Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00142854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00175525/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152466
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00142854
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zadanie nr 1. Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy
3.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 228 MWh w okresie 7 miesięcy tj. od dn. 01.06.2023r. do dn. 31.12.2023r.
3.2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.7. Dostawy realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Renpro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-515), ul. Małopolska 43, która to umowa wygasa z dniem 31.05.2023r.
3.8. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adresy e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na oba adresy poczty e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.11. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.13. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 1.
3.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.16. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.17. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.18. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
3.19. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022r., poz. 2243 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych. Zamawiający posiada jeden punkt poboru (PPE) przy czym:
a) 30% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru nie jest objęta ceną maksymalną (przewidzianą ustawą o środkach nadzwyczajnych), tj. szacunkowo 68,4 MWh w okresie trwania umowy
b) 70% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru jest objęta ceną maksymalną, tj. szacunkowo 159,6 MWh w okresie trwania umowy
Po zmianie:
Zadanie nr 1. Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy
3.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 228 MWh w okresie 7 miesięcy tj. od dn. 01.06.2023r. do dn. 31.12.2023r.
3.2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.7. Dostawy realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Renpro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-515), ul. Małopolska 43, która to umowa wygasa z dniem 31.05.2023r.
3.8. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na adres poczty e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.11. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.13. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 1.
3.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.16. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.17. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.18. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
3.19. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022r., poz. 2243 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych. Zamawiający posiada jeden punkt poboru (PPE) przy czym:
a) 30% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru nie jest objęta ceną maksymalną (przewidzianą ustawą o środkach nadzwyczajnych), tj. szacunkowo 68,4 MWh w okresie trwania umowy
b) 70% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru jest objęta ceną maksymalną, tj. szacunkowo 159,6 MWh w okresie trwania umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie nr 2. Dostawa energii elektrycznej w okresie 5 miesięcy
3.20. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 145,8 MWh w okresie 5 miesięcy, tj. od dn. 01.01.2024r. do dn. 31.05.2024r.
3.21. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.22. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.23. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.24. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.25. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.26. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.27. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.28. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adresy e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na oba adresy poczty e-mail: sekretariat@filmstudioceta.pl oraz rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.29. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.30. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.31. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.32. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 2.
3.33. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.34. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.35. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.36. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
Po zmianie:
Zadanie nr 2. Dostawa energii elektrycznej w okresie 5 miesięcy
3.20. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 145,8 MWh w okresie 5 miesięcy, tj. od dn. 01.01.2024r. do dn. 31.05.2024r.
3.21. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.22. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.23. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.24. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.25. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.26. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.27. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.28. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na adres poczty e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.29. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.30. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.31. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.32. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 2.
3.33. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.34. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.35. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.36. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-28 10:00
Po zmianie:
2023-03-30 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-28 10:30
Po zmianie:
2023-03-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-26
Po zmianie:
2023-04-28
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.