Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041791/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach Archiwum Państwowego w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wałowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-858
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: apgda@gdansk.ap.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gdansk.ap.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e88e126-eb00-4881-acca-8c387d18ddf81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Archiwum Państwowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach Archiwum Państwowego w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e88e126-eb00-4881-acca-8c387d18ddf8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041781/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach Archiwum Państwowego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Archiwum Państwowe w Gdańsku tj. w budynku przy ul. Wałowej 5 i ul Polanki 124 w Gdańsku oraz przy ul. Handlowej 11 w Gdyni..
2. Powierzchnia sprzątania:
2.1. Łączna liczba powierzchni sprzątania wewnętrznego: 4 978 m2
2.2. Łączna liczba powierzchni sprzątania zewnętrznego: 2450 m2
3. Liczba pomieszczeń sprzątanych w godzinach pracy, zasady pobierania kluczy, wykaz administratorów budynków, wskazanie miejsca składowania nieczystości, godziny sprzątania oraz ogólne zasady wykonywania usługi sprzątania zawarte zostały w „Regulaminie sprzątania” stanowiącym załącznik nr 5 do umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303688,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752862,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303688,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar sp. z o.o., Sekret sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771283417
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303688,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zagospodarowanie terenu - Zieleniec Gostyńska
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2025 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
- Dostawę akcesoriów do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą systemu do biopsji mammotomicznej oraz bezprzewodowym systemem do biopsji mammotomicznej dla UCK
- "Projekt, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku."
- Dostawa zestawów do dyssekcji dla Kliniki Gastroenterologii dla UCK
- Dostawa materiału roślinnego -6 zadań.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania na rok 2025/2026 dla sądów funkcjonalnych podległych Sądowi Okręgowemu w Bydgoszczy
- Realizacja kompleksowej usługi pielęgnacyjnej wybranych części zabytkowych ogrodów i parków Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie w 2025 roku w podziale na 3 części
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH I SANITARNYCH GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.