Og³oszenie z dnia 2022-06-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00152315/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00152321/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice - II”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-64554606-d06f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00222170
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.9 „Konserwacja systemu kanalizacji deszczowej i odwodnienia na terenie Gminy Micha³owice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00152315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 213913,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie kanalizacji deszczowej, wpustów ulicznych znajduj±cych siê na terenie Gminy.2. Przedmiot zamówienia obejmuje poni¿szy zakres prac:
I. wykonanie bie¿±cej konserwacji systemu kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Micha³owice, polegaj±cej na:
1) wyczyszczeniu:
a) studzienek (kratki ulicznej) kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 1400 szt.;
b) mechanicznym studni kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 220 szt.;
c) mechanicznym przykanalika od kratki ¶ciekowej do studni kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie - 2800 mb;
d) rêcznym studni ch³onnej kanalizacji deszczowej z zagospodarowaniem urobku we w³asnym zakresie – 20 szt.;
e) kana³u kanalizacji deszczowej o ¶rednicy 200 – 315 mm – 2000 mb;
f) kana³u kanalizacji deszczowej o ¶rednicy 400 - 600 mm – 1000 mb,
oraz
2) wycince korzeni:
a) w kana³ach o ¶rednicy 160 - 315 mm – 300 mb,
b) w kana³ach o ¶rednicy 400 - 600 mm – 200 mb,
3) wyczyszczenie i wymiana wraz z zakupem Substratu typu INNOLET, w kratkach kanalizacji deszczowej:
a) w ul. Raszyñskiej w Micha³owicach Osiedlu – 44 szt.
b) w ul. Bugaj w Komorowie Wsi – 3 szt..
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e podany zakres ilo¶ciowy prac ma charakter orientacyjny. Zamawiaj±cy nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnym zakresie i maksymalnej ilo¶ci, tym samym zastrzegaj±c sobie prawo zmniejszenia zakresu prac. Zmniejszenie ilo¶ci prac nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania z tego tytu³u.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i
wiedz± techniczn±, a tak¿e w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo u¿ytkowników oraz osób trzecich.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich,
zapewnienia warunków bezpieczeñstwa zwi±zanego z ich realizacj± oraz w³a¶ciwej ochrony ¶rodowiska.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za organizacjê, bezpieczne dojazdy i przej¶cia dla
innych przez rejon objêty pracami.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w rejonie prowadzonych prac sta³ego i bezpiecznego dostêpu w zakresie
dojazdu i doj¶cia do posesji, budynków i obiektów budowlanych.
8. Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ prace w taki sposób, aby mo¿liwe by³o ci±g³e funkcjonowanie obiektów
zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami w³a¶ciwej
gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniaj±cy ochronê powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym
tak¿e przez zastosowanie sprawnego i w³a¶ciwie eksploatowanego sprzêtu oraz najmniej uci±¿liwej akustycznie technologii
prowadzenia prac.
10. Obowi±zkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w
tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia
uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych
obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po
zakoñczeniu prac.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce
identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
13. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±)
firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
14. Pojazdy u¿ywane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia powinny byæ sprawne technicznie i niezawodne oraz
odpowiednio przystosowane do realizowania zamówienia oznaczone nazw± lub logo Wykonawcy oraz wyposa¿one w ¿ó³te
sygna³y b³yskowe, jako pojazdy wykonuj±ce prace na drodze. Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne i
¶wiadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych (je¿eli dotyczy).
15. W trakcie realizacji us³ugi zabrania siê Wykonawcy wje¿d¿ania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki itp.
16. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i
urz±dzeñ dokumentów potwierdzaj±cych ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±,
deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
17. Zamawiaj±cy wspólnie z Wykonawc± dokonywaæ bêdzie przegl±du kontrolno-odbiorowego w celu dokonania oceny
jako¶ci wykonanych prac zwi±zanych z realizacja us³ug w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest
do udzia³u w czynno¶ciach kontrolno-odbiorowych w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e
dokonaæ samodzielnie odbioru wykonanych prac.
18. W przypadku konieczno¶ci wymiany elementów kanalizacji deszczowej zastosowane materia³y i urz±dzenia musz±
posiadaæ w³a¶ciwo¶ci i parametry u¿ytkowe nie gorsze ni¿ elementów wymienianych. Wymiana elementów kanalizacji
deszczowej bêdzie rozliczana na podstawie odrêbnej wyceny po akceptacji Zamawiaj±cego.
19. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia z wykorzystaniem materia³ów i urz±dzeñ nowych.
Dopuszcza siê w uzasadnionych przypadkach wykorzystania elementów wcze¶niej zdemontowanych, sprawnych po
uzyskaniu ka¿dorazowej pisemnej zgody od Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy nie zapewnia na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia punktów poboru energii elektrycznej i wody.
Koszty przy³±czenia, zainstalowania mierników i liczników oraz koszty zu¿ycia wody i energii ponosi Wykonawca.
21. Zamawiaj±cy nie zapewnia terenu na czasowe sk³adowanie elementów z demonta¿u oraz pomieszczeñ i terenu na cele
magazynowo - socjalne.
22. Wykonawca jest wytwórc± i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do
unieszkodliwiania. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami,
jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych czê¶ci zamówienia.
23. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny
wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz
prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
24. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych
ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
25. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego na którym prowadzone s± roboty, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
26. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczy i oznaczy miejsca prowadzonych robót w pasie
drogowym. Schematy organizacji ruchu Wykonawca wykona we w³asnym zakresie.
27. Wykonywane przez Wykonawcê prace konserwacyjne nie mog± utrudniaæ ruchu drogowego.
28. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu
niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± Umow±.
29. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci:
- dla czê¶ci I: 2 osoby operatorów/ kierowców samochodu do odsysania zanieczyszczeñ i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych i uliczek kanalizacyjnych,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90722200-6 - Us³ugi usuwania zanieczyszczeñ ze ¶rodowiska
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 182798,27 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie separatorów znajduj±cych siê na terenie Gminy.2. Przedmiot zamówienia obejmuje poni¿szy zakres prac:
II. Wykonanie bie¿±cej konserwacji 17 instalacji separatorów zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice:
1) nr 1 – separator z osadnikiem Stejax BS-P-60, zainstalowany w Micha³owicach przy ul. Topolowej,
2) nr 2 – separator ze zintegrowanym osadnikiem Hauraton SG 130 BP, zainstalowany w Komorowie Wsi przy ul. Bez nazwy,
3) nr 3 – separator AWAS SK 400, zainstalowany w rejonie ulic Regulskiej i Orzeszkowej w Regu³ach,
4) nr 4 – separator AWAS SBK NG 15, zainstalowany w rejonie ulic Regulskiej i Orzeszkowej w Regu³ach,
5) nr 5, 6, 7- separatory Service BDT 15, zainstalowane w ulicy Piwonii w Nowej Wsi,
6) nr 8, 9, 10 – separatory Service BDT 30, zainstalowane w ulicy Piwonii w Nowej Wsi,
7) nr 11 – separator lamelowy, zainstalowany w ulicy Turystycznej w Nowej Wsi,
8) nr 12 – separator AWAS HI NG 20, zainstalowany na parkingu przy Urzêdzie Gminy, przy ul. Kuchy w Regu³ach,
9) nr 13 – separator PSK KOALA NG 15, zainstalowany na parkingu przy kolejce WKD przy ul. Kuchy w Regu³ach,
10) nr 14 – separator lamelowy SLEKOW-60/600, zainstalowany przy ulicy Rumuñskiej w Micha³owicach,
11) nr 15 – separator SEKO-B 30, zainstalowany przy skrzy¿owaniu ulicy Rodzinnej i Wspólnoty Wiejskiej w Soko³owie,
12) nr 16 – separator SEKTOW-B NG 8/80, zainstalowany przy ulicy G³ównej w Komorowie Wsi,
13) nr 17 – separator BIOSEP-OC 30/3000, zainstalowany w rejonie ulic Gromadzkiej i Soko³owskiej w Soko³owie.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e podany zakres ilo¶ciowy prac ma charakter orientacyjny. Zamawiaj±cy nie gwarantuje zlecenia wykonania prac w maksymalnym zakresie i maksymalnej ilo¶ci, tym samym zastrzegaj±c sobie prawo zmniejszenia zakresu prac. Zmniejszenie ilo¶ci prac nie uprawnia Wykonawcy do dochodzenia odszkodowania z tego tytu³u.
4. Wykonawca zobowi±zany jest wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i wiedz± techniczn±, a tak¿e w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo u¿ytkowników oraz osób trzecich.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do nale¿ytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeñstwa zwi±zanego z ich realizacj± oraz w³a¶ciwej ochrony ¶rodowiska.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci za organizacjê, bezpieczne dojazdy i przej¶cia dla innych przez rejon objêty pracami.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia w rejonie prowadzonych prac sta³ego i bezpiecznego dostêpu w zakresie dojazdu i doj¶cia do posesji, budynków i obiektów budowlanych.
8. Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ prace w taki sposób, aby mo¿liwe by³o ci±g³e funkcjonowanie obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami w³a¶ciwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniaj±cy ochronê powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym tak¿e przez zastosowanie sprawnego i w³a¶ciwie eksploatowanego sprzêtu oraz najmniej uci±¿liwej akustycznie technologii prowadzenia prac.
10. Obowi±zkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wyst±pi³y uszkodzenia istniej±cych obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniej±cej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wyst±pienia uszkodzeñ tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowi±zany jest do naprawy uszkodzeñ lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na w³asny koszt.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac.
12. Wykonawca zobowi±zany jest do wyposa¿enia swoich pracowników i sprzêtu w stosowne oznakowanie umo¿liwiaj±ce identyfikacjê Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
13. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadaæ ubranie ochronne z logo (nazw±) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
14. Pojazdy u¿ywane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia powinny byæ sprawne technicznie i niezawodne oraz odpowiednio przystosowane do realizowania zamówienia oznaczone nazw± lub logo Wykonawcy oraz wyposa¿one w ¿ó³te sygna³y b³yskowe, jako pojazdy wykonuj±ce prace na drodze. Sprzêt powinien posiadaæ aktualne badania techniczne i ¶wiadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych (je¿eli dotyczy).
15. W trakcie realizacji us³ugi zabrania siê Wykonawcy wje¿d¿ania na trawniki, skupiny krzewów, kwietniki itp.
16. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i urz±dzeñ dokumentów potwierdzaj±cych ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm±, deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
18. Zamawiaj±cy wspólnie z Wykonawc± dokonywaæ bêdzie przegl±du kontrolno-odbiorowego w celu dokonania oceny jako¶ci wykonanych prac zwi±zanych z realizacja us³ug w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do udzia³u w czynno¶ciach kontrolno-odbiorowych w terminach wyznaczonych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ samodzielnie odbioru wykonanych prac.
18. W przypadku konieczno¶ci wymiany elementów kanalizacji deszczowej zastosowane materia³y i urz±dzenia musz± posiadaæ w³a¶ciwo¶ci i parametry u¿ytkowe nie gorsze ni¿ elementów wymienianych. Wymiana elementów kanalizacji deszczowej bêdzie rozliczana na podstawie odrêbnej wyceny po akceptacji Zamawiaj±cego.
19. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia z wykorzystaniem materia³ów i urz±dzeñ nowych. Dopuszcza siê w uzasadnionych przypadkach wykorzystania elementów wcze¶niej zdemontowanych, sprawnych po uzyskaniu ka¿dorazowej pisemnej zgody od Zamawiaj±cego.
20. Zamawiaj±cy nie zapewnia na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia punktów poboru energii elektrycznej i wody. Koszty przy³±czenia, zainstalowania mierników i liczników oraz koszty zu¿ycia wody i energii ponosi Wykonawca.
21. Zamawiaj±cy nie zapewnia terenu na czasowe sk³adowanie elementów z demonta¿u oraz pomieszczeñ i terenu na cele magazynowo - socjalne.
22. Wykonawca jest wytwórc± i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych czê¶ci zamówienia.
23. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ wszystkie drzewa, krzewy oraz ro¶liny wieloletnie (ochrona równie¿ bry³y korzeniowej), które znajduj± siê w miejscach, gdzie mo¿e nast±piæ ich uszkodzenie oraz prowadziæ prace w sposób ograniczaj±cy do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
24. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usuniêcia uszkodzonych ro¶lin i posadzenia nowych ro¶lin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice na swój koszt.
25. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do ¶cis³ej wspó³pracy z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomo¶ci przyleg³ych do pasa drogowego na którym prowadzone s± roboty, je¿eli bêdzie taka potrzeba).
26. Wykonawca we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zabezpieczy i oznaczy miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym. Schematy organizacji ruchu Wykonawca wykona we w³asnym zakresie.
27. Wykonywane przez Wykonawcê prace konserwacyjne nie mog± utrudniaæ ruchu drogowego.
28. Wykonawca przez ca³y czas realizowania zamówienia jest zobowi±zany do dysponowania odpowiedni± liczb± personelu. Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ przed³u¿enia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjno¶ci personelu (absencja pracownicza), jak równie¿ awarii sprzêtu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiaj±cy bêdzie nalicza³ kary zgodnie z zawart± Umow±.
29. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci:
- dla czê¶ci II: 2 osoby operatorów/ kierowców samochodu do odsysania zanieczyszczeñ i osadów z separatorów, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90722200-6 - Us³ugi usuwania zanieczyszczeñ ze ¶rodowiska
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31115,60 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 199580,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 235470,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199580,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: US£UGI ASENIZACYJNE Leon Szel±g
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222345423
7.3.3) Ulica: ul. S³owikowskiego 62a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
US£UGI ASENIZACYJNE Leon Szel±g
jakie przetargi wygra³a firma
US£UGI ASENIZACYJNE Leon Szel±g
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 199580,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-188.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42948,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 42948,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42948,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWAS-Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213177038
7.3.3) Ulica: ul. Egejska 1/34
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-764
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42948,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.