Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00161374/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00185023/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00230214/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00242135/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00249460/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00253198/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00263205/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00272597/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00282671/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2022/BZP 00057763/01 - Wynik z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa elektronicznych systemów zabezpieczeń wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla PMAB w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III i IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-603
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa elektronicznych systemów zabezpieczeń wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla PMAB w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz- Birkenau etap III i IV
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2f0464-fff0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008719/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Montaż systemów bezpieczeństwa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Udostepnienie dokumentów zastrzeżonych, które nie mogą być udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego, jest możliwe od dnia udostępnienia SWZ na stronie internetowej Zamawiającego i nie później niż na 3 (trzy) dni przed wyznaczonym terminem składania ofert z zastrzeżeniem zapisów zawartych w ust. 4. Przedłużenie terminu składania ofert w toku postępowania spowoduje również przesunięcie terminu końcowego na udostępnienie dokumentów.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wniosek o udostępnienie części niejawnej SWZ. Wniosek należy przekazać, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Po złożeniu wniosku Strony uzgodnią termin odbioru dokumentów zastrzeżonych.
3. Wykonawca, składając wniosek, o którym mowa w ust. 2, pobiera ze strony internetowej Zamawiającego wzór „Umowy o zachowaniu poufności“, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. „Umowa o zachowaniu poufności“ musi zostać podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, umowę podpisuje odrębnie każdy z tych Wykonawców.
4. Dokumenty z klauzulą „zastrzeżone”, w uzgodnionym terminie, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie odbierze w siedzibie Zamawiającego lub otrzyma jako przesyłkę pocztową pod warunkiem dostarczenia podpisanej „umowy o zachowaniu poufności” (lub umów w przypadku Wykonawców występujących wspólnie).
5. Wynikające z podpisanej umowy zobowiązanie do zachowania poufności jest nieograniczone w czasie i trwa pomimo nie złożenia oferty przez Wykonawcę lub nie wybrania złożonej przez Wykonawcę oferty do realizacji zamówienia, jak również w przypadku wyboru oferty do realizacji.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt. 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf. Pozostała komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt. 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf. Pozostała komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Administratorem danych osobowych jest Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim,
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1.2.1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@auschwitz.org,
1.2.2. pisemnie na adres siedziby Administratora.
1.3. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Muzeum w zakładce „Kontakt/Biuro ds. bezpieczeństwa”.
1.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
1.6. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie przewidzianym przepisami prawa.
1.7. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
1.8. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy/Podwykonawcy/Podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.9. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.10. Osoba udostępniająca dane posiada:
1.10.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
1.10.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
1.10.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.),
1.10.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO.
1.11. Osobie udostępniającej dane nie przysługuje:
1.11.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.11.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.11.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.12. Wykonawca/Podwykonawca/Podmiot, na zasoby którego powołuje się Wykonawca składa oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (pkt. 3.6. załącznika nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 6244693 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego, których celem jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i przygotowanie infrastruktury technicznej dla instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń na terenie Zamawiającego (w tym dostaw i usług) oraz wykonanie robót, które nie stanowią wykonywania robót budowlanych w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego tj. instalacja elektronicznych systemów zabezpieczeń na terenie Zamawiającego (w tym dostaw i usług). Przeprowadzenie badań archeologicznych wraz z wykonaniem pełnej dokumentacji oraz konserwacja zabytków archeologicznych – zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w załączniku nr 15 do SWZ - „Wytyczne jakości wykonywanych robót, dostaw, usług”. Wykonanie obowiązków gwarancyjnych zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w załączniku nr 4a i 4b do Umowy.
Opcjonalny przedmiot zamówienia tzw. Prawo opcji nr 1 oraz Prawo opcji nr 2 polegający na budowie Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w wybranych budynkach według opisu przedmiotu zamówienia OPZ - dokument niejawny (Załącznik nr 9 do SWZ). Zamawiający może zlecić, na piśmie, Wykonawcy realizację tego fragmentu robót o ile stwierdzi, że zajdzie taka potrzeba. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji, jeśli Zamawiający skorzysta z prawa opcji.
Realizacja tych prac będzie odbywać się jak na pozostałych zasadach wynikających z umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającegoz prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
71351914-3 - Usługi archeologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcjonalny przedmiot zamówienia tzw. Prawo opcji nr 1 oraz Prawo opcji nr 2 polegający na budowie Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w wybranych budynkach według opisu przedmiotu zamówienia OPZ - dokument niejawny (Załącznik nr 9 do SWZ).Zamawiający może zlecić, na piśmie, Wykonawcy realizację tego fragmentu robót o ile stwierdzi, że zajdzie taka potrzeba. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji, jeśli Zamawiający skorzysta z prawa opcji. Realizacja tych prac będzie odbywać się jak na pozostałych zasadach wynikających z umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie dochodził od Zamawiającego wykonania części umowy w zakresie prawa opcji w przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 413 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu robót budowlanych polegających budowie ESZ w innych budynkach muzealnych i terenie wraz z niezbędną infrastrukturą.
Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. Sposób:
1. ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysu robót budowlanych, zgodnie z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu umowy;
2. podstawą kosztorysów są powszechnie uznane cenniki i katalogi robót budowlanych (KNR, Sekocenbud, Bistyp, TP SA w przypadku wyceny indywidualnej Wykonawca powinien przedstawić ofertę dostawcy).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert brutto
zawierające podatek VAT.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 296 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o prowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia treści ofert w ramach kryteriów
oceny ofert (dotyczy oferty dodatkowej, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny
ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o
zamówieniu).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji naprawy awarii krytycznej
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie czasu realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zamierzający przetwarzać informacje niejawne o klauzuli zastrzeżone w użytkowanych obiektach powinien spełnić wymagania Ustawy o ochronie informacji niejawnych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, wykażą się wykonaniem: co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji kablowej o długości, co najmniej 400 mb ico najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie słupów oświetleniowych i sieci zasilających o długości co najmniej 250 m., a także realizacji elektronicznych systemów zabezpieczeń: 1.Systemu CCTV w technologii IP składającego się z co najmniej 100 punktów kamerowych z rejestracją obrazu i analityką o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 zł netto;2.Systemu Kontroli Dostępu obsługującego co najmniej 10 przejść w obrębie jednego budynku zintegrowanego z systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto; 3.Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu opartego na centrali spełniającej wymagania Grade 3 składającego się z minimum 100 czujników różnego rodzaju i 5 stref dozorowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto; 4. co najmniej jedną usługę serwisową systemów bezpieczeństwa w trybie 24/7 /360 trwającą nieprzerwanie minimum 2 lata. 5.Wykonanie dowolnego systemu ESZ na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub innego właściwego rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury*. (wykonane 7 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie). Osoby: 1.Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;doświadczenie wyrażające się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art.37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;co najmniej 24-miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót liczone po uzyskaniu uprawnień budowlanych; musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia budowlane , doświadczenie wyrażające się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych ;co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót liczone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, po uzyskaniu uprawnień budowlanych; 3. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych co najmniej dla urządzeń przewodowych;uprawnienia budowlane,doświadczenie wyrażające się co najmniej 18-miesięcznym udziałem w robotach budowlanych (na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót) prowadzonych przy zabytkach nieruchomych,co najmniej 12-miesięczne doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, liczone po uzyskaniu uprawnień budowlanych; Osoby te muszą posiadać Pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli minimum zastrzeżone, zgodnie z wymogami określonymi w art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem- w przypadku łączenia funkcji z funkcją kierownika budowy.Główny Instalator ESZ Doświadczenie w postaci udziału w realizacji, nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, co najmniej dwóch projektów polegających na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa o wartości łącznej nie niższej niż 1 000 000 zł brutto; Wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; dwie osoby pełniące funkcję instalatorówWpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; Doświadczenie przy instalacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa nabyte w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert;Uprawnienia elektryczne typu SEP G1 w zakresie dozoru i eksploatacji. Kierownik badań archeologicznych, który posiada uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych,Przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej); Dodatkowo posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) liczone od momentu uzyskania uprawnień do prowadzenia badań archeologicznych; Dodatkowo wykazał 12-miesięczne doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w prowadzeniu nadzoru nad pracami ziemnymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem o konstrukcji ceglanej lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z okresów wojen nowożytnych. Konserwator zabytków posiadającą kwalifikacje określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,Posiada, co najmniej 24-miesięczne (licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie zawodowe;
Posiada doświadczenie w konserwacji ruchomych zabytków archeologicznych polegające na wykonaniu konserwacji co najmniej 100 obiektów pozyskanych w trakcie badań archeologicznych, w tym co najmniej 50 obiektów metalowych,
lub Ukończyła studia magisterskie i posiada dyplom na kierunku archeologia;
Posiada co najmniej 36-miesięczne (licząc od licząc od momentu uzyskania tytułu zawodowego magistra po ukończeniu właściwych studiów wyższych) doświadczenie w zakresie konserwacji zabytków archeologicznych;
Posiada doświadczenie w konserwacji ruchomych zabytków archeologicznych polegające na wykonaniu konserwacji co najmniej 300 obiektów pozyskanych w trakcie badań archeologicznych, w tym co najmniej 150 obiektów metalowych.
Osobę będąca koordynatorem (rezydent) działań wykonawcy, będącą osobą kontaktową dla Zamawiającego, obecną codziennie na terenie robót budowlanych, kontrolującą obieg kart materiałowych, wniosków, dokumentów itp. po stronie Wykonawcy Posiada doświadczenie zawodowe w postaci kierowania realizacją, co najmniej dwóch inwestycji budowlanych, w których uczestniczyły co najmniej dwie branże i trwających minimum 4 miesiące każda, o wartości łącznie 1 000 000 zł.Pisemne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli minimum zastrzeżone, zgodnie z wymogami określonymi w art. 21 ustawy o ochronie informacji niejawnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem.
Funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych można łączyć z funkcją kierownika budowy i z funkcja z kierownika robót specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych pod warunkiem posiadania uprawnień budowlanych w obu specjalnościach. 3.7.8.6. Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 8 powołanej ustawy. Posiadanie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się dysponowaniem środkami lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3.500.000,00 PLN. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A) z dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową. Wykonawcy muszą być uprawnieni do wykonywania działalności w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz eksploatacji i konserwacji oraz napraw w miejscach ich zainstalowania. Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć aktualną koncesję.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1.Wykazu robót wykonanych, w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór Wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z podaniem kwalifikacji i doświadczenia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
4.aktualną koncesję o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018, poz. 2142 z późn.zm.) zgodnie z zapisami Działu V pkt 3/3.4 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).2.Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w Dziale V SWZ – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
5.Oświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt. 1 i 3, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6.1. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt 4.2., potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
6.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
6.3.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
6.3.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości 59 400,00 zł na czas związania ofertą.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego nr 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005
Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego ……………………..
7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7.3. Udzielona gwarancja:
7.3.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,
7.3.3. z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4. treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
7.3.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winny być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy (3) dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
3.1. określenie celu gospodarczego,
3.2. oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,
3.3. podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodny z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2,
3.4. wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,
3.5. solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,
3.6. solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy,
3.7. określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa SWZ w Załączniku nr 7.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.