eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleUsługi ochrony osób i mienia oraz stałego dozoru w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz stałego dozoru w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530555207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 12

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 407 61 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@galeriaopole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriaopole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa instytucja kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób i mienia oraz stałego dozoru w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cae6aa6-d0f2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cae6aa6-d0f2-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: administracja@galeriaopole.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: administracja@galeriaopole.pl oraz przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został opisany w dziale XV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek informacyjny został opisany w dziale XV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 704390,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługi ochrony osób, mienia i obiektów oraz stałego dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz ich eksploatację, konserwację i naprawę, w miejscach ich zainstalowania w budynkach Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej, zgodnie z niniejszą umową, wymaganiami określonymi w SWZ oraz Planem ochrony Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu.
2. Opracowanie i uzgodnienie z Komendantem Wojewódzkim Policji nowego Planu Ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, zgodnego z aktualnymi przepisami prawa w tym zakresie lub aktualizacja Planu w razie zmiany przepisów prawa bądź zmian poczynionych w chronionych obiektach.
3. Zaktualizowanie procedur dotyczących zakresu przedsięwzięć wykonywanych po wprowadzeniu poszczególnych stopni alarmowych oraz ich aktualizacja w czasie trwania umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie, stosowanie procedur dotyczących wprowadzenia stopni alarmowych, informowanie pracowników ochrony o wprowadzonych stopniach alarmowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-29 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w dziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w punkcie XIV SWZ, i którzy spełniają poniższe warunki:
1) W zakresie uprawnień do wykonywania działalności:
Wykonawca musi posiadać ważną koncesję uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców.
2) W zakresie doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu/ wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, na rzecz różnych instytucji kultury, gromadzących, prezentujących i przechowujących dzieła sztuki, w tym co najmniej 1 usługi w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie wyszczególnionych w art. 5 ust. 2 pkt. 4 lit. c) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (muzea i inne obiekty, w których gromadzone są dobra kultury), które trwały nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy.
Wykonawca w celu spełnienia warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia nie może powołać się na doświadczenie podmiotu trzeciego, co oznacza, że Wykonawca musi wykazać własne doświadczenie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek oceniony będzie łącznie.
3) W zakresie potencjału kadrowego i technicznego:
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem osobowym oraz technicznym zdolnym do wykonania zamówienia tj.:
a) 6 osobami wykonującymi bezpośrednie czynności w zakresie usług ochrony, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, w tym 4 osobami posiadającymi pozwolenie na broń obiektową, wszystkie te osoby muszą posiadać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
b) 1 osobą posiadającą doświadczenie co najmniej 3 lat na stanowisku kierowniczym w ochronie, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia oraz posiadającą pozwolenie na broń obiektową, zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, która w imieniu Wykonawcy będzie sprawować nadzór nad pracownikami ochrony.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ten minimalny stały skład przez cały okres wykonywania usług ochrony objętej zamówieniem.
c) dysponuje co najmniej dwoma zespołami grupy interwencyjnej na terenie miasta Opola zapewniające właściwe zabezpieczenie mienia Zamawiającego, działające zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t. j. Dz. U. 2015 poz. 992).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek oceniony będzie łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu zostały szczegółowo opisane w dziale VI SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w dziale VI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SWZ - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.