Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430910203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolska 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzz@zlobki.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobki.lublin.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d03cfe-e21b-4083-b43b-a16b63f3b501
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00525812/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20d03cfe-e21b-4083-b43b-a16b63f3b5013.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje
się jako załącznik),
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-
mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2022 poz. 123) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZŻ.253-2/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 164000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E (GZ-50), przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8 kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do ośmiu placówek Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj.
I. Żłobek nr 1 w Lublinie, ul. Wileńska 19,
II. Żłobek nr 2 w Lublinie, ul. Okrzei 11,
III. Żłobek nr 4 w Lublinie, ul. Puławska 7,
IV. Żłobek nr 5 w Lublinie, ul. Sowia 4,
V. Żłobek nr 6 w Lublinie, ul. Herberta 12,
VI. Żłobek nr 7 w Lublinie, ul. Braci Wieniawskich 10,
VII. Żłobek nr 8 w Lublinie, ul. Nałkowskich 102,
VIII. Żłobek nr 9 w Lublinie, ul. Zelwerowicza 2, 20-875 Lublin.
Zamawiający informuje, iż wszystkie informacje dotyczące punktu poboru gazu (adresy punktów, grupy taryfowe, zainstalowane urządzenia oraz przewidywane zużycie) znajdują się w tabeli w załączniku nr 2 do SWZ – Wykaz punktów poboru gazu.
Podane w załączniku nr 2 do SWZ zużycie gazu ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do obliczenia ceny oferty i porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży gazu odbywać się będzie według cen i stawek opłat w złożonej ofercie oraz na podstawie faktycznych wskazań układu pomiarowego. Podane w kosztorysie cenowym tj. w załączniku nr 2 do umowy ilości paliwa gazowego mają charakter orientacyjny służący obliczaniu wartości oferty i maksymalnej wartości zawartej umowy.
Zamawiający wymaga, aby rozliczanie ilości dostarczanego gazu odbywało się co miesiąc lub zgodnie z czasookresami odczytów gazomierzy przez dystrybutora gazu, na podstawie odczytu rzeczywistego wskazań układu pomiarowego, wg cen określonych w ofercie Dostawcy.
Dostawca musi posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi oraz umowę z siecią dystrybucyjną o świadczenie usług dystrybucji, ważną w okresie dostawy (sprzedaży) gazu ziemnego dla Zamawiającego.
Dostawca zobowiązuje się dostarczać Paliwo gazowe, gaz ziemny wysokometanowy E (GZ- 50), przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8 kPa, do instalacji znajdującej się w obiektach Zamawiającego oraz przenosić na Odbiorcę własność dostarczonego mu paliwa gazowego.
Zamawiający oświadcza, że spełnia kryteria określone w art. 62b ust. 1 pkt. 2 lit. d ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. 2024 poz. 266 ze zm.). Zamawiający zobowiązuje się przed zawarciem umowy z wykonawcą złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 62 bb ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. 2024 poz. 266 ze zm.) o spełnieniu warunków pozwalających na uznanie go za odbiorcę, o którym mowa w art. 62b ust. 1 pkt 2 lit. ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. 2024 poz. 266 ze zm.) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą według stawek wynikających z taryfy obowiązującej zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem o którym mowa w art. 62 bb ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2024 poz. 266 ze zm.) z uwzględnieniem ustawy o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 204).
3.8. Zamawiający jest zwolniony od akcyzy za wyroby gazowe (zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 126)).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany raz w roku grupy taryfowej i mocy umownej gazu w ramach grupy taryfowej wymienionej w tabeli w załączniku nr 5 do SWZ– Wykaz punktów poboru gazu.
Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego, na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa.
Zamawiający wymaga, aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegła dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie paliwa gazowego obejmującej sprzedaż i dystrybucję.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-05-01 do 2026-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 oraz 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.)
Zamawiający informuję, że zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2024 poz. 507 ze zm.),z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
- Wykonawcę lub uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy,
- Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu(Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r. o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy,
- Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r. o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego ważną co najmniej do 30.04.2026r. – wymagane w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był podmiotem uprawnionym, o którym mowa w ustawie o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2024 r. w związku z sytuacją na rynku gazu (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 204).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany treści umowy mogą nastąpić jedynie na warunkach i w okolicznościach, o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.3. Umowa może być zmieniona na niżej wymienionych warunkach:
a) Zmiana taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Regulacji Energetyki, mocy zamówionej,
b) Zmiana wysokości opłaty stałej i zmiennej w trakcie trwania umowy, która wynika z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej taryfy Operatora,
c) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, stosownie do zmiany stawek.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-31 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego substancję czynną Darolutamidum finansowany w ramach programu B. 56
- Dostawa produktów wytwarzanych przez podmioty ekonomii społecznej z podziałem na części
- Wykonanie od 4 do 8 operatów szacunkowych nieruchomości
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 1. Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Lublinie
- Dostawa materiałów biurowych i komputerowych dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO DO OBIEKTÓW UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO W LUBLINIE ZLOKALIZOWANYCH W LUBLINIE I CZESŁAWICACH.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8kPa, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję do placówek Miejskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa gazu ziemnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (wraz z obsługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Wolin i jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (typu E) obejmującą sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Gminnego Ośrodka Sportu, Turystyki i Rekreacji w Rzgowie
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) dla Gminy Wągrowiec oraz jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.07.2025 r. do 31.12.2026 r
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.