eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45edbb28-c712-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45edbb28-c712-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031970/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Centrum Technologii Audiowizualnych z podziałem na dwa zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Dostawa energii elektrycznej w okresie 7 miesięcy
3.1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 228 MWh w okresie 7 miesięcy tj. od dn. 01.06.2023r. do dn. 31.12.2023r.
3.2. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.3. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.4. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.5. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.7. Dostawy realizowane są obecnie na podstawie umowy zawartej z Renpro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie (70-515), ul. Małopolska 43, która to umowa wygasa z dniem 31.05.2023r.
3.8. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.9. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.10. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na adres poczty e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.11. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.13. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 1.
3.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.16. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.17. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.18. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.
3.19. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27.10.2022r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022r., poz. 2243 z późn. zm.) – zwanej dalej ustawą o środkach nadzwyczajnych. Zamawiający posiada jeden punkt poboru (PPE) przy czym:
a) 30% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru nie jest objęta ceną maksymalną (przewidzianą ustawą o środkach nadzwyczajnych), tj. szacunkowo 68,4 MWh w okresie trwania umowy
b) 70% energii zużytej przez Zamawiającego w punkcie poboru jest objęta ceną maksymalną, tj. szacunkowo 159,6 MWh w okresie trwania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 297020,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Dostawa energii elektrycznej w okresie 5 miesięcy
3.20. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 - jest dostawa energii elektrycznej do 1 punktu poboru (PPE) o nr PROD_511335473736 o łącznym szacowanym wolumenie w ilości 145,8 MWh w okresie 5 miesięcy, tj. od dn. 01.01.2024r. do dn. 31.05.2024r.
3.21. Punkt PPE zlokalizowany jest na ulicy Wystawowej 1 we Wrocławiu
3.22. Grupa taryfowa B21 – jedna strefa niezależnie od pory dnia
3.23. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej (szacowany wolumen) ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości pobranej / zakupionej energii elektrycznej w stosunku do ilości szacunkowej odpowiednio do rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy zużycia. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej w ramach umowy zawartej z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu - nie pociąga dla Zamawiającego (Odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3.24. Standardy jakościowe:
a) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
b) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1386 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Sposób kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposób rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022r. (Dz. U. z 2022r., poz. 2505 z późn. zm.).
3.25. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 – Elektryczność
3.26. Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzana po raz kolejny. Umowa dystrybucyjna zawarta przez Zamawiającego jest zawarta na czas nieokreślony. Okres wypowiedzenia umowy sprzedaży wynosi 30 dni.
3.27. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorcy) umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego (odbiorcy) przed OSD.
3.28. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przesyłania faktur za pośrednictwem poczty e-mail na adres e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl, z zastrzeżeniem, że faktury wysyłane będą z adresu e-mail wykonawcy wskazanego w Umowie pod rygorem uznania faktury za niedostarczoną. W przypadku, gdy przesyłanie faktur na adresy e-mail nie jest możliwe ze względów technicznych Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń na podstawie faktur elektronicznych dostępnych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) z zastrzeżeniem, że powiadomienie o nowo wystawionej fakturze powinno przyjść na adres poczty e-mail: rafal.marciniak@filmstudioceta.pl.
3.29. Dostawcą rezerwowym dla PPE objętych postępowaniem jest TAURON Sprzedaż sp. z o.o.
3.30. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.
3.31. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
3.32. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach Zadania nr 2.
3.33. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.34. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
3.35. Zamawiający udostępni dane oraz dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3.36. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE, w związku z czym nie jest płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 131220 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164082 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164148 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.