Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b536d72b-6b9c-4943-873f-b3ad48dcf887
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00152974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029829/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa się za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej im. prof. Antoniego Kępińskiego w Jarosławiu 37-500 ul. Kościuszki nr 18
• kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ Jarosławiu: telefon: 16 6240656; e e-mail: daniel.panek@mpls.com.pl ; iod@spzozjaroslaw.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy; ZP-3502/24/2025
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawa z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.1320 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3502/24/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Seler, por
1. por
dostawa:
od VIII.2025r do II.2026
250 kg/m-c bez pędów nasiennych, z usuniętymi nieświeżymi lub zwiędniętymi liśćmi oraz przyciętymi końcówkami liści i korzeni, biała lub zielonkawobiała część pora powinna stanowić, co najmniej jedną trzecią całkowitej długości lub połowę części osłoniętej, długość łodygi 20-30cm,
2. seler korzeniowy
dostawa: IV.2025r
od VIII.2025r. do II.2026r.
600 kg/m-c kształtne, twarde, jędrne, bez pustych przestrzeni na przekroju podłużnym, czyste, bez stłuczeń i ordzawienia skórki, zdrowe, bez oznak wyrastania pędu kwiatostanowego, barwa skórki korzenia szaro-biała, miąższ ścisły o zapachu selerowo-jabłkowym, miąższ kremowo- biały, waga korzenia (okres letni) min.250g, (okres zimowy) masa 300-400g
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221300-9 - Warzywa liściaste
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 2.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena brutto 100%
Punkty za kryterium będą obliczane wg wzoru:
dla kryterium – cena brutto
P cn=((C min)/(C n))x 100 pkt
gdzie: 1% = 1 pkt
( P cn ) – ilość punktów za cenę dla ocenianego Wykonawcy
( C min ) – najniższa cena spośród ocenianych ofert
( C n ) – cena zawarta w badanej ofercie
Oferta najkorzystniejsza to oferta z najwyższą oceną na podstawie otrzymanych punktów w kryterium: cena.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy złożyli te oferty , do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowali w pierwotnie złożonych ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 100 pkt.
4. Zamawiający wybierze spośród ważnych ofert ofertę z najwyższą liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie numer 14 – Pozostałe warzywa
L.p. Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość Wymagania jakościowe
1. botwina pęcz. 250g
dostawa: VI.2025r. do X.2025r.
100pęcz /m-c bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, bez zanieczyszczeń obcych (części traw, chwastów), czysta, świeża
2. cukinia;
dostawa: od VI.2025r. do IX.2025r.
200kg/m-c owoc o kształcie cylindrycznym, skórka gładka z połyskiem, dł. owoc. 20-30cm o masie 0,5kg - 1,5kg, zdrowa, bez uszkodzeń mechanicznych
3. dynia konsumpcyjna;
dostawa: od VIII.2025r. do II.2026r.
500kg/m-c świeża, zdrowa, czysta, bez uszkodzeń mechanicznych,
4. fasola szparagowa
dostawa: od VII.2025r. do IX.2025r.
100kg/m-c świeża, zdrowa, nie łykowata
5. jarmuż;
dostawa: od V.2025r. do II.2026r. 120szt/m-c liście bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, czyste, wolne od chorób i owadów.
6. sałata zielona (200-300g)
dostawa: od V.2025r. do X.2025r.
400szt/m-c świeża, liście czyste, bez posmaku goryczki, nieuszkodzone
7. rzodkiewka pęcz.(200g)
dostawa: od V.2025r. do VI.2025r.
400 pęcz/m-c świeża, zdrowa, bez posmaku goryczki, pęczki rzodkiewki średniej wielkości
8. szczypiorek pęcz (100g)
dostawa: od V.2025r. do X.2025r. 400 pęczków (100g) /m-c bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, bez pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń obcych ( części traw, chwastów), liście żywo-zielone, smaczne i aromatyczne
9. koper zielony (100g)
dostawa: od V.2025r. do X.2025r. 500 pęczków liście świeże, czyste, zielone bez pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń
10. kalarepa – sztuka nie mniejsza niż 300 gr. dostawa: od V.2025r do XI.2025r 120szt/m-c jędrna, zielona, nie zdrewniała i bez uszkodzeń
4.2.6.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03221300-9 - Warzywa liściaste
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 2.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena brutto 100%
Punkty za kryterium będą obliczane wg wzoru:
dla kryterium – cena brutto
P cn=((C min)/(C n))x 100 pkt
gdzie: 1% = 1 pkt
( P cn ) – ilość punktów za cenę dla ocenianego Wykonawcy
( C min ) – najniższa cena spośród ocenianych ofert
( C n ) – cena zawarta w badanej ofercie
Oferta najkorzystniejsza to oferta z najwyższą oceną na podstawie otrzymanych punktów w kryterium: cena.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców , którzy złożyli te oferty , do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowali w pierwotnie złożonych ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 100 pkt.
4. Zamawiający wybierze spośród ważnych ofert ofertę z najwyższą liczbą punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp, tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu, UWZGLĘDNIAJĄCE PRZESŁANKI WYKLUCZENIA Z ART. 7 UST. 1 USTAWY o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (załącznik nr 3 do SWZ).
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub oświadczenia o prowadzeniu działalności wytwórczej w rolnictwie, ogrodnictwie lub warzywnictwie, która nie podlega pod przepisy ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa zostanie zawarta na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Dopuszczalność i warunki dokonywania zmiany Umowy
§ 7
1. Strony ustalają, że dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji dostaw:
− jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego,
w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi;
− jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-25
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Budowa i przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Jarosław w 2025 roku
- Dostawa gazów medycznych i innych gazów wraz z dzierżawą zbiorników kriogenicznych i butli.
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Dostawa urządzeń drukujących - 2 części
- Kompleksowa organizacja festiwalu "II Jarosławskie Juwenalia PANS"
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych - świeżych warzyw, owoców, warzyw przetworzonych (kiszonek) i ziemniaków obranych.
- Dostawa warzyw do kuchni szpitalnej - powtórka zadania numer 5 i 14
- Zakup warzyw i owoców
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.