Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00117215/01 - Wynik z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00173640/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00191015/01 - Wynik z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00200283/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00215431/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00217576/01 - Wynik z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00229695/01 - Wynik z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00245891/01 - Wynik z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00350373/01 - Wynik z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00365392/01 - Wynik z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00375853/01 - Wynik z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00381586/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00407212/01 - Wynik z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,75411,d469ed09ae8127bedd31f9254c0e2c13.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b8f37a-8f32-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych z egzaminami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt „Nowoczesna kadra - przedsiębiorczy uczeń w Rudzie Śląskiej” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa XI, Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, (…)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223669,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu metod wytwarzania i właściwości materiałów kompozytowych - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy
do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów;
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy
w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy
do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu pilota wycieczek - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;
• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu ochrony roślin - podstawowe - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych;
• charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin;
• integrowana ochrona roślin;
• technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin;
• zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko;
• bezpieczeństwo i higiena pracy przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2122,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs Manicure+Manicure Hybrydowe - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• zasady dezynfekcji
• budowa paznokcia
• choroby paznokci i skóry
• manicure klasyczny – cążki
• manicure ekologiczny z frezarką
• pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni
• manicure SPA
• pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni
• manicure hybrydowy
• technika wykonywania manicure hybrydowego
• schemat zabiegu
• malowanie paznokci jednym kolorem
• Usuwanie lakieru
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3030 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu przedłużania i zagęszczania włosów - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• rodzaje i gatunki włosów do przedłużania
• materiały i urządzenia wykorzystywane do przedłużania włosów
• dobór kolorystyczny włosów doczepionych względem naturalnych
• technik przedłużania i zagęszczania włosów
• budowy włosa
• pielęgnacji włosów przedłużanych
• techniki i zasady ściągania włosów przedłużanych
• prezentacja przedłużania i zagęszczania włosów w metodach wybranych przez kursantkę
• ćwiczenia praktyczne w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów
• podstaw marketingu, promocji i reklamy
• modelowy plan konsultacji z klientką
• zamawianie włosów do przedłużania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4160,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs zdobienia paznokci metodą żelową, migdał, owal, mix media - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• przedstawienie poprawnej terminologii, opis budowy paznokci przedłużonych w kształcie migdałka, owalnym i kwadratowym
• zastosowanie frezarki przy przygotowaniu i opracowywaniu paznokci
• nauka poprawnego podkładania, przycinania szablonu względem naturalnego paznokcia
• stylizacja paznokci przezroczystych i aplikacja koloru
• stylizacja paznokci z malowaną końcówką french
• nauka aplikacji żelu metodą naprzemienną
• nauka poprawnego piłowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2445,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs inteligentne instalacje elektryczne -szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Omówienia możliwości systemów inteligentnych budynków.
• Omówienie sposobu prowadzenia instalacji elektrycznej pod katem scentralizowanych systemów zarządzania budynkami.
• Omówienie zalet integracji inteligentnych instalacji elektrycznych.
• Prezentacja przykładowych rozwiązań z wykorzystaniem inteligentnych instalacji elektrycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2713,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs Elektronika i Aparatura Szaf Sterowniczych -AM1 - szkolenie branżowe dla nauczycieli.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie do automatyki przemysłowej i sterowania - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia :
• Podstawy elektroniki
• Zagrożenia
• Omówienie i demonstracja aparatów elektrycznych
• Schematy elektryczne
• Łączenie aparatów w szafie sterowniczej
• Diagnostyka i lokalizacja usterek w szafach sterowniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3755,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi wózków widłowych - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Typy stosowanych wózków jezdniowych;
• Budowa wózków jezdniowych podnośnikowych;
• Czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy;
• Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• Wiadomości z zakresu BHP;
• Wiadomości o dozorze technicznym;
• Praktyczna jazda wózkiem widłowym;
• Bezpieczna wymiana butli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 34902,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs kosmetyczny - szkolenie zawodowe dla uczniów.minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym;
• Budowa i funkcje skóry;
• Schorzenia skóry najczęściej spotykane w gabinecie kosmetycznym;
• Proces starzenia się skóry;
• Preparaty do pielęgnacji skóry;
• Preparaty w ampułkach
• Warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego;
• Pielęgnacja i oczyszczanie skóry ;
• profesjonalny demakijaż;
• rodzaje peelingów;
• techniki złuszczania skóry;
• manualne oczyszczanie skóry;
• Elektrolecznictwo w kosmetyce;
• Depilacja woskiem – usuwanie zbędnego owłosienia;
• Masaż twarzy, szyi, dekoltu;
• Henna brwi i rzęs;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs spawacza elektroda otulona -szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego.
• Urządzenia spawalnicze.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy.
• Bezpieczna praca na hali produkcyjnej.
• Materiały dodatkowe do spawania.
• Spawanie w praktyce.
• Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
• Metody przygotowania złączy do spawania.
• Kwalifikowanie spawaczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 44812,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu pilota wycieczek - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;
• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc
i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18580,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem szkolenia jest kurs Photoshopa - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Wprowadzenie do programu Adobe Photoshop;
• Interfejs programu;
• Technika pracy na warstwach;
• Operacje na selekcjach;
• Narzędzia malarskie i korektorskie;
• Tekst i praca z tekstem;
• Podstawy edycji i tonowania obrazu;
• Korekcja barwna i dostosowywanie kolorystyki zdjęć;
• Fotomodyfikacje;
• Renowacja starych fotografii;
• Ścieżki;
• Funkcje grafiki internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18252,50 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs baristy - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Zawód, warsztat i techniki pracy Baristy - możliwości oraz style ukierunkowane na jakość;
• Kultura i historia picia kawy oraz biznesu kawowego;
• Business kawowy w Polsce;
• Droga kawy od plantacji do filiżanki - metody zbioru i proces produkcji: obróbka, proces palenia, parzenie;
• Gatunki i odmiany kawy - sposoby ich rozróżniania;
• Świeżość kawy - wpływ na ocenę sensoryczną;
• Kofeina: fakty i mity;
• Metody parzenia: ocena sensoryczna poszczególnych sposobów parzenia kawy oraz możliwości ich wykorzystania w kawiarni lub w domu;
• Techniki przygotowania: dozowanie, dystrybucja, tamping;
• Czynniki wpływające na idealne espresso;
• Nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art.;
• Cup Tasting - na czym polega profesjonale testowanie kaw;
• Profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu: ekspresy ciśnieniowe/ młynki, etc.;
• Alternatywne sposoby zaparzania kawy: drip, aeropress, chemex, syfon, french press;
• Łączenie kawy z alkoholem;
• Obsługa klienta w kawiarni;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs barmana - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• zawód kelner—barman — wiadomości wstępne
• minimum sanitarne
• struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego
• profesjonalna obsługa klienta
• zastawa stołowa
• obsługa gości przy stole
• techniki podawania potraw
• charakterystyka, zasady i techniki przygotowywania i podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13220 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi kas fiskalnych - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• sprzedaż na kasie fiskalnej;
• wykonywania wszelkich raportów;
• przyjmowania zwrotów;
• programowania urządzeń;
• zachowanie podczas sprzedaży;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5533,75 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs florystyki - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia
• Teoria barw i kompozycji;
• Florystyczne zasady kompozycyjne;
• Narzędzia florysty – materiałoznawstwo;
• Materiały roślinne stosowane we florystyce;
• Florystyka okolicznościowa;
• Sztuka układania kwiatów w naczyniach;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 2 zostały złożone dwie oferty, których ceny ofertowe znacznie przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający zaprosił Wykonawców do udziału w negocjacjach w celu ulepszenia treści złożonych ofert a następnie do złożenia ofert dodatkowych.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawcy złożyli oferty dodatkowe, zawierające niższe ceny ofertowe, które nadal są wyższe od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (2 000,00 PLN) do ceny oferty najkorzystniejszej (9 405,00 PLN), zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania w tym zakresie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 3 została złożona jedna oferta, której cena ofertowa jest znacznie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający zaprosił Wykonawcę do udziału w negocjacjach w celu ulepszenia treści złożonej oferty a następnie do złożenia oferty dodatkowej.
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca złożył ofertę dodatkową, zawierają niższą cenę ofertową, która nadal jest wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Mając na uwadze fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1 060,00 PLN) do ceny oferty najkorzystniejszej (5 600,00 PLN), zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania w tym zakresie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5600,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej na Chopina
- Zakup z dostawą artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Miejskiego Przedszkola nr 44 im. Koniczynki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 45 w Rudzie Śląskiej przy ul. B. Chrobrego 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.