eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewModernizacja budynku szko³y podstawowej w ZSP nr 3 w Pleszewie



Og³oszenie z dnia 2022-05-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku szko³y podstawowej w ZSP nr 3 w Pleszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Pleszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855297

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 74 28 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.pleszew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku szko³y podstawowej w ZSP nr 3 w Pleszewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f67dfc08-d02d-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00153564

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00036893/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Modernizacja budynku szko³y podstawowej w ZSP nr 3 w Pleszewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (adres e-mail: bkaluzna@pleszew.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wymagane informacje zosta³y szczegó³owo okre¶lone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagane informacje zosta³y szczegó³owo okre¶lone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Remont korytarzy na parterze oraz pomieszczeñ piwnicznych – zakres prac obejmuje miêdzy innymi:
a. Remont korytarzy w piwnicy o powierzchni 217,69 m2:
- wykucia o¶cie¿nic drzwiowych, demonta¿ krat, rozebranie ¶cianek dzia³owych, skucie nierówno¶ci, wykucie otworów w ¶cianach z cegie³, rozebranie ¶cian z cegie³, zamurowanie wnêk wokó³ drzwi, uzupe³nienia ¶cian lub zamurowanie otworów w ¶cianach, ¶cianki dzia³owe z p³yt gipsowo- kartonowych, wykonanie przesklepieñ otworów, uzupe³nienie oraz wykonanie tynków, wymiana drzwi oraz okna przesuwnego z rolet± okienn± oraz blatem, malowanie farb± emulsyjn±, po³o¿enie wyk³adziny z tworzyw sztucznych - wzór betonu, bia³a, pomarañczowa, obudowa ¶cian z p³yt meblowych zielonych, ró¿owych, czarnych, szarych oraz drewnopodobnych, wykonanie oznaczeñ graficznych pomieszczeñ w kolorze bia³ym, malowanie farb± emulsyjn± i tablicow±, po³o¿enie na posadzce wyk³adzin – wzór betonu;
b. Remont korytarzy na parterze o powierzchni 27,19 m2:
- wykucia o¶cie¿nic drzwiowych, zamurowanie wnêk wokó³ drzwi, uzupe³nienie oraz wykonanie tynków, wymiana drzwi, malowanie farb± emulsyjn±, po³o¿enie wyk³adziny z tworzyw sztucznych - wzór betonu, obudowa ¶cian z p³yt meblowych zielonych, ró¿owych, czarnych, szarych oraz drewnopodobnych, wykonanie oznaczeñ graficznych pomieszczeñ w kolorze bia³ym, po³o¿enie na posadzce wyk³adzin – wzór betonu;
c. Remont sklepiku o powierzchni 11,10 m2:
- zeskrobanie i zmycie starej farby, wykonanie g³adzi gipsowych, malowanie farb± emulsyjn±, po³o¿enie na posadzce wyk³adzin – wzór betonu;
d. Remont Izby Pamiêci o powierzchni 35,00 m2:
- rozebranie kominka z ceg³y, zeskrobanie i zmycie starej farby, wykonanie g³adzi gipsowych, malowanie farb± emulsyjn±, po³o¿enie na posadzce wyk³adzin – wzór betonu;
e. Remont magazynu o powierzchni 12,00 m2:
- zeskrobanie i zmycie starej farby, malowanie farb± emulsyjn±, wykonanie g³adzi gipsowych, po³o¿enie na posadzce wyk³adzin – wzór betonu;
f. Ponadto w powy¿szych pomieszczeniach nale¿y wykonaæ:
- demonta¿ czê¶ci istniej±cych instalacji kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej,
- demonta¿ grzejników,
- izolacjê ruroci±gów istniej±cych,
- monta¿ otulin termoizolacyjnych,
- instalacjê centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami p³ytowymi i g³owicami termostatycznymi,
- demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej,
- tablice rozdzielcze,
- instalacjê o¶wietlenia wewnêtrznego,
- instalacjê okablowania komputerowego,
- instalacjê o¶wietlenia awaryjnego,
- instalacjê gniazd wtykowych, uziemiaj±c± i po³±czeñ wyrównawczych,
- instalacjê ochrony od pora¿eñ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

44112220-6 - Pod³ogi z tworzyw sztucznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e otrzymaæ oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje siê, ¿e 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjêtych kryteriach. Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo okre¶lony w pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Dostawa i monta¿ mebli oraz innego wyposa¿enia – zadanie obejmuje dostawê wyposa¿enia wraz z roz³adunkiem, wniesieniem oraz monta¿em we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach w budynku szko³y ZSP nr 3 w Pleszewie:
a) korytarz w piwnicy: szafki modu³owe szare - 68 modu³ów, szafki modu³owe bia³e - 95 modu³ów, siedzisko typ 3 „L” kolor zielony -7 szt., siedzisko typ 3 „L” kolor szary - 7 szt., stolik okr±g³y – 5 szt.
b) Izba Pamiêci: gablota na sztandar – 1 szt., gablota ekspozycyjna - 2 szt., gablota na manekiny (mundury) dwudrzwiowa 140 cm – 1 szt., gablota na manekiny (mundury) jednodrzwiowa 70 cm – 1 szt.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e otrzymaæ oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje siê, ¿e 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjêtych kryteriach. Sposób oceny ofert zosta³ szczegó³owo okre¶lony w pkt 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Do¶wiadczenie Wykonawcy:
w postêpowaniu na Zadanie nr 1 mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci, je¿eli jest ona prowadzona przez okres krótszy ni¿ piêæ lat) nale¿ycie wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie przedszkola, szko³y lub innego budynku u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci co najmniej 250.000,00 z³ brutto (ka¿da);
w postêpowaniu na Zadanie nr 2 mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (lub w okresie prowadzenia dzia³alno¶ci, je¿eli jest ona prowadzona przez okres krótszy ni¿ trzy lata) w sposób nale¿yty wykonali co najmniej dwa zamówienia obejmuj±ce dostawê asortymentu zbli¿onego do opisanego w Zadaniu nr 2, w szczególno¶ci dostawê mebli szkolnych lub p³ytowych, o warto¶ci co najmniej 50.000,00 z³ brutto (ka¿da).
Wykszta³cenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
w postêpowaniu na Zadanie nr 1 mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy dysponuj±cy:
­osob±, która jest uprawniona do kierowania budow± w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
­osob±, która jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
­osob±, która jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7a do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - dotyczy wy³±cznie Zadania nr 1;
b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7b do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - dotyczy wy³±cznie Zadania nr 2;
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ) – dotyczy wy³±cznie Zadania nr 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany jest wraz z ofertê z³o¿yæ opis oferowanego wyposa¿enia, który powinien zawieraæ co najmniej wskazanie producenta, model, parametry oraz zdjêcie/rysunek/ilustracjê oferowanego wyposa¿enia, z zastrze¿eniem, ¿e wymagane jest aby w z³o¿onym opisie uwzglêdnione by³y co najmniej wszystkie parametry wskazane w specyfikacji – dotyczy ca³ego oferowanego wyposa¿enia w ramach Zadania nr 2.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis oferowanego wyposa¿enia, który powinien zawieraæ co najmniej wskazanie producenta, model, parametry oraz zdjêcie/rysunek/ilustracjê oferowanego wyposa¿enia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi zawieraæ:
a) formularz ofertowy, zgodny w tre¶ci z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodny w tre¶ci z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do niniejszej specyfikacji;
c) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodny w tre¶ci z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (je¿eli dotyczy);
d) informacjê o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisaæ „NIE DOTYCZY”;
e) formularz cenowy tj. wype³niony wykaz wyposa¿enia (za³±cznik nr 1d do SWZ) – dotyczy Zadania nr 2;
f) przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymienione w pkt 3.12) SWZ – dotyczy Zadania nr 2;
g) orygina³ wadium w postaci elektronicznej (je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia);
h) zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy);
i) pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium :
dla Zadania nr 1 w wysoko¶ci: 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych),
dla Zadania nr 2 w wysoko¶ci: 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych).
Wiêcej informacji dot. wadium znajduje siê w pkt 10 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wiêcej informacji znajduje siê w pkt 7 i 9 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ umownych mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy - § 12 Za³±cznika nr 2a do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePuap pod adresem: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia . Ofertê nale¿y przes³aæ na skrzynkê podawcz± Urzêdu Miasta i Gminy w Pleszewie w ePuap.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.