Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00117215/01 - Wynik z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00153548/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00173640/01 - Wynik z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00191015/01 - Wynik z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00200283/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
- 2022/BZP 00215431/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00217576/01 - Wynik z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00229695/01 - Wynik z dnia 2022-06-29
- 2022/BZP 00245891/01 - Wynik z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00350373/01 - Wynik z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00375853/01 - Wynik z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00381586/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00407212/01 - Wynik z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,75411,d469ed09ae8127bedd31f9254c0e2c13.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b8f37a-8f32-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych z egzaminami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt „Nowoczesna kadra - przedsiębiorczy uczeń w Rudzie Śląskiej” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa XI, Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, (…)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223669,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu metod wytwarzania i właściwości materiałów kompozytowych - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy
do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów;
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy
w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy
do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4640,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu pilota wycieczek - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;
• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie z zakresu ochrony roślin - podstawowe - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych;
• charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin;
• integrowana ochrona roślin;
• technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin;
• zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko;
• bezpieczeństwo i higiena pracy przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2122,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs Manicure+Manicure Hybrydowe - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• zasady dezynfekcji
• budowa paznokcia
• choroby paznokci i skóry
• manicure klasyczny – cążki
• manicure ekologiczny z frezarką
• pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni
• manicure SPA
• pielęgnacja paznokci naturalnych i dłoni
• manicure hybrydowy
• technika wykonywania manicure hybrydowego
• schemat zabiegu
• malowanie paznokci jednym kolorem
• Usuwanie lakieru
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3030 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu przedłużania i zagęszczania włosów - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• rodzaje i gatunki włosów do przedłużania
• materiały i urządzenia wykorzystywane do przedłużania włosów
• dobór kolorystyczny włosów doczepionych względem naturalnych
• technik przedłużania i zagęszczania włosów
• budowy włosa
• pielęgnacji włosów przedłużanych
• techniki i zasady ściągania włosów przedłużanych
• prezentacja przedłużania i zagęszczania włosów w metodach wybranych przez kursantkę
• ćwiczenia praktyczne w przedłużaniu i zagęszczaniu włosów
• podstaw marketingu, promocji i reklamy
• modelowy plan konsultacji z klientką
• zamawianie włosów do przedłużania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4160,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs zdobienia paznokci metodą żelową, migdał, owal, mix media - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• przedstawienie poprawnej terminologii, opis budowy paznokci przedłużonych w kształcie migdałka, owalnym i kwadratowym
• zastosowanie frezarki przy przygotowaniu i opracowywaniu paznokci
• nauka poprawnego podkładania, przycinania szablonu względem naturalnego paznokcia
• stylizacja paznokci przezroczystych i aplikacja koloru
• stylizacja paznokci z malowaną końcówką french
• nauka aplikacji żelu metodą naprzemienną
• nauka poprawnego piłowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2445,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs inteligentne instalacje elektryczne -szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Omówienia możliwości systemów inteligentnych budynków.
• Omówienie sposobu prowadzenia instalacji elektrycznej pod katem scentralizowanych systemów zarządzania budynkami.
• Omówienie zalet integracji inteligentnych instalacji elektrycznych.
• Prezentacja przykładowych rozwiązań z wykorzystaniem inteligentnych instalacji elektrycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2713,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs Elektronika i Aparatura Szaf Sterowniczych -AM1 - szkolenie branżowe dla nauczycieli.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie do automatyki przemysłowej i sterowania - szkolenie branżowe dla nauczycieli.Minimalny zakres tematyczny szkolenia :
• Podstawy elektroniki
• Zagrożenia
• Omówienie i demonstracja aparatów elektrycznych
• Schematy elektryczne
• Łączenie aparatów w szafie sterowniczej
• Diagnostyka i lokalizacja usterek w szafach sterowniczych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3755,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi wózków widłowych - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Typy stosowanych wózków jezdniowych;
• Budowa wózków jezdniowych podnośnikowych;
• Czynności operatora przed rozpoczęciem, w trakcie oraz po zakończeniu pracy;
• Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa;
• Wiadomości z zakresu BHP;
• Wiadomości o dozorze technicznym;
• Praktyczna jazda wózkiem widłowym;
• Bezpieczna wymiana butli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 34902,50 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs kosmetyczny - szkolenie zawodowe dla uczniów.minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Specyfika pracy w gabinecie kosmetycznym;
• Budowa i funkcje skóry;
• Schorzenia skóry najczęściej spotykane w gabinecie kosmetycznym;
• Proces starzenia się skóry;
• Preparaty do pielęgnacji skóry;
• Preparaty w ampułkach
• Warunki przystąpienia do zabiegu kosmetycznego;
• Pielęgnacja i oczyszczanie skóry ;
• profesjonalny demakijaż;
• rodzaje peelingów;
• techniki złuszczania skóry;
• manualne oczyszczanie skóry;
• Elektrolecznictwo w kosmetyce;
• Depilacja woskiem – usuwanie zbędnego owłosienia;
• Masaż twarzy, szyi, dekoltu;
• Henna brwi i rzęs;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs spawacza elektroda otulona -szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Zastosowanie elektryczności do spawania łukowego.
• Urządzenia spawalnicze.
• Bezpieczeństwo i higiena pracy.
• Bezpieczna praca na hali produkcyjnej.
• Materiały dodatkowe do spawania.
• Spawanie w praktyce.
• Oznaczenie i wymiarowanie spoin.
• Metody przygotowania złączy do spawania.
• Kwalifikowanie spawaczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 44812,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs z zakresu pilota wycieczek - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;
• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc
i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18580,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem szkolenia jest kurs Photoshopa - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Wprowadzenie do programu Adobe Photoshop;
• Interfejs programu;
• Technika pracy na warstwach;
• Operacje na selekcjach;
• Narzędzia malarskie i korektorskie;
• Tekst i praca z tekstem;
• Podstawy edycji i tonowania obrazu;
• Korekcja barwna i dostosowywanie kolorystyki zdjęć;
• Fotomodyfikacje;
• Renowacja starych fotografii;
• Ścieżki;
• Funkcje grafiki internetowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 18252,50 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs baristy - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• Zawód, warsztat i techniki pracy Baristy - możliwości oraz style ukierunkowane na jakość;
• Kultura i historia picia kawy oraz biznesu kawowego;
• Business kawowy w Polsce;
• Droga kawy od plantacji do filiżanki - metody zbioru i proces produkcji: obróbka, proces palenia, parzenie;
• Gatunki i odmiany kawy - sposoby ich rozróżniania;
• Świeżość kawy - wpływ na ocenę sensoryczną;
• Kofeina: fakty i mity;
• Metody parzenia: ocena sensoryczna poszczególnych sposobów parzenia kawy oraz możliwości ich wykorzystania w kawiarni lub w domu;
• Techniki przygotowania: dozowanie, dystrybucja, tamping;
• Czynniki wpływające na idealne espresso;
• Nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art.;
• Cup Tasting - na czym polega profesjonale testowanie kaw;
• Profesjonalne użytkowanie i konserwacja sprzętu: ekspresy ciśnieniowe/ młynki, etc.;
• Alternatywne sposoby zaparzania kawy: drip, aeropress, chemex, syfon, french press;
• Łączenie kawy z alkoholem;
• Obsługa klienta w kawiarni;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13700,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs barmana - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• zawód kelner—barman — wiadomości wstępne
• minimum sanitarne
• struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego
• profesjonalna obsługa klienta
• zastawa stołowa
• obsługa gości przy stole
• techniki podawania potraw
• charakterystyka, zasady i techniki przygotowywania i podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13220 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs obsługi kas fiskalnych - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia:
• sprzedaż na kasie fiskalnej;
• wykonywania wszelkich raportów;
• przyjmowania zwrotów;
• programowania urządzeń;
• zachowanie podczas sprzedaży;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5533,75 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kurs florystyki - szkolenie zawodowe dla uczniów.Minimalny zakres tematyczny szkolenia
• Teoria barw i kompozycji;
• Florystyczne zasady kompozycyjne;
• Narzędzia florysty – materiałoznawstwo;
• Materiały roślinne stosowane we florystyce;
• Florystyka okolicznościowa;
• Sztuka układania kwiatów w naczyniach;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 17840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690308290
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- BRD - Dostawa i montaż, regeneracja, demontaż lub uzupełnianie ogrodzeń (barierek ochronnych, parawanów ulicznych), słupków blokujących, poręczy, balustrad i stojaków rowerowych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń systemu monitoringu wizyjnego Miasta Ruda Śląska
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 21 im. Młodych Odkrywców w Rudzie Śląskiej przy ul. Licealnej 7.
- Świadczenie usług serwisowych oraz przeglądów urządzeń zasilających systemy łączności i bezpieczeństwa dla KWK Ruda z podziałem na dwa zadania
- Dostawa fabrycznie nowej pompy wysokociśnieniowej typu OWH-250S/10g lub równoważnej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.