eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskZakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego w Przeworsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651421766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166487574

1.5.8.) Numer faksu: 166487406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszprzeworsk@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przeworsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zszprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,184417,174ae8e3db2a74a18428e78377116a62.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ad5a61-7200-43b7-8d9b-84497a4b7803

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00359562/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej 02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSZ-KA.26.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60851,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
W skład wyposażenia pracowni gastronomicznej wchodzą:
Część 1 – Dostawa urządzeń kuchennych, zastaw stołowych, sztućców, pozostałego wyposażenia kuchennego:
1) Shaker do koktajli mlecznych - 1 szt.
2) Maszynka do mielenia mięsa - 2 szt.
3) Wielofunkcyjne urządzenie kuchenne - 2 szt.
4) Urządzenie do waty cukrowej z pokrywą - 1 szt.
5) Urządzenie do popcornu z szufelką - 1 szt.
6) Elektryczny spieniacz do mleka - 1 szt.
7) Zaparzacz przelewowy do kawy z filtrem papierowy – 1 szt.
8) Tamper – 2 szt.
9) Podgrzewacz rolkowy do parówek jednostrefowy z pokrywą szklaną – 1 szt.
10) Waga kuchenna LED z legalizacją – 2 szt.
11) Podgrzewacz elektryczny GN 1/1 – 2 szt.
12) Podgrzewacz na pastę okrągły – 1 szt.
13) Termos do transportu żywności – 1 szt.
14) Dzbanek szklany – 10 szt.
15) Kubek szklany – 48 szt.
16) Salaterka szklana – 20 szt.
17) Filiżanka ze spodkiem – 18 szt.
18) Miseczka do zapiekania /kokilka – 24 szt.
19) Koszyk do pieczywa z pokrywą GN 2/3 – 2 szt.
20) Dzbanek do spieniania mleka 0,6 L – 2 szt.
21) Dzbanek do spieniania mleka 0,9 L – 2 szt.
22) Łyżka przystawkowa z melaminy – 15 szt.
23) Łyżka przystawkowa z melaminy – 15 szt.
24) Stojak na talerze – 2 szt.
25) Taca bankietowa GN 1/4 - 4 szt.
26) Taca bankietowa GN 2/4 – 2 szt.
27) Taca bankietowa GN 1/3 – 4 szt.
28) Patera do ciasta kwadratowa – 2 szt.
29) Patera do ciasta kwadratowa – 2 szt.
30) Taca bankietowa GN 1/1 ze skośnym rantem ze stali nierdzewnej – 2 szt.
31) Pokrywa roltop GN 1/1przeźroczysta – 1 szt.
32) Pokrywa uchylna GN 1/1 przeźroczysta – 1 szt.
33) Shaker do koktajli 3-częściowy – 2 szt.
34) Shaker Bostoński – 3 szt.
35) Młynek do odpadków – 2 szt.
36) Szklanka Latino – 18 szt.
37) Otwieracz do butelek – 15 szt.
38) Dyspenser do serwetek – 4 szt.
39) Klipsy z rzepem do mocowania skirtingów – 150 szt.
40) Wazon szklany Martini Klasyczny – 12 szt.
41) Kawiarka klasyczna – 2 szt.
42) Rózga do mieszania z 8 wrzecionami – 10 szt.
43) Stolnica drewniana jednostronna – 10 szt.
44) Wałek do ciasta obrotowy – 10 szt.
45) Worki do szprycowania antypoślizgowe – 200 szt.
46) Końcówki do rękawów karbowane – 2 szt.
47) Łyżeczka do herbaty – 120 szt.
48) Widelec stołowy – 120 szt.
49) Łyżka stołowa – 120 szt.
50) Nóż stołowy – 120 szt.
51) Łyżeczka do kawy – 120 szt.
52) Widelczyk do ciasta – 120 szt.
53) Kruszarka do lodu manualna – 1 szt.
54) Pucharek skośny – 30 szt.
55) Ekspozytor - trybuna bufetowa – 1 szt.
56) Ekspozytor – trybuna bufetowa 1/4 koła – 2 szt.
57) Zapaska kelnerska – 12 szt.
58) Elegancka koszula damska taliowana, rozmiar M – 5 szt.
59) Elegancka koszula damska taliowana, rozmiar L – 5 szt.
60) Koszula kelnerska męska, rozmiar L – 2 szt.
61) Deska do krojenia HACCP GN 1/2 kolor zielony – 10 szt.
62) Deska do krojenia HACCP GN 1/2 kolor czerwony – 10 szt.
63) Deska do krojenia HACCP GN 1/2 kolor żółty – 10 szt.
64) Koszyk do serwowania – 10 szt.
65) Koszyk do serwowania – 4 szt.
66) Syfon do bitej śmietany 0,5 l z nabojami – 2 szt.
67) Fontanna do czekoladowego fondue – 1 szt.
68) Taca cukiernicza ekspozycyjna – 4 szt.
69) Mata do pieczenia – 10 szt.
70) Stół cateringowy – 6 szt.
71) Stolik koktajlowy okrągły – 2 szt.
72) Obrus prostokątny – 6 szt.
73) Obrus okrągły – 2 szt.
74) Talerz płytki – 54 szt.
75) Talerz głęboki – 54 szt.
76) Talerz deserowy – 54 szt.
77) Forma do tarty okrągła – 10 szt.
78) Zestaw form do tartaletek – 12 szt.
79) Blacha do pieczenia nieprzywieralna – 10 szt.
80) Rękaw cukierniczy silikonowy – 2 szt.
81) Blacha do pieczenia nieprzywieralna – 10 szt.
82) Frytownica beztłuszczowa – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

42210000-1 - Maszyny do przetwarzania żywności, napojów i tytoniu

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39510000-0 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

4.5.5.) Wartość części: 44838,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego wyposażenia pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w ramach projektu „Fachowcy jutra – dzisiaj kształcenie jutro zawodowy sukces” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7/FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe.
W skład wyposażenia pracowni gastronomicznej wchodzą:
Część 2 – Dostawa monitorów interaktywnych:
1) Monitor interaktywny 75 ”– 1 szt.
2) Monitor interaktywny 65 ” + statyw na kółkach – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 16013,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 30.12.2024 r. zostały złożone cztery oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 57 892,00 zł. Oferta nr 2 - Strefa Kreatywności
Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 44, 37-300 Leżajsk, oferta nr 4 - Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Myszkowska 16, 52-019 Wrocław, oferta nr 5 - Culina Polska Katarzyna Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz zostały odrzucone na mocy art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Cena oferty TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego i nie ma on możliwości zwiększenia ww. kwoty na realizację zamówienia.
Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59220,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200975,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 30.12.2024 r. zostały złożone dwie oferty. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 24 000,00 zł. Oferta nr 3 - Wilanka sp. z o.o.,
ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa została odrzucona na mocy art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Cena oferty TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego i nie ma on możliwości zwiększenia ww. kwoty na realizację zamówienia.
Uwzględniając powyższe należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8548,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144225 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.