Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00081458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 300 m – Kontynuacja rozpoczętej przebudowy w ramach Edycji 6 oraz Edycji 8”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 3
1.5.2.) Miejscowość: Gronowo Elbląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-335
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminagronowo@gminagronowo.pl,
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminagronowo.ezamawiajacy.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 300 m – Kontynuacja rozpoczętej przebudowy w ramach Edycji 6 oraz Edycji 8”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1014313a-b3b6-4de8-bc9e-2027db738732
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041599/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Kopanka Druga na odcinku 300 m- Kontynuacja rozpoczętej przebudowy w ramach edycji 6 oraz edycji 8
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00081458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRGo.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• Przebudowę istniejącej drogi gminnej z zastosowaniem nawierzchni z płyt drogowych betonowych pełnych gr. 15cm podwójnie zbrojonych prętami 12mm i 8mm. W celu uzyskania projektowanej szerokości jezdni wynoszącej 5,00m przyjęto wzdłużny układ płyt o dwóch szerokościach 1,50m oraz 1,00m tj.: 1x1,50m +2x1,00m +1x1,50m. Długość płyt drogowych 3,00m. W celu zapewnienia sztywności wzdłużnej płyt drogowych betonowych należy zastosować dwie warstwy zbrojenia. Przy czym średnica prętów zbrojenia głównego nie może być mniejsza niż 12mm a średnica prętów rozdzielczych nie mniejsza niż 8mm.
Z uwagi na niekorzystne warunki gruntowe pod konstrukcją drogi gminnej zaprojektowano wzmocnienie słabego podłoża. Konstrukcja ulepszonego podłoża została zaprojektowana w systemie stabilizacji warstwy bądź kilku warstw kruszywa stabilizowanego georusztem lub georusztami (ang. Mechanically Stabilised Layer - MSL). MSL jest to technologia, wykorzystująca funkcję stabilizacyjną georusztu, w ramach której następuje poprawa parametrów warstwy kruszywa (mieszanki niezwiązanej) dzięki ograniczeniu możliwości przemieszczeń ziaren kruszywa pod działaniem obciążenia. Ograniczenie to jest efektem działania mechanizmu zazębienia ziaren w sztywnym oczku georusztu. W niniejszym opracowaniu warstwa kruszywa stabilizowanego georusztem składa się z dwóch podstawowych elementów tj. georusztu wielokształtnego i kruszywa. Rozwiązanie to pozwalana wzmocnić istniejące podłoże do E2 ≥ 80 MPa.
Przed przystąpieniem do wykonywania robót, należy wykonać następujące roboty przygotowawcze:
- wykonanie wykopu do poziomu spodu konstrukcji ulepszenia podłoża,
- dogęszczenie występujących gruntów,
- ewentualne obniżenie poziomu terenu pod wpływem zagęszczenia uzupełnić gruntem zasypowym,
- w przypadku nieuzyskania wymaganej nośności dowieźć i zawałować około 0,30 m gruzu z rozbiórki drogi.
Zastosowanie ulepszenia słabego podłoża gruntowego w postaci Mechanically Stabilised Layer (MSL) z użyciem mieszanki niezwiązanej stabilizowanej georusztem wielokształtnym, wiąże się ze znaczącym polepszeniem właściwości funkcjonalnych pod konstrukcją nawierzchni:
• osiągnięciem wymaganej nośności;
• stworzeniem platformy o jednorodnych właściwościach;
• osiągnięciem wyższego wskaźnika zagęszczenia warstwy kruszywa;
• jednorodnością i równomiernością ewentualnych osiadań całej konstrukcji.
UWAGA
Na etapie realizacji Wykonawca może zastosować alternatywną technologię zapewniającą osiągnięcie wymaganych nośności z zastosowaniem georusztów ze sztywnymi oczkami. Nie dopuszcza się stosowania geosiatek/georusztów w węzłach przeplatanych, zgrzewanych, klejonych. Na zastosowaną technologię Wykonawca winien wykonać projekt technologiczny i zatwierdzić przez Inwestora.
KONSTRUKCJA WZMOCNIENIA ISTNIEJĄCEGO PODŁOŻA POD KONSTRUKCJĄ DROGI
uzyskanie wtórnego modułu odkształcenia 80MPa
mieszanka niezwiązana kruszyw C50/30, 0/31,5 – gr. 25cm
georuszt wielokształtny typu N1
mieszanka niezwiązana kruszyw C50/30, 0/31,5 – gr. 25cm
georuszt wielokształtny typu N1
istniejące podłoże E2 ≥ 10 MPa (rodzime lub z zawałowaniem grubego gruzu z rozbiórki drogi)
KONSTRUKCJA JEZDNI DROGI GMINNEJ
płyty drogowe betonowe pełne podwójnie zbrojone 100x300 i 150x300 - grub. 15cm
podbudowa z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4 - grub. 12cm
KONSTRUKCJA ZJAZDÓW
płyty drogowe betonowe pełne podwójnie zbrojone 100x300 i 150x300 - grub. 15cm
podsypka z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4- grub. 4cm
podbudowa z mieszanki niezwiązanej kruszywa bet. z recyklingu 0/31,5 - grub. 20cm
• Przebudowę i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej OPL oraz HAWE, PCSS
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w:
1. Projekt techniczny (BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 1 do SWZ,
2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanej dalej STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiar robot (pomocniczo - BRANŻA DROGOWA) – załącznik nr 3 do SWZ
4. Projekt techniczny (BRANŻA TELETECHNICZNA) – załącznik nr 4 do SWZ,
5. Przedmiar robot (pomocniczo – BRANŻA TELETECHNICZNA) – załącznik nr 5 do SWZ
6. Projekt Zagospodarowania Terenu dla realizowanego odcinka – załącznik nr 6 do SWZ
UWAGA:
Przebudowę drogi należy wykonać tylko na odcinku 300 m zgodnie z załączonym Projektem Zagospodarowania Terenu – Załącznik nr 6 do SWZ. Przedmiary robót załączone jako materiał pomocniczy do oszacowania wartości zamówienia opracowany został dla całej długości drogi, podczas wykorzystywania go jako materiału do obliczenia ceny zadania należy proporcjonalnie dopasować wartości do realizowanego odcinka robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185726,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5012250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185726,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Artur Ragun
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER S.C. K. Gawecki A. Ragin ul. Lidzbarska 10
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782261638
7.3.3) Ulica: ul. Lidzbarska 10
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185726,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GRONOWO ELBLĄSKIE
więcej: przetargi GRONOWO ELBLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów w woj. Śląskim
- Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Kup
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Wierzowice Wielkie,,
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych nr 3428W i 1212W
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.