Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108099/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
- 2025/BZP 00108124/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum na Majdanku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 67
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdanek.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdanek.eu/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e82ca5ae-e0a2-4806-b568-db5b9d57e37a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82ca5ae-e0a2-4806-b568-db5b9d57e37a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107240/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla Państwowego Muzeum na Majdanku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: SZP.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 217223,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pn.:„Wykonanie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej dla
Państwowego Muzeum na Majdanku” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ,
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na warunkach i zasadach opisanych w projektowanych
postanowieniach umowy stanowiących Załączniki nr 8 do SWZ oraz zgodnie z opisami przedmiotu zamówienia.
3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzą następujące elementy:
1). Przeprowadzenie konsultacji z Zamawiającym w formie warsztatowej w celu dopracowania szczegółów projektów graficznych i funkcjonalności portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej.
2). Stworzenie portalu internetowego:
a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika,
b. stworzenie backendu portalu oraz systemu zarządzania treścią (CMS),
c. wdrożenie portalu na zasobach Zamawiającego,
d. częściowa migracja treści znajdujących się w obecnym portalu Zamawiającego.
3). Stworzenie aplikacji mobilnej:
a. stworzenie projektu szaty graficznej oraz interfejsu użytkownika, które zachowywać będą spójność z projektem portalu internetowego,
b. objęcie aplikacji mobilnej wspólnym systemem zarządzania treścią (CMS) z portalem internetowym,
c. doradztwo przy planowaniu rozmieszczenia i montażu sensorów beacon dostarczonych przez Zamawiającego na obszarze objętym ścieżkami zwiedzania w aplikacji mobilnej,
d. umieszczenie aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania dla najpopularniejszych platform mobilnych.
4). Integracja portalu internetowego z zewnętrzną usługą płatności elektronicznych oraz platformą wysyłki newsletterów.
5). Stworzenie portalu internetowego oraz aplikacji mobilnej w oparciu o wytyczne dla dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych na poziomie określonym w załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
6). Stworzenie dokumentacji powykonawczej dla portalu i aplikacji mobilnej.
7). Przekazanie kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.
8). Przeszkolenie użytkowników w zakresie redakcji treści oraz administrowania portalem i aplikacją mobilną.
9). Przekazanie praw majątkowych do projektów graficznych i kodów źródłowych portalu i aplikacji mobilnej.
10). Świadczenie gwarancji i rękojmi dla portalu i aplikacji mobilnej w tym obsługi deweloperskiej aplikacji mobilnej w serwisach do pobierania oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212200-1 - Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207747,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207747,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207747 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Openform Spółka Cywilna Magdalena Klejdysz-Matras, Rafał Matras, Tomasz Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 122772076
7.3.3) Ulica: ul. Blich 3, lok. nr 8
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-502
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207747,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części.
- Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
- Zakup, dostawa i wymiana lampy rentgenowskiej w tomografie komputerowym wraz z wykonaniem testów akceptacyjnych i specjalistycznych
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją budżetów obywatelskich wg zadań 1-2
- Usługa sprzątania wewnątrz budynku położonego w Lublinie przy ul. Mieczysława Karłowicza 4 z zapewnieniem materiałów i środków czystości.
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych poza pasem drogowym w rejonie II na terenie Miasta Lublin.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia i rozwoju systemu Otwarta Zachęta
- Kompleksowa obsługa informatyczna dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Odnowienie wsparcia dla zapory sieciowej Fortigate
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesięcy
- "Do widzenia cyberzagrożenia. Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy Czerwonka."
- Świadczenie usługi helpdesku i wsparcia IT polegającej na wsparciu merytorycznym użyt. i tech. adm. Zamawiającego w sprawności systemu Syrena w 15 DPS funkcjonujących na terenie M. St. Warszawy
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.