eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnicaUsługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem" Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu
,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu
,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706b3742-8cac-49b2-a488-6fb8d26f5477

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020011/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi fizjoterapeutyczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 735240,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – obejmuje około 90 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 - obejmuje około 120 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 - obejmuje około 330 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - obejmuje około 400 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - obejmuje około 300 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6 - obejmuje około 90 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom:

Usługi fizjoterapeutyczne – terapie neurorozwojowe:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych, w tym specjalistycznymi metodami neurorozwojowymi dla dzieci w wieku 0-2 lat.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie fizjoterapii neurorozwojowej,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7 - obejmuje około 180 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9 - obejmuje około 250 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10 - obejmuje około 160 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11 - obejmuje około 90 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12 - obejmuje około 150 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13 - obejmuje około 80 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom:

Usługi fizjoterapeutyczne:

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.

Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na fizjoterapię i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni) w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica:

Usługi fizjoterapeutyczne z elementami osteopatii :

CPV 85142100-7 Usługi fizjoterapii
85121200-5 Specjalistyczne usługi medyczne

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych (około 100 h) oraz usług osteopatii (około 100 h) dla dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej. Łącznie zadanie obejmuje około 200 h.

Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych oraz osteopatii,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały.

W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach, ewentualnie dodatkowych pracach zespołowych zleconych przez Zamawiającego.

Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2025 r.;
- II turnus od maja 2025 r. – do sierpnia 2025 r.
- III turnus od września 2025 r. – do grudnia 2025 r.

Dostępność Wykonawcy/Usługobiorcy:
Przyjmując:
• 1-5 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum jeden raz (jeden dzień) w tygodniu;
• 6-12 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum dwa razy (dwa dni) w tygodniu;
• 13-20 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 21-28 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum trzy razy (trzy dni) w tygodniu;
• 29-33 dzieci tygodniowo Wykonawca musi być dostępny minimum cztery razy (cztery dni)w tygodniu.

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reha-Vis Gabriel Beniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8841168854

7.3.3) Ulica: Fieldorfa 4

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp. unieważnił część nr 2 niniejszego postępowania.

Powód unieważnienia: do w/w części nie złożono żadnej oferty.

„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (…)”

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REHA –BABY Grzegorz Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842452787

7.3.3) Ulica: Jana Boduena de Courtenay 6/1

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoRybka Dorota Rybka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922403465

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 21/2

7.3.4) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 58-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIZJOTERAPIA JOANNA WIRASZKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8841785682

7.3.3) Ulica: Kliczkowska 13

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoBaby Rehabilitacja Dzieci i Niemowląt Dorota Kędzierska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842437575

7.3.3) Ulica: Potokowa 1

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIZJOTERAPIA Dariusz Stramek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842237842

7.3.3) Ulica: Długa 20/6

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Kłos Fizjoterapia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7532308222

7.3.3) Ulica: Berberysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REHAPUNKT Błażej Piątkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762374476

7.3.3) Ulica: Słotwina 36/3

7.3.4) Miejscowość: Słotwina

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Fizjoterapeutyczny KAROLINA TUREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842811619

7.3.3) Ulica: Księżnej Agnieszki 10

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Karolina Mikunda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6951427161

7.3.3) Ulica: Wałbrzyska 43/2

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FizjoFit Terapia Manualna Marlena Pudło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8841315812

7.3.3) Ulica: Osiedle nad Potokiem 24

7.3.4) Miejscowość: Słotwina

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Katarzyna Zaborowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842524966

7.3.3) Ulica: Liliowa10

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwia Albrycht Gabinet Fizjoterapeutyczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842663047

7.3.3) Ulica: Dębowa 1/10

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.