Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dotycząca produkcji filmów informacyjno-promocyjnych prezentujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich na Mazowszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inflancka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225422000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.oledzka@mazowia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dotycząca produkcji filmów informacyjno-promocyjnych prezentujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich na Mazowszu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f55bf927-72f0-4c55-a2ad-57a8a72d97fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040946/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Produkcja 3-5 filmów informacyjno-promocyjnych oraz do 2 spotów wizerunkowych prezentujących projekty z FE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Mazowsza
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f55bf927-72f0-4c55-a2ad-57a8a72d97fe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu bezpłatnej Platformy eZamówienia; 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca”; 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisach prawa; 4. Dokumenty elektroniczne sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozporządzeniu w sprawie KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 uPzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu zostały określone w pkt 11 i 19 SWZ; 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”; 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości; 8. W przypadku załączników, które są zgodnie z uPzp lub rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny); 9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego; 10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”; 11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza); 12. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email wskazany w pkt 22.1 SWZ (nie dotyczy składania ofert u w postępowaniu); 13. Z uwagi na ograniczenie liczby znaków w ogłoszeniu, szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały opisane w pkt 20 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.331-1-7/25.U.WIPFE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie będzie obejmowało przygotowanie, realizację i produkcję filmów informacyjno-promocyjnych prezentujących rolę Funduszy Europejskich oraz wartości unijnych w rozwoju Mazowsza, między innymi poprzez wybrane projekty realizowane z funduszy europejskich (FE). W ramach zamówienia Wykonawca musi wyprodukować: 1. Filmy i spoty, w tym: a) minimalnie 3, maksymalnie 5 filmów – czas trwania 60 sekund – 2,5 minuty; b)do filmów wymagane jest przygotowanie wersji z tłumaczeniem na język migowy; c)2 spoty – czas trwania 30-45 sekund. Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 33.3 SWZ; 2. Ocena zostanie dokonana z oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 3. Jeżeli nie można
wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość treatmentów do filmu 60 sekund – 2,5min. i spotu 30-45s.
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i atrakcyjność materiału filmowego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: 1. a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej 3 usługi, w tym przypadku produkcje filmowe (dokumentalne/ promocyjne/ reklamowe (spoty)/ reportaże), publikowane w Internecie, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 brutto (każda z usług/produkcji filmowych); b) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie co najmniej 3 usługi, w tym przypadku spoty o długości nie mniejszej niż 30 sekund każdy, z których każdy osiągnął co najmniej 1 mln wyświetleń na minimum jednym serwisie społecznościowym typu Facebook, Instagram, YouTube lub w serwisach równoważnych; Za rozwiązanie równoważne do wskazanych wyżej serwisów Zamawiający rozumie platformę internetową, która umożliwia interakcję między użytkownikami poprzez udostępnianie, tworzenie i wymianę informacji, zdjęć, filmów i innych form treści. W przypadku, gdy Wykonawca zrealizował lub realizuje usługi, których przedmiotem było/jest tworzenie produkcji filmowej o wartości 30 000,00 zł, która miała charakter spotu o długości nie mniejszej niż 30 sekund oraz która osiągnęła co najmniej1 mln wyświetleń na minimum jednym serwisie społecznościowym typu Facebook, Instagram, YouTube lub w serwisach równoważnych, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych usług w każdym z ww. warunków (tj. poz. a i b). 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi następującym warunkom: 1) Reżyser (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby– każda ze wskazanych osób): a) posiada wiedzę i umiejętności w zakresie reżyserii oraz była odpowiedzialna za całokształt realizacji filmów, czuwała nad przebiegiem prac związanych z nagrywaniem filmów, koordynowała działania ekipy; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, była odpowiedzialna za całokształt realizacji co najmniej 4 produkcji filmowych (dokumentalnych/ promocyjnych/ reklamowych (spotów)/ reportaży); c) posiada wykształcenie co najmniej średnie; 2) Scenarzysta (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada wiedzę i umiejętności w zakresie pisania scenariuszy, zajmowała się przygotowaniem scenariuszy, na podstawie których powstały filmy; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, napisała scenariusze na podstawie autorskich pomysłów do co najmniej filmów (dokumentalnych/ promocyjnych/ reklamowych (spotów)/ reportaży); 3) Operator kamery (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada umiejętności w zakresie własnoręcznego obsługiwania kamery, w tym dronów z kamerami (kadry, kąty ujęć kamery i jej ruchy) oraz sprzętu zdjęciowego; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była operatorem kamery przy produkcji co najmniej 4 filmów (dokumentalnych/ promocyjnych/ reklamowych/ (spotów)/ reportaży); 4) Kierownik produkcji (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) była odpowiedzialna za realizację całego procesu produkcji filmów, tj. organizowanie formalnych warunków dla realizacji produkcji pod kątem ich zgodności z harmonogramem i scenariuszem oraz koordynacja i nadzór prac wszystkich osób zatrudnionych na planie; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była odpowiedzialna za produkcję co najmniej 4 filmów (dokumentalnych/ promocyjnych/ reklamowych (spotów)/ reportaży); 5) Montażysta (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie montażu i postprodukcji filmów; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, była odpowiedzialna za montaż i postprodukcję co najmniej 4 filmów (dokumentalnych/ promocyjnych/ reklamowych (spotów)/ reportaży); 6) Realizator dźwięku (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada co najmniej rok doświadczenia jako realizator dźwięku przy produkcji filmów; 7) Oświetleniowiec (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada co najmniej rok doświadczenia jako realizator oświetlenia przy produkcji filmów; 8) Wizażysta / makijażysta (co najmniej 1 osoba): Wskazana osoba (a w przypadku wskazania więcej niż 1 osoby – każda ze wskazanych osób): a) posiada co najmniej 3 miesięczne doświadczenie jako wizażysta/makijażysta na planie zdjęciowym/filmowym; 9) Uwaga: Zamawiający dopuszcza sytuację, w której poszczególne osoby będą pełniły więcej niż jedną funkcję, ale tylko pod warunkiem, że jakość nagrań nie ucierpi ze względu na łączenie kilku funkcji przez jedną osobę. Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób musi spełniać wymagania określone dla danej funkcji. Wykonawca zobowiązany jest wskazać informacje niezbędne do prawidłowego ustalenia, która oferta zostanie oceniona najwyżej oraz załączyć stosowane dokumenty do oferty lub/i przedstawić je na żądanie Zamawiającego. W odniesieniu do członków Zespołu Realizacyjnego/ekipy filmowej (reżyser, operator kamery i scenarzysta) w przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób musi spełniać wymagania określone dla danej funkcji w związku z pozacenowym kryterium oceny ofert „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, o którym mowa w pkt 33.2.2) SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Celem wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 16 SWZ oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 13 SWZ, Zamawiający żąda złożenia: aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; a) Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p. aktualne na dzień składania ofert, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; b) informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; a) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w powyższym wykazie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu; b) jeżeli załączony wykaz zostanie przedstawiony z uwzględnieniem kwot w walucie innej, niż polska, Zamawiający przeliczy kwoty w określonej walucie zagranicznej na polskie złote wg średniego kursu NBP na dzień składnia ofert. Jeżeli w dniu składania ofert, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. średni kurs; c) przepis dotyczący możliwości złożenia oświadczeń własnych Wykonawcy ma charakter wyjątkowy i powinien być interpretowany ściśle, co przeczy praktyce dowolnego zastępowania poświadczeń oświadczeniami Wykonawcy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnego oświadczenia, Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia wyjaśnień w zakresie przyczyn o obiektywnym charakterze uzasadniających złożenie w ofercie oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Dokumentu zawierającego pisemną koncepcję dwóch treatmentów, który stanowi podstawę do oceny ofert w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, który musi zawierać poniższe elementy: a) treatment filmu 60 sekund – 2,5 min. prezentującego projekt z funduszy europejskich w ramach FEM 2021-2027. Beneficjent: Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o. pn. „Elektryfikacja transportu publicznego Regionu Warszawskiego Stołecznego” link do informacji o projekcie: https://www.mza.waw.pl/o-nas/projekty/elektryfikacja-rws/; Przy tworzeniu treatmentu Wykonawca może wspierać się informacjami dotyczącymi tego projektu zamieszczonymi na stronie Zamawiającego funduszeuedlamazowsza.eu i w jego social mediach. Ma to być indywidualny i kreatywny projekt koncepcyjny decyzji oraz wizji reżyserskiej zawierający opis idei i pomysłów na realizację filmu. Ma zawierać wstępny scenariusz przedstawiony np. za pomocą storyboardów. W treatmencie muszą znaleźć się informacje na temat warstwy dźwiękowej filmu oraz koncepcji graficznej. Zamawiającemu zależy na oryginalnym podejściu do pokazywania projektów/ beneficjentów i funduszy europejskich, jednak główny komunikat filmu ma dotyczyć sprawczej mocy funduszy europejskich i pozytywnych zmian jakie się dokonały na Mazowszu i w życiu jednostki dzięki środkom unijnym; b)Treatment spotu 30-45 s. – Zamawiającemu zależy, żeby to był spot wizerunkowy, prezentujący w spektakularny sposób moc oddziaływania funduszy europejskich na każdą dziedzinę życia i zmiany, które dokonały się dzięki Funduszom Europejskim na Mazowszu. Treatment ma zwierać koncepcyjny decyzji oraz wizji reżyserskiej zawierający opis idei i pomysłów na realizację spotu. Ma zawierać wstępny scenariusz przedstawiony np. za pomocą storyboardów W treatmencie muszą znaleźć się informacje na temat warstwy dźwiękowej oraz koncepcji graficznej; c)W dokumencie muszą być zamieszczone linki do dwóch filmów zrealizowanych przez Wykonawcę w celu określenia przez Zamawiającego poziomu i rodzaju jego produkcji: filmu prezentującego historię bohatera o czasie trwania 60 sekund – 2,5 min. i spot wizerunkowy o czasie trwania 30-45s., które będą oceniane w kryterium „Jakość i atrakcyjność materiału filmowego”;5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych wyłącznie w zakresie weryfikacji zgodności wizualizacji z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowym środków dowodowych w zakresie związanym z oceną ofert w ramach kryteriów pozacenowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; a) Wykonawca składa formularz ofertowy pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego Formularza oferty udostępnionego przez Platformę e-ZamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 16.3 SWZ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu; 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 16.1 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy, określone w pkt 13.1 SWZ; 8. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub będą zachodzić wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, określone w 13.1 SWZ, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu; 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; 10. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale zadań, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy P.z.p. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia poniższych zmian do umowy: Zamawiający przewiduje zmianę w zakresie: a) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i były wskazane w Wykazie Osób, na podstawie, którego dokonano wyboru Wykonawcy; b) dodania osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i nie były wskazane w Wykazie Osób, na podstawie, którego dokonano wyboru Wykonawcy; c) waloryzacji wynagrodzenia; Warunkiem zmiany wskazanej w ust. 1 pkt a), jest wystąpienie okoliczności lub zdarzenia losowego uniemożliwiającego danej osobie wykonywanie czynności wynikających z zawartej umowy lub utrata uprawnień do wykonywania takich czynności (jeżeli dotyczy), czego Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć wcześniej; Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o konieczności zmiany osoby lub dodania osoby/ osób, która/ e będzie/ będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; Powiadomienie o konieczności zmiany lub dodania osoby/ osób musi mieć formę pisemną lub e-mailową; Powiadomienie o konieczności zmiany osoby musi zawierać minimalnie: imię i nazwisko, pełnioną funkcję oraz przyczynę braku możliwości realizacji zadań przez daną osobę. Wraz z powyższą informacją Wykonawca zobowiązany jest zaproponować minimum jedną inną osobę, która będzie realizowała zadania w zastępstwie oraz powiadomić Zamawiającego o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu wskazanej osoby; Powiadomienie o konieczności dodania osoby musi zawierać minimalnie: imię i nazwisko, proponowaną funkcję, wykaz kompetencji i doświadczenia wskazanej osoby; W przypadku zmiany osób stanowiących Zespół Realizacyjny, wskazane osoby muszą posiadać wiedzę, umiejętności i doświadczenie nie gorsze niż osoby wskazane w Wykazie Osób. Poprzez stwierdzenie „wiedzę, umiejętności i doświadczenie nie gorsze” Zamawiający rozumie osoby, które w przyjętych kryteriach oceny Oferty otrzymałyby nie mniej punktów niż osoby wskazane przez Wykonawcę w treści Oferty; W przypadku zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w sytuacji braku akceptacji zaproponowanej kandydatury przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia kolejnych kandydatur (w terminie 3 dni kalendarzowych), aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego tak, aby zadanie było realizowane wyłącznie przez osoby spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego oraz w liczbie opisanej w dziale V „Realizacja filmów” ust. 1 Załącznika nr 2 do SWZ; W przypadku dodania osoby/ osób stanowiących zespół realizacyjny, wskazane osoby muszą posiadać wiedzę, umiejętnościi doświadczenie nie gorsze niż osoby wskazane w ofercie. Poprzez stwierdzenie „wiedzę, umiejętności i doświadczenie nie gorsze” Zamawiający rozumie osoby, które w przyjętych kryteriach otrzymałyby nie mniej punktów niż osoby wskazane przez Wykonawcę; W przypadku dodania osoby, która ma uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w sytuacji braku akceptacji zaproponowanej kandydatury przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić kolejne kandydatury (w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania informacji o braku akceptacji), aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego tak, aby zadanie było realizowane wyłącznie przez osoby spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego oraz w liczbie opisanej w dziale V „Realizacja filmów” ust. 1 Załącznika nr 2 do SWZ; Po zaakceptowaniu kandydatury przez Zamawiającego, zmiana musi być wprowadzona na podstawie aneksu do Umowy; Zmiana osoby lub dodanie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia nie będzie powodować zwiększenia ceny za realizację przedmiotu zamówienia, nie może również wpłynąć na termin i jakość realizowanych usług; Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu, szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały opisane w pkt 36.3.13-29 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę zgodnie z instrukcją wskazaną w pkt 25 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, iż udostępnia na stronie internetowej oraz na Platformie e-Zamówienia Specyfikację Warunków Zamówienia od dnia przesłania Ogłoszenia o zamówieniu do portalu e-zamówienia; 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione; 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu; 4. W sprawach nie uregulowanych SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. W sprawach nie uregulowanych w ustawie P.z.p. i przepisach wykonawczych do tej ustawy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnegoINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych
- Dostawa kolimatora geodezyjnego wraz z wyposażeniem do testowania pomiarowych urządzeń geodezyjnych do Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Usługa serwisu pomp wody chłodzącej w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Zakup i sukcesywna dostawa oksygenatorów do procedury ECMO kompatybilnych z urządzeniem Cardiohelp, oksygenatorów z filtrem tętniczym.
- Remont budynku Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z siedzibą przy pl. Czerwca 1976 r. nr 1 w Warszawie w zakresie pomieszczeń higieniczno - sanitarnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dotycząca produkcji filmów informacyjno-promocyjnych prezentujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych z języka polskiego na języki obce i z języków obcych na język polski na potrzeby Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej upowszechniającej pozaszkolne formy kształcenia, zwłaszcza w obszarze STEM, na przykładzie astronomii i astronautyki (...)
- Dostawa filmu o tematyce przyrodniczej, atlasu przyrodniczego o bioróżnorodności oraz przeprowadzanie kampanii edukacyjno-przyrodniczej
- Opracowanie projektu linii wyprowadzenia mocy elektrowni wodnej "Malczyce" do Stacji GPZ w Środzie Śląskiej wraz z uzupełniającymi pomiarami geodezyjnymi liniowymi do celów projektowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.