Og³oszenie z dnia 2025-03-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug hotelarskich w obiektach typu apartamentowego
(CPV 55100000-1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Teatr im. Juliusza S³owackiego w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. ¦w. Ducha 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +124244516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wasik@teatrwkrakowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.teatrwkrakowie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug hotelarskich w obiektach typu apartamentowego
(CPV 55100000-1)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2af54f5a-1ba1-4e95-9d37-efb5bcc898df
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00154194
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079534/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¶wiadczenie us³ug hotelarskich w obiektach typu apartamentowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2af54f5a-1ba1-4e95-9d37-efb5bcc898df3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
a) Imiê i nazwisko: Joanna Poznañska-W±sik
b) Stanowisko s³u¿bowe: Kierownik Dzia³u Administrowania Maj±tkiem Teatru
c) Numer telefonu: tel. 12 424 45 23, faks: 12 424 45 60, adres e-mail: wasik@teatrwkrakowie.pl.
d) Numer pokoju (w siedzibie zamawiaj±cego): Pl. ¦w. Ducha 4, I piêtro, Dzia³ Administrowania Maj±tkiem Teatru.
e) Godziny, w których udzielane s± informacje dotycz±ce przetargu: 9.00-15.00
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na platformie e-Zamówienia.
4. Sposób sk³adania ofert, wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Centrum Pomocy portalu e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz danych osobowych przekazanych przez Wykonawcê jest Teatr im. Juliusza
S³owackiego w Krakowie, Plac ¶w. Ducha 1, 31-023 Kraków,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporz±dzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami danych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
5) dane osobowe przechowywane bêd± w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora
6) Wykonawca oraz osoby, których dane Wykonawca przekaza³, posiadaj± prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych
osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania
7) osoby te maj± prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e odmowa podania danych mo¿e skutkowaæ odmow± zawarcia umowy.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.2.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug hotelarskich w obiektach typu apartament/mieszkanie. ¦wiadczenie us³ug nastêpowaæ bêdzie zgodnie z warunkami Szczegó³owego Opisu Przedmiotu Zamówienia, warunkami SWZ oraz zapisami projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-03 do 2025-10-12
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena powinna byæ podana na formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ, liczb± i s³ownie i obejmowaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena powinna byæ podana wy³±cznie w z³otych polskich, w kwocie netto i brutto, w postaci ceny porównawczej obliczonej w sposób nastêpuj±cy:
Cp = 310 noclegów x Cn
gdzie Cp oznacza cenê dla celów porównawczych,
Cn oznacza cenê za jeden pokój/noc
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4. Dopuszcza siê sk³adanie ofert wspólnych, przy czym o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, dokumenty okre¶lone w punkcie VI.2 winny zostaæ z³o¿one w odniesieniu do ka¿dego z wykonawców z osobna6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy zawartej w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania w przypadku:a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowi±zuj±cej dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia
- wy³±cznie je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Zmiana umowy nast±piæ mo¿e równie¿ w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i nastêpne ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-27 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rozbudowa ul. Blacharskiej - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji niezbêdnych dla realizacji robót budowlanych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego o¶wietlenia dla planowanego przej¶cia dla pieszych na ulicy Borkowskiej przy skrzy¿owaniu z ulic± Janowskiego
- Wy³onienie Wykonawcy robót budowlanych zwi±zanych z budow± alejki w Parku M³ynówka Królewska na os. Widok w Krakowie, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wykonanie konstrukcji wsporczej oraz monta¿ instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Narodowego Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS (ul. Czerwone Maki 98, 30-392 Kraków)
- Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu do ca³orocznego utrzymania czysto¶ci na terenach zewnêtrznych Zak³adu Termicznego Przekszta³cania Odpadów w Krakowie
- Dostawy implantów s³uchowych
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich w obiektach typu apartamentowego (CPV 55100000-1)
- Us³uga hostelowa wraz z transportem dla 8 pacjentów leczonych radioterapi± w filii DCOPiH w Jeleniej Górze
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug szkoleniowych, hotelarskich, konferencyjnych i restauracyjnych na potrzeby trzech szkoleñ, w tym dwóch online i jednego stacjonarnego nt. rewitalizacji dla ...
- "Organizacja wyjazdów kolonijnych w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej we Francji w obszarze ekonomii spo³ecznej, w ramach projektu "W³±czamy Pomorskie!"
- Obs³uga wyjazdu zagranicznego uczniów, opiekunów i nauczycieli ze szkó³ dla których organem prowadz±cym jest Powiat Sokólski w ramach programu Erasmus +
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.