Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Irysowa 19
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba34854-741a-4eac-bf7a-baacd46e9bcd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021069/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonywanie usług kominiarskich polegających na okresowych kontrolach stanu technicznego i czyszczenie przewodów kominowych w budynkach i lokalach administrowanych przez ZGN Mokotów.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: cyt. z SWZ: ".1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, który został wskazany w SWZ.
8.2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
8.3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych
dotyczące systemu https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl:
8.3.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.3.2. komputer klasy PC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS Windows 7 lub nowsze wersje;
8.3.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
8.3.4.włączona obsługa JavaScript;
8.3.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
8.3.6. Format kodowania i oznaczania czasu:
8.3.6.1. plik stanowiący ofertę częściową, załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku stanowiącego ofertę częściową dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert częściowych;
8.3.6.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez system stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
8.3.7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem systemu.
8.3.8.Wielkość pojedynczego zamieszczanego w systemie pliku nie może przekraczać 100 MB.
8.3.9.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.2452) w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. " Inne określone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO znajduje się na załączniku nr 6 do formularza oferty częściowej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 667419,21 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Służewiec”
4.2.5.) Wartość części: 53341,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Wierzbno”
4.2.5.) Wartość części: 114048,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Wiśniowa”
4.2.5.) Wartość części: 143145,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Konduktorska”
4.2.5.) Wartość części: 120994,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Madalińskiego”
4.2.5.) Wartość części: 155989,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach na terenach administrowanych przez DOM „Polkowska”
4.2.5.) Wartość części: 79901,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w przypadku włączenia nowo oddanych do administrowania ZGN budynków lub budynków nie ujętych w harmonogramie itp. oraz w przypadku powtórzenia podobnych usług, w budynkach administrowanych przez ZGN, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.
Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować przeprowadzenie okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.). Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia może wynieść 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Warunki udzielenia zamówienia podobnego: Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki, w standardach nie gorszych niż w umowie podstawowej, na warunkach umowy podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacji.
Wartość zamówień podobnych została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podanej w ogłoszeniu.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przeglądów doraźnych na zlecenie Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
cyt. z SWZ: "19. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 10 oraz art. 7 ustawy z dn. 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
19.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust. 1 pkt. 4 ustawy,
19.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
19.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
19.1.4.1. wykonał należycie 2 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert częściowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w ramach umów co najmniej dwie usługi kominiarskie - przeprowadzania okresowych kontroli lub czyszczenia przewodów kominiarskich - zgodnie z art. 62.1. ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) w budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej o wartości minimum 15.000,00 zł z VAT każda. W przypadku wykazania doświadczenia usługami wykonywanymi Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert częściowych wykonanie części usług dla ww. usług o wartości 15.000,00 zł z VAT każda.
19.1.4.2. dysponuje co najmniej 2 osobami do wykonania zamówienia tj. że dysponuje osobami z doświadczeniem i kwalifikacjami w wykonywaniu prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje odpowiednią ilością personelu, zapewniającą równoczesne wykonywanie umowy dla wszystkich części, dla których Wykonawca będzie składał oferty częściowe, z doświadczeniem, uprawnieniami i kwalifikacjami w wykonywaniu prac odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt.1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz posiadającymi aktualne badania lekarskie zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 30.05.1996 r. (Dz.U. z 2023 poz. 607), w tym co najmniej 1 osobą posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim zarejestrowaną w bazie CEEB. Osoby, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca musi mieć zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
(t.j. Dz. U. z 2025 r. poz.277).
19.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
19.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani
są do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację ekonomiczną i finansową przy czym:
19.3.1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.3. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ,
19.3.2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych usług samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A” wykonał 1 usługę i „Wykonawca B” wykonał 1 usługę.
19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
19.5. W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty częściowej oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
19.6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
19.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
19.8. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. przeglądów z czyszczeniem przewodów kominowych.
19.8.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie niezastrzeżonej części zamówienia Podwykonawcy.
19.8.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działanie lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje prace objęte przedmiotem zamówienia.
19.8.3. Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także nazwy ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
19.8.4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, Podwykonawców zaangażowanych w usługi, jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług." Inne określone w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: cyt. z SWZ: "20.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta częściowa została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
20.1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają zdolności techniczne i zawodowe innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
20.1.3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
20.1.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca (…)
20.1.5. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę;
20.1.6. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania.
20.1.7. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mow w art. 108 ust. 1 i art. 1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 10 ustawy." Inne określone w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: cyt. z SWZ: "20.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta częściowa została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
20.1.1. wykazu usług, o których mowa w pkt. 19.1.4.1. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawiane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Do wykazu usług Wykonawca powinien dołączyć informację, czy usługi wymienione w wykazie usług wykonał sam czy potwierdzają zdolności techniczne i zawodowe innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
20.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 19.1.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
20.1.3. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 19.1.3. SWZ.
20.1.4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca (…)
20.1.5. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę;
20.1.6. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania.
20.1.7. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mow w art. 108 ust. 1 i art. 1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 10 ustawy." Inne określone w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Część I - Służewiec 533,41 złCzęść II - Wierzbno 1 140,48 zł
Część III - Wiśniowa 1 431,45 zł
Część IV - Konduktorska 1 209,94 zł
Część V - Madalińskiego 1 559,90 zł
Część VI - Polkowska 799,01 zł
Razem 6 674,19 zł
Inne określone w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały określone w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 - III Rozdział SWZ - postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług kominiarskich polegających na przeprowadzeniu okresowych, rocznych kontroli i czyszczenia przewodów kominowych: wentylacyjnych, spalinowych i dymowych w 2025 r. (...)
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych m.st. Warszawy w 2025 roku
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji i urządzeń gazowych w (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Dolnośląskiego
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów oraz przeglądów technicznych urządzeń ppoż i gaśnic na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Płn m.st. W-wy w 2025 roku
- Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem, kontrolą, konserwacją wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych i psich parków będących w administrowaniu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.