Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie zieleni na nieruchomościach Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, część 1 i część 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na nieruchomościach Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, część 1 i część 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63a026a9-dac7-4a81-a18f-6116412723e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085430/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie zieleni na nieruchomościach Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, część 1 i część 2.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zmsp.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Treść zapytań wraz wyjaśnieniami, postanowienia, będą zamieszczone na stronie internetowej http://zmsp.warszawa.pl/ oraz https://zmsp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 12 SWZ
Rozdział 12. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 3 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WNP-011/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie zieleni, na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, polegające na pielęgnacji, wycince, sadzeniu drzew i krzewów oraz zakładaniu i renowacji trawników.
5.1.2 Zakres zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wycinka drzew obejmująca czynności:
- ścięcie drzewa lub krzewu,
- usunięcie wywrotu lub złomu drzewa,
- likwidację całej karpy (mechanicznie lub ręcznie) albo jej frezowanie na głębokość min. 20 cm poniżej poziomu gruntu, zasypanie otworu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie - w zależności od istniejących warunków,
- wywóz urobku,
- wyrównanie powierzchni trawnika lub misy z uzupełnieniem ziemi urodzajnej,
- uprzątnięcie terenu włącznie z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem terenu zanieczyszczonego przy wycinaniu drzewa,
- ewentualną pracę podnośnika.
b) cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów obejmujące czynności:
- cięcia pielęgnacyjne obejmują cięcia formujące, prześwietlające, sanitarne, korygujące oraz usunięcie ewentualnych odrostów,
- cięcia techniczne polegają na wykonywaniu czynności związanych z odsłanianiem znaków drogowych, likwidacją i zabezpieczeniem odłamanych gałęzi i konarów, utrzymywaniem skrajni drogowej,
- cięcia techniczne utrudnione polegają na likwidowaniu kolizji drzew z urządzeniami technicznymi, a w szczególności z liniami napowietrznymi i latarniami.
c) zakup i sadzenie drzew i krzewów w tym:
- zakup materiału sadzeniowego w ilościach sztuk określonych w formularzu cenowym i gatunkach właściwych ze względu i warunki siedliskowe.
d) sadzenie drzew i krzewów;
e) przesadzanie drzew;
f) zakładanie trawników obejmujące czynności:
- usunięcia z powierzchni kamieni, gruzu, szkła, metalu i innych zanieczyszczeń,
- wyrównania terenu, ewentualnego zdjęcia nadkładów ziemi lub jej uzupełnienia,
- uprawy ziemi zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
- nawiezienia i równomiernego rozłożenia urodzajnej warstwy ziemi - grubość minimum 5 cm na całej powierzchni,
- zwałowania powierzchni,
- wysiania odpowiedniej mieszanki traw,
- przykrycia nasion,
- powtórnego zwałowania,
- podlewania do wzejścia trawy,
- zabezpieczenia nowo założonego trawnika siatką ogrodniczą.
g) renowacja trawników obejmująca czynności:
- usunięcia z powierzchni kamieni, gruzu, szkła, metalu i innych zanieczyszczeń,
- wybrania 5 cm gruntu rodzimego,
- przekopania na głębokość 25 cm,
- wyrównania nawierzchni,
- nawiezienia i równomiernego rozłożenia urodzajnej warstwy ziemi - grubość minimum 5 cm na całej powierzchni,
- zwałowania powierzchni,
- wysiania odpowiedniej mieszanki traw,
- przykrycia nasion,
- powtórnego zwałowania,
- podlewania do wzejścia trawy,
- zabezpieczenia nowo założonego trawnika siatką ogrodniczą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W celu zabezpieczenia prawidłowego wykonywania w sposób ciągły usługi związanej z gospodarką zielenią na nieruchomościach Skarbu Państwa, które mogą zostać dodatkowo przekazane w latach 2025-2026 do gospodarowania ZMSP, Zamawiający zabezpieczył kwotę 10% na zamówienie uzupełniające w oparciu o art.214 ust.1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w 2 etapach:
a) I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą o zamówieniach publicznych i SWZ zostaną odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania.
b) II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej;
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wartośc posiadanej polisy ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość osóbktóre samodzielnie mogą wykonywać prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292), które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie zieleni, na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, polegające na pielęgnacji, wycince, sadzeniu drzew i krzewów oraz zakładaniu i renowacji trawników na terenie osiedla „Przyjaźń” przy ul. Konarskiego w Warszawie.
5.2.2. Zakres zamówienia.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wycinka drzew obejmująca czynności:
- ścięcie drzewa lub krzewu,
- usunięcie wywrotu lub złomu drzewa,
- likwidację całej karpy (mechanicznie lub ręcznie) albo jej frezowanie na głębokość min. 20 cm poniżej poziomu gruntu, zasypanie otworu ziemią, wyrównanie i zagęszczenie - w zależności od istniejących warunków,
- wywóz urobku,
- wyrównanie powierzchni trawnika lub misy z uzupełnieniem ziemi urodzajnej,
- uprzątnięcie terenu włącznie z zamieceniem nawierzchni utwardzonych lub wygrabieniem terenu zanieczyszczonego przy wycinaniu drzewa,
- ewentualną pracę podnośnika.
b) cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów obejmujące czynności:
- cięcia pielęgnacyjne obejmują cięcia formujące, prześwietlające, sanitarne, korygujące oraz usunięcie ewentualnych odrostów,
- cięcia techniczne polegają na wykonywaniu czynności związanych z odsłanianiem znaków drogowych, likwidacją i zabezpieczeniem odłamanych gałęzi i konarów, utrzymywaniem skrajni drogowej,
- cięcia techniczne utrudnione polegają na likwidowaniu kolizji drzew z urządzeniami technicznymi, a w szczególności z liniami napowietrznymi i latarniami.
c) zakup i sadzenie drzew i krzewów w tym:
- zakup materiału sadzeniowego w ilościach sztuk określonych w formularzu cenowym i gatunkach właściwych ze względu i warunki siedliskowe.
d) sadzenie drzew i krzewów;
e) przesadzanie drzew;
f) zakładanie trawników obejmujące czynności:
- usunięcia z powierzchni kamieni, gruzu, szkła, metalu i innych zanieczyszczeń,
- wyrównania terenu, ewentualnego zdjęcia nadkładów ziemi lub jej uzupełnienia,
- uprawy ziemi zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
- nawiezienia i równomiernego rozłożenia urodzajnej warstwy ziemi - grubość minimum 5 cm na całej powierzchni,
- zwałowania powierzchni,
- wysiania odpowiedniej mieszanki traw,
- przykrycia nasion,
- powtórnego zwałowania,
- podlewania do wzejścia trawy,
- zabezpieczenia nowo założonego trawnika siatką ogrodniczą.
g) renowacja trawników obejmująca czynności:
- usunięcia z powierzchni kamieni, gruzu, szkła, metalu i innych zanieczyszczeń,
- wybrania 5 cm gruntu rodzimego,
- przekopania na głębokość 25 cm,
- wyrównania nawierzchni,
- nawiezienia i równomiernego rozłożenia urodzajnej warstwy ziemi - grubość minimum 5 cm na całej powierzchni,
- zwałowania powierzchni,
- wysiania odpowiedniej mieszanki traw,
- przykrycia nasion,
- powtórnego zwałowania,
- podlewania do wzejścia trawy,
- zabezpieczenia nowo założonego trawnika siatką ogrodniczą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W celu zabezpieczenia prawidłowego wykonywania w sposób ciągły usługi związanej z gospodarką zielenią na nieruchomościach Skarbu Państwa, które mogą zostać dodatkowo przekazane w latach 2025-2026 do gospodarowania ZMSP. Zamawiający zabezpieczył kwotę 10% na zamówienie uzupełniającego w oparciu o art.214 ust.1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w 2 etapach:
a) I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą o zamówieniach publicznych i SWZ zostaną odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania.
b) II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej;
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów nie podlegających wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wartośc posiadanej polisy ubezpieczeniowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość osóbktóre samodzielnie mogą wykonywać prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292), które posiadają świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brały udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub były zatrudnione przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:9.3 Zdolności technicznej lub zawodowej polegającej na:
9.3.1 Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania zamówienia, co musi być udokumentowane (przedłożyć referencje) wykonaniem:
co najmniej dwóch usług polegających na pielęgnacji, wycince, sadzeniu drzew i krzewów oraz zakładaniu i renowacji trawników o wartości min. 300.000,00 zł brutto łącznie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
9.3.2 Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym:
na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednimi osobami wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj:
a) minimum 2 osobami wykonującymi usługę ścięcia drzewa lub krzewu oraz cięcia pielęgnacyjne, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141)
b) minimum 2 osobami wykonującymi czynności wskazane w Rozdziale 5 ust. 5.1 pkt 5.1.2 lit. d oraz 5.2 pkt 5.2.2 lit. d SWZ tj. sadzenie drzew i krzewów, które posiadają wykształcenie minimum zawodowe ogrodnicze.
c) minimum 1 osobą, która samodzielnie może wykonywać prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292), która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
9.4 Klauzule społeczne:
Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace opisane w § 1 Umowy związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu Umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie potwierdzające zatrudnienie osób na podstawie stosunku pracy, w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy pod rygorem możliwości odstąpienia od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem ich danych osobowych niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imienia i nazwisko zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy
oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2023 r. poz. 1497 ze zm.) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. zgodne ze wzorem
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1.1 Wykazu wykonania co najmniej dwóch usług polegających na pielęgnacji, wycince, sadzeniu drzew i krzewów oraz zakładaniu i renowacji trawników o wartości min. 300.000,00 zł brutto łącznie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
11.1.2 Wykazu na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub osobowym wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj:
a) minimum 2 osobami wykonującymi usługę ścięcia drzewa lub krzewu oraz cięcia pielęgnacyjne, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141)
b) minimum 2 osobami wykonującymi czynności wskazane w Rozdziale 5 ust. 5.1 pkt 5.1.2 lit. d oraz 5.2 pkt 5.2.2 lit. d SWZ tj. sadzenie drzew i krzewów, które posiadają wykształcenie minimum zawodowe ogrodnicze.
c) minimum 1 osobą, która samodzielnie może wykonywać prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w art. 37b ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2024.1292), która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium14.1 Wysokość wadium.
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
dla części nr 1 – 3.000,00 zł
dla części nr 2 – 1.800,00 zł
14.2 Forma wadium.
Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
14.3 Termin i miejsce wniesienia wadium.
14.3.1 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego Nr 02 1030 1508 0000 0005 5004 0085. Potwierdzenie w formie dokumentu elektronicznego dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
14.3.2 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument należy dołączyć do oferty w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy tego dokumentu bądź Wykonawcy – w treści winna zostać zawarta informacja iż wycofanie przez Wykonawcę wadium przed upływem jego okresu ważności może odbyć się tylko za zgodą Zamawiającego.
14.3.3 Zamawiający uzna wniesienie wadium za prawidłowe w przypadku określonym w pkt 14.3.1, tylko wtedy gdy kwota wadium będzie znajdować się na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt. 14.2, beneficjentem takich dokumentów musi być ZMSP, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art. 98 ust. 6 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w przepisach ustawy, w tym wymagań wskazanych w art. 58 ustawy.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: pod adresem: https://zmsp.eb2b.com.pl/ która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1365D Wisznia Mała-Pierwoszów na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 359 do stacji kolejowej Pierwoszów Miłocin z podziałem na odcinki.
- Utrzymanie zadrzewień na terenie miasta Reda, w tym wycinka, pielęgnacja, cięcia techniczne i korekcyjne oraz wykonanie prac w trybie awaryjnym w 2025 roku.
- Realizacja kompleksowej usługi pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowych ogrodów i parków Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w 2025 roku w podziale na 3 części
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r.
- Usługi ogrodnicze
- Utrzymanie zieleni na nieruchomościach Skarbu Państwa przekazanych do gospodarowania Zarządowi Mienia Skarbu Państwa, część 1 i część 2.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.