Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107021/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pracy geodezyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274; +48324941267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pracy geodezyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23846ef1-b0df-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie pracy geodezyjnej - połaczenie nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107021/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.24.2022.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47967,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie pracy geodezyjnej obejmującej następujące zadnia:
1) Połączenie działek według opisanej poniżej konfiguracji:
a) połączenie 6 działek oznaczonych geodezyjnie nr ew. 4244, 4245, 4246, 4247, 4249, 4250 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa w jedną nieruchomość;
b) połączenie 24 działek oznaczonych geodezyjnie nr ew. 4228/1, 4228/2, 4228/3, 4229, 4230, 4231, 4232, 4233, 4234, 4235, 4236, 4237, 4238, 4239, 4240, 4241, 4242, 4243, 4271, 4272, 4273, 4274, 4275, 4276 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa w jedną nieruchomość;
c) połączenie 11 działek oznaczonych geodezyjnie nr ew. 4218, 4219, 4220, 4221, 4222, 4223, 4224, 4225, 4226, 4227, 4270 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa w jedną nieruchomość;
d) połączenie 3 działek oznaczonych geodezyjnie nr ew. 4279, 4280, 4281 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa w jedną nieruchomość;
e) połączenie 4 działek oznaczonych geodezyjnie nr ew. 4172/24, 4208, 4209, 4210 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa w jedną nieruchomość.
2) Wznowienie znaków granicznych/ wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 4277, 4213, 4188/3, 4188/2, 4172/41, 4267, 4211 k.m. 20 obręb Tereny Przyłączone z Kromołowa;
3) Pomiar budynków i budowli trwale związanych z gruntem oraz wszystkich ogrodzeń tworzących zagrody;
4) Zmiana użytków gruntowych;
5) Okazanie Zamawiającemu punktów granicznych oraz przebiegu granic nieruchomości powstałych po połączeniu oraz działek wymienionych w pkt 2 powyżej;
6) Zastabilizowanie wszystkich wyznaczonych punktów granicznych nieruchomości po połączeniu oraz wszystkich punktów granicznych działek wymienionych w pkt 2 powyżej granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym;
7) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu następujących materiałów:
a) protokół graniczny wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych;
b) szkice polowe;
c) wykaz zmian danych ewidencyjnych;
d) kartoteki budynków;
e) mapę ewidencyjną obszaru objętego zamówieniem z naniesionymi wszystkimi ogrodzeniami tworzącymi zagrody (wraz z ich zanumerowaniem) oraz budynkami i budowlami trwale związanymi z gruntem;
f) w formie tabelarycznej obliczenia powierzchni poszczególnych zagród wraz z ich rozpisaniem na poszczególne działki ewidencyjne.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie, wymogami określonymi
w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności:
1) Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1899 z późn. zm.);
2) Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (tj. Dz. U. z 2004r. nr 268 poz. 2663),
3) Ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.),
3. Na żądanie Zamawiającego, nie więcej niż dwa razy, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic nieruchomości powstałych po połączeniu oraz działek wymienionych w ust 1 pkt 2) powyżej w ramach wynagrodzenia ustalonego w umowie, w okresie 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy.
4. Odbiór zrealizowanego zamówienia nastąpi na podstawie protokołu odbioru spisanego w obecności Zamawiającego i Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia złożenia materiałów określonych w ust 1 pkt. 7, przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
5. Przedstawione do odbioru materiały geodezyjne określone w ust 1 pkt 7 muszą być wcześniej przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
6. Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przez zamawiającego przedmiotu umowy.
7. Nieruchomości objęte przedmiotem zamówienia, ich lokalizację obrazuje załącznik mapowy do SWZ.
8. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:
9. Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GeoPON Maciej Wtorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492224227
7.3.3) Ulica: Równa 17/7
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa geodezyjna bieżących zadań wynikających z pracy urzędu oraz robót inwestycyjnych prowadzonych na terenie Miasta Krosna w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Koluszkach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- "Zakup i montaż wiat przystankowych z OZE"
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.