Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00125498/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk.rb polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w ramach realizacji zadania inwest.pn.:„Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem(...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450882
1.5.8.) Numer faksu: +48746415530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk.rb polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w ramach realizacji zadania inwest.pn.:„Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem(...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80c615a-7f0e-41fa-aa3a-bc7dfc8bddc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont domu pogrzebowego w ramach zadania pn.: Rozbudowa cmentarza komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00125498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 565612,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego na terenie cmentarza Komunalnego w Dzierżoniowie, w ramach realizowania przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, która obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe;
2) modernizacja pomieszczeń, w tym roboty wykończeniowe;
3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
4) docieplenie ścian zewnętrznych;
5) wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazdkowej;
6) wykonanie instalacji nagłośnienia;
7) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania elektrycznego wraz z montażem grzejników i mat grzewczych;
8) wykonanie instalacji sanitarnych wraz z montażem przepływowych podgrzewaczy wody.
2.2. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz z zasadą nieczynienia szkody środowisku – DNSH. Podręcznik dotyczący stosowania zasady DNSH można znaleźć pod linkiem: https://funduszeuedolnoslaskie.pl/dokumenty/4453-program-fundusze-europejskie-dla-dolnego-slaska-2021-2027 .
Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie na przykład do:
1) przestrzegania obowiązujących przepisów dotyczących ochrony środowiska na etapie budowy;
2) przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów i urządzeń;
3) prowadzenia segregacji odpadów;
4) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót budowlanych;
5) usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
6) prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń;
7) prowadzenia robót w porze dziennej;
8) zorganizowania, utrzymania i rozbiórki placu budowy;
9) zabezpieczenia i ochrony placu budowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w:
1) projekcie wykonawczym Tom I – Architektura;
2) projekcie wykonawczym Tom II – Instalacje sanitarne;
3) projekcie wykonawczym Tom III – Instalacje elektryczne;
4) projekcie wykonawczym Tom VI – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w projekcie umowy,
w dokumentacji projektowej, w tym projektach wykonawczych, które są określone w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny, jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt 3 z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.
6. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania robót budowlanych związanych
z modernizacją budynku domu pogrzebowego, budynek będzie wyłączony z użytkowania,
w okresie 3 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. W tym czasie należy zakończyć roboty modernizacyjne (we wszystkich branżach) w sali ceremonialnej, szatni dla pracowników i w pomieszczeniu biurowym nr 0/14 i udostępnić te pomieszczenia do użytkowania.
W czasie uroczystości pogrzebowych Wykonawca zobowiązany jest do przerwania robót budowlanych, które pozostały do wykonania.
7.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-6 zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania oraz oddzielenia ogrodzeniem tymczasowym;
2) organizacji zaplecza budowy: pomieszczenia socjalnego dla pracowników, zaplecza sanitarnego wyposażonego w przenośne toalety i pojemniki na odpady komunalne oraz miejsca składowania materiałów budowlanych, które należy zabezpieczyć przed samoistnym pyleniem oraz zapewnienia pomieszczenia dla potrzeb przeprowadzania cyklicznych narad koordynacyjnych
z udziałem Zamawiającego, inspektorów nadzoru i Wykonawcy – pomieszczenie ma być wyposażone w oświetlenie oraz stół i odpowiednią ilość krzeseł;
3) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót albo ewentualnie na własny koszt zamontuje podliczniki dla potrzeb poboru mediów i rozliczy się za ich zużycie;
4) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych
i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wiedzą
i sztuką budowlaną;
5) przekazania Zamawiającemu w dniu przekazania palcu budowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót oraz dokumentów wynikających za Specyfikacji Warunków Zamówienia;
6) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota
z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
7) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
8) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania; Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających
z ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o Odpadach; Odpady należy gromadzić w sposób selektywny, umożliwiający ich prawidłowy odzysk i unieszkodliwienie. Gospodarka odpadami powinna być zgodna z zasadami określonymi w ustawie o Odpadach.
9)wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa, BHP i ppoż.;
10) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu;
11) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
12) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
13) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców;
14) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe na terenie budowy od dnia jego przyjęcia;
15) poniesienia odpowiedzialności za ochronę środowiska na terenie budowy i w jego otoczeniu. W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód środowiskowych Wykonawca podejmie działania mające na celu naprawienie wyrządzonych szkód oraz poniesie wszelkie koszty z tym związane,
w tym w szczególności koszty kar lub opłat nałożonych przez właściwe organy oraz koszty odszkodowań. Uwzględnienie ochrony środowiska i podjecie działań w celu naprawienia szkód nastąpi w szczególności w zakresie określonym w pozwoleniu na budowę. Wykonawca będzie tak prowadził roboty, by wszelkie emisje zanieczyszczeń powietrza, gleby, ścieków i hałasu nie przekraczały norm przewidzianych prawem; roboty należy prowadzić w sposób nie powodujący dewastacji terenów przyległych;
16) każdorazowego sprawdzenia pojazdów, maszyn, urządzeń i innego sprzętu wykorzystywanego do robót budowlanych pod kątem wycieku substancji ropopochodnych – ewentualne wycieki należy natychmiast usuwać;
17) zapewnienia odpowiedniej organizacji pracy sprzętu tak, aby zminimalizować uciążliwość nadmiernej emisji spalin i hałasu oraz używania sprzętu nie powodującego niekorzystnego wpływu, na jakość wykonywanych robót oraz zgodnego z normami ochrony środowiska; sprzęt powinien być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem;
18) przeprowadzenia szkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego, w trakcie którego osoby te zapoznają się ze sposobem obsługi i użytkowania wbudowanych urządzeń. Szkolenie powinno być przeprowadzone zarówno w aspekcie teoretycznym i praktycznym;
19) kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie wszystkich innych dokumentów i opracowań niezbędnych przy odbiorze i w trakcie realizacji zamówienia;
20) przenoszenia dla potrzeb realizacji robót budowlanych mebli ich załadunek i przewóz na terenie Dzierżoniowa do miejsca ich składowania (do 4 km), rozładunek i wniesienie na miejsce składowania oraz ich przywóz, rozładunek i ustawienie w miejscu sprzed wywozu (meble przeznaczone do wywozu to między innymi 3 szafy, biurko, szafa na dokumenty, 2 stoły, krzesła, 8 ławek z sali ceremonialnej, drewniany ołtarz). Przewiezione meble w miejscu ich składowania należy zabezpieczyć przed zakurzeniem np.: folią. Katafalk z płyty kamiennej na konstrukcji drewnianej ze względu na swój ciężar nie będzie wywożony. Wykonawca zobowiązany jest do jego przestawiania dla potrzeb realizacji robót budowlanych.
21) uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych;
22) zapewnienia pomieszczenia socjalno-szatniowego (baraku) dla 4 pracowników domu pogrzebowego na okres 3 miesięcy tj. do czasu wykonania robót budowlanych i przekazania do użytkowania sali ceremonialnej, pomieszczenia socjalnego (szatni dla pracowników) i biura (pom. nr 0/14) a także zapewnienia na czas realizacji umowy pomieszczenia magazynowego dla potrzeb przechowywania drobnego sprzętu;
23) przedstawienia osobiście do akceptacji przez Zamawiającego szczególnie próbek
z kolorami płytek, fug i farb proponowanych do wbudowania. Wbudowane przez Wykonawcę wymienione materiały, bez akceptacji Zamawiającego, nie będą podlegały odbiorowi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający poinformował, że na realizację niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 400 000 zł brutto. Biorąc pod uwagę kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu najkorzystniejszą ofertą jest ofert nr 1 - Mieszkania Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Wolności 24, 58-260 Bielawa z ceną 599 010,00 zł brutto (liczba uzyskanych punktów 100). Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wyk. robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego (...) "Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.