Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153152/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00153271/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia oraz stałego dozoru w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530555207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 12
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-056
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 407 61 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@galeriaopole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeriaopole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cae6aa6-d0f2-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia oraz stałego dozoru w Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cae6aa6-d0f2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153152/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 704390,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługi ochrony osób, mienia i obiektów oraz stałego dozoru (monitoringu) sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i monitorujących sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia oraz ich eksploatację, konserwację i naprawę, w miejscach ich zainstalowania w budynkach Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej, zgodnie z niniejszą umową, wymaganiami określonymi w SWZ oraz Planem ochrony Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu.
2. Opracowanie i uzgodnienie z Komendantem Wojewódzkim Policji nowego Planu Ochrony fizycznej Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu, zgodnego z aktualnymi przepisami prawa w tym zakresie lub aktualizacja Planu w razie zmiany przepisów prawa bądź zmian poczynionych w chronionych obiektach.
3. Zaktualizowanie procedur dotyczących zakresu przedsięwzięć wykonywanych po wprowadzeniu poszczególnych stopni alarmowych oraz ich aktualizacja w czasie trwania umowy w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie, stosowanie procedur dotyczących wprowadzenia stopni alarmowych, informowanie pracowników ochrony o wprowadzonych stopniach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722184,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796450,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Detektywistyczna, Konwoju i Ochrony „AGAR” Edward Pietrzak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGAR Agencja Ochrony Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, „UNITREZ OCHRONA OP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ” Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530554024, 364584051, 532186004
7.3.3) Ulica: Górna 15A, Górna 5
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-403
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dysponowanie zespołem grupy interwencyjnej (ochrona doraźna) na terenie Miasta Opola
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-29 do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą wyrobu i produktów leczniczych (z podziałem na 4 zadania).
- Organizacja 12 warsztatów kulinarnych o charakterze integracyjnym dot. kuchni polskiej oraz krajów spoza Unii Europejskiej
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów zoologicznych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r." - granulat dla liściożerców
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.