy” (niedope³nienie tego obowi±zku uznane bêdzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiaj±cego” i „Prowadz±cego postêpowanie” .
9) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11) Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê w jêzyku polskim.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w oparciu o nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki. Osoba, której dane dotycz±, ma prawo wgl±du w swoje dane, prawo ich uzupe³niania i poprawiania. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przetwarzania i ochrony danych osobowych w powy¿szym celu dostêpne s± w Rozdz. XXVI SWZ „Klauzula informacyjna RODO”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych, co wynika z rozporz±dzenia RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (danych szczególnej kategorii), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wiêcej informacji dostêpnych jest w Rozdz. XXVI SWZ „Klauzula informacyjna RODO”.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych znajduj±cych siê na terenie Gminy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje poni¿szy zakres prac:
I. wykonanie bie¿±cej konserwacji systemu kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Micha³owice, polegaj±cej na:
1) wyczyszczeniu:
a) studzienek (kratki ulicznej) kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 1400 szt.;
b) mechanicznym studni kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 220 szt.;
c) mechanicznym przykanalika od kratki ¶ciekowej do studni kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie - 2800 mb;
d) rêcznym studni ch³onnej kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 20 szt.;
e) kana³u kanalizacji deszczowej o ¶rednicy 200 – 315 mm – 2000 mb;
f) kana³u kanalizacji deszczowej o ¶rednicy 400 - 600 mm – 1000 mb,
oraz
2) wycince korzeni:
a) w kana³ach o ¶rednicy 160 - 315 mm – 300 mb,
b) w kana³ach o ¶rednicy 400 - 600 mm – 200 mb,
3) wyczyszczenie i wymiana wraz z zakupem Substratu typu INNOLET, w kratkach kanalizacji deszczowej:
a) w ul. Raszyñskiej w Micha³owicach Osiedlu – 44 szt.
b) w ul. Bugaj w Komorowie Wsi – 3 szt..
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e podany zakres ilo¶ciowy prac ma charakter orientacyjny. Zamawiaj±cy nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnym zakresie i maksymalnej ilo¶ci, tym samym zastrzegaj±c sobie prawo zmniejszenia zakresu prac. Zmniejszenie ilo¶ci prac nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania z tego tytu³u.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i
wiedz± techniczn±, a tak¿e w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo u¿ytkowników oraz osób trzecich.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich,
zapewnienia warunków bezpieczeñstwa zwi±zanego z ich realizacj± oraz w³a¶ciwej ochrony ¶rodowiska.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za organizacjê, bezpieczne dojazdy i przej¶cia dla
innych przez rejon objêty pracami.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w rejonie prowadzonych prac sta³ego i bezpiecznego dostêpu w zakresie
dojazdu i doj¶cia do posesji, budynków i obiektów budowlanych.
8. Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ prace w taki sposób, aby mo¿liwe by³o ci±g³e funkcjonowanie obiektów
zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami w³a¶ciwej
gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniaj±cy ochronê powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym
tak¿e przez zastosowanie sprawnego i w³a¶ciwie eksploatowanego sprzêtu oraz najmniej uci±¿liwej akustycznie technologii
prowadzenia prac.
10. Obowi±zkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w
tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia
uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych
obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po
zakoñczeniu prac.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce
identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
13. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±)
firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
14. Pojazdy u¿ywane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia powinny byæ sprawne technicznie i niezawodne oraz
odpowiednio przystosowane do realizowania zamówienia oznaczone nazw± lub logo Wykonawcy oraz wyposa¿one w ¿ó³te
sygna³y b³yskowe, jako pojazdy wykonuj±ce prace na drodze. Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne i
¶wiadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych (je¿eli dotyczy).
15. W trakcie realizacji us³ugi zabrania siê Wykonawcy wje¿d¿ania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki itp.
16. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i
urz±dzeñ dokumentów potwierdzaj±cych ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±,
deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
17. Zamawiaj±cy wspólnie z Wykonawc± dokonywaæ bêdzie przegl±du kontrolno-odbiorowego w celu dokonania oceny
jako¶ci wykonanych prac zwi±zanych z realizacja us³ug w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest
do udzia³u w czynno¶ciach kontrolno-odbiorowych w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e
dokonaæ samodzielnie odbioru wykonanych prac.
18. W przypadku konieczno¶ci wymiany elementów kanalizacji deszczowej zastosowane materia³y i urz±dzenia musz±
posiadaæ w³a¶ciwo¶ci i parametry u¿ytkowe nie gorsze ni¿ elementów wymienianych. Wymiana elementów kanalizacji
deszczowej bêdzie rozliczana na podstawie odrêbnej wyceny po akceptacji Zamawiaj±cego.
19. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia z wykorzystaniem materia³ów i urz±dzeñ nowych.
Dopuszcza siê w uzasadnionych przypadkach wykorzystania elementów wcze¶niej zdemontowanych, sprawnych po
uzyskaniu ka¿dorazowej pisemnej zgody od Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy nie zapewnia na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia punktów poboru energii elektrycznej i wody.
Koszty przy³±czenia, zainstalowania mierników i liczników oraz koszty zu¿ycia wody i energii ponosi Wykonawca.
21. Zamawiaj±cy nie zapewnia terenu na czasowe sk³adowanie elementów z demonta¿u oraz pomieszczeñ i terenu na cele
magazynowo - socjalne.
22. Wykonawca jest wytwórc± i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do
unieszkodliwiania. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami,
jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych czê¶ci zamówienia.
23. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny
wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz
prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
24. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych
ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
25. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego na którym prowadzone s± roboty, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
26. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczy i oznaczy miejsca prowadzonych robót w pasie
drogowym. Schematy organizacji ruchu Wykonawca wykona we w³asnym zakresie.
27. Wykonywane przez Wykonawcê prace konserwacyjne nie mog± utrudniaæ ruchu drogowego.
28. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu
niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± Umow±.
29. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci:
- dla czê¶ci I: 2 osoby operatorów/ kierowców samochodu do odsysania zanieczyszczeñ i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych i uliczek kanalizacyjnych,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90722200-6 - Us³ugi usuwania zanieczyszczeñ ze ¶rodowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia podstawowego dla czê¶ci I zamówienia, na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 20% warto¶ci zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych;
3) ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±;
4) zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu i warto¶ci zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania „Polecenia wykonania”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie separatorów znajduj±cych siê na terenie Gminy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje poni¿szy zakres prac:
II. Wykonanie bie¿±cej konserwacji 17 instalacji separatorów zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice:
1) nr 1 – separator z osadnikiem Stejax BS-P-60, zainstalowany w Micha³owicach przy ul. Topolowej,
2) nr 2 – separator ze zintegrowanym osadnikiem Hauraton SG 130 BP, zainstalowany w Komorowie Wsi przy ul. Bez nazwy,
3) nr 3 – separator AWAS SK 400, zainstalowany w rejonie ulic Regulskiej i Orzeszkowej w Regu³ach,
4) nr 4 – separator AWAS SBK NG 15, zainstalowany w rejonie ulic Regulskiej i Orzeszkowej w Regu³ach,
5) nr 5, 6, 7- separatory Service BDT 15, zainstalowane w ulicy Piwonii w Nowej Wsi,
6) nr 8, 9, 10 – separatory Service BDT 30, zainstalowane w ulicy Piwonii w Nowej Wsi,
7) nr 11 – separator lamelowy, zainstalowany w ulicy Turystycznej w Nowej Wsi,
8) nr 12 – separator AWAS HI NG 20, zainstalowany na parkingu przy Urzêdzie Gminy, przy ul. Kuchy w Regu³ach,
9) nr 13 – separator PSK KOALA NG 15, zainstalowany na parkingu przy kolejce WKD przy ul. Kuchy w Regu³ach,
10) nr 14 – separator lamelowy SLEKOW-60/600, zainstalowany przy ulicy Rumuñskiej w Micha³owicach,
11) nr 15 – separator SEKO-B 30, zainstalowany przy skrzy¿owaniu ulicy Rodzinnej i Wspólnoty Wiejskiej w Soko³owie,
12) nr 16 – separator SEKTOW-B NG 8/80, zainstalowany przy ulicy G³ównej w Komorowie Wsi,
13) nr 17 – separator BIOSEP-OC 30/3000, zainstalowany w rejonie ulic Gromadzkiej i Soko³owskiej w Soko³owie.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e podany zakres ilo¶ciowy prac ma charakter orientacyjny. Zamawiaj±cy nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnym zakresie i maksymalnej ilo¶ci, tym samym zastrzegaj±c sobie prawo zmniejszenia zakresu prac. Zmniejszenie ilo¶ci prac nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania z tego tytu³u.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i wiedz± techniczn±, a tak¿e w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo u¿ytkowników oraz osób trzecich.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeñstwa zwi±zanego z ich realizacj± oraz w³a¶ciwej ochrony ¶rodowiska.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za organizacjê, bezpieczne dojazdy i przej¶cia dla innych przez rejon objêty pracami.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w rejonie prowadzonych prac sta³ego i bezpiecznego dostêpu w zakresie dojazdu i doj¶cia do posesji, budynków i obiektów budowlanych.
8. Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ prace w taki sposób, aby mo¿liwe by³o ci±g³e funkcjonowanie obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami w³a¶ciwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniaj±cy ochronê powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym tak¿e przez zastosowanie sprawnego i w³a¶ciwie eksploatowanego sprzêtu oraz najmniej uci±¿liwej akustycznie technologii prowadzenia prac.
10. Obowi±zkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
13. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
14. Pojazdy u¿ywane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia powinny byæ sprawne technicznie i niezawodne oraz odpowiednio przystosowane do realizowania zamówienia oznaczone nazw± lub logo Wykonawcy oraz wyposa¿one w ¿ó³te sygna³y b³yskowe, jako pojazdy wykonuj±ce prace na drodze. Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne i ¶wiadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych (je¿eli dotyczy).
15. W trakcie realizacji us³ugi zabrania siê Wykonawcy wje¿d¿ania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki itp.
16. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i urz±dzeñ dokumentów potwierdzaj±cych ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
18. Zamawiaj±cy wspólnie z Wykonawc± dokonywaæ bêdzie przegl±du kontrolno-odbiorowego w celu dokonania oceny jako¶ci wykonanych prac zwi±zanych z realizacja us³ug w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do udzia³u w czynno¶ciach kontrolno-odbiorowych w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ samodzielnie odbioru wykonanych prac.
18. W przypadku konieczno¶ci wymiany elementów kanalizacji deszczowej zastosowane materia³y i urz±dzenia musz± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci i parametry u¿ytkowe nie gorsze ni¿ elementów wymienianych. Wymiana elementów kanalizacji deszczowej bêdzie rozliczana na podstawie odrêbnej wyceny po akceptacji Zamawiaj±cego.
19. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia z wykorzystaniem materia³ów i urz±dzeñ nowych. Dopuszcza siê w uzasadnionych przypadkach wykorzystania elementów wcze¶niej zdemontowanych, sprawnych po uzyskaniu ka¿dorazowej pisemnej zgody od Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy nie zapewnia na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia punktów poboru energii elektrycznej i wody. Koszty przy³±czenia, zainstalowania mierników i liczników oraz koszty zu¿ycia wody i energii ponosi Wykonawca.
21. Zamawiaj±cy nie zapewnia terenu na czasowe sk³adowanie elementów z demonta¿u oraz pomieszczeñ i terenu na cele magazynowo - socjalne.
22. Wykonawca jest wytwórc± i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych czê¶ci zamówienia.
23. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
24. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
25. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego na którym prowadzone s± roboty, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
26. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczy i oznaczy miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym. Schematy organizacji ruchu Wykonawca wykona we w³asnym zakresie.
27. Wykonywane przez Wykonawcê prace konserwacyjne nie mog± utrudniaæ ruchu drogowego.
28. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± Umow±.
29. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci:
- dla czê¶ci II: 2 osoby operatorów/ kierowców samochodu do odsysania zanieczyszczeñ i osadów z separatorów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90722200-6 - Us³ugi usuwania zanieczyszczeñ ze ¶rodowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Termin wykonania konserwacji”

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:



1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

Wpis do rejestru BDO, zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. e ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2021 poz. 779 ze zm.) je¿eli wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów” – dotyczy obu czê¶ci

Dla ka¿dej czê¶ci oddzielnie:

3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
b) ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia:

dla czê¶ci I:
• odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 100.000,00. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 100.000,00. z³.
dla czê¶ci II
• odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 20.000,00. z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 20.000,00. z³.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:

a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
polegaj±ce na wykonaniu w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie:

dla czê¶ci I
1) min. 2 us³ug polegaj±cych na czyszczeniu systemów kanalizacji deszczowej o d³ugo¶ci 3,0 km ka¿da;

dla czê¶ci II
2) min. 2 us³ug polegaj±cych na czyszczeniu instalacji separatorów 15 szt. ka¿da.

UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.

b) dysponowania osobami:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

c) dysponowania sprzêtem:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
1) krajowych:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej;
2) zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wykonawca jest wytwórc± odpadów obowi±zanym do prowadzenia ewidencji odpadów lub o¶wiadczenie o braku obowi±zku prowadzenia ewidencji odpadów;
3. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4. Wykaz wykonanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
1) Dla czê¶ci I: 3.000,00 z³,
2) Dla czê¶ci II : 400,00 z³.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-19 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-19 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.