Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na osiem części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 58 INTEGRACYJNE IM. JANA WILKOWSKIEGO W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200409473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Palmowa 20A
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-795
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 65-40-363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps58@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psi58.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b8991ef-ae33-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na osiem części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8991ef-ae33-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099114/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSI58.26.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 259817,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 1 – PIECZYWO1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 20588,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 2 – MIĘSO1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 55020,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 3 – NABIAŁ1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 37696,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 4 – WARZYWA OWOCE1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 40373,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 5 – MROŻONKI1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 22850,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 6 – ARTYKUŁY SUCHE1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 66093,11 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 7 – RYBY1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 13205,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz. 8 – JAJA1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL – załącznik nr 1a do SWZ.
2. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo i przedmiotowo do składanego zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ oraz załączniku nr 1a – formularzu cenowym. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą ofertę częściową oddzielnie.
5. Ilekroć w SWZ nie wskazano, iż dany zapis dotyczy konkretnej części zamówienia, należy przyjąć, że jest to zapis taki sam dla każdej części zamówienia.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SWZ - odpowiedniej dla danej części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15396,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15396,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15396,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIĘSNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052023176
7.3.3) Ulica: ul. Dojnowska 61/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-557
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIĘSNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PODLASKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MIĘSNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23095,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55820,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85868,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55820,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE ..KLIM..
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052007036
7.3.3) Ulica: KONOWAŁY, 44
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KLIM" ANNA KLIM
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KLIM" ANNA KLIM
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83730,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28205,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28205,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28205,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42307,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
stosownie do postanowień wynikających z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, cena oferty niepodlegającej odrzuceniu „przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia” i nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ujętej w ofercie,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13433,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13433,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13433,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200063069
7.3.3) Ulica: Zachodnia 24/21
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-345
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20150,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do postanowień wynikających z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na część VI, bowiem cena „przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia” i nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ujętej w ofercie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z postanowieniami wynikającymi z cz. IV pkt 4 SWZ oraz pkt 18 Opisu Przedmiotu Zamówienia „(…) dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (…)”, Wykonawca zaś przedłożył ofertę obejmującą cz. V oraz cz. VII. Biorąc pod uwagę powyższe, oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z postanowieniami wynikającymi z cz. IV pkt 4 SWZ oraz pkt 18 Opisu Przedmiotu Zamówienia „(…) dopuszcza złożenie oferty na maksymalnie 1 z części opisanych w opisie przedmiotu zamówienia (…)”, Wykonawca zaś przedłożył ofertę obejmującą cz. IV oraz cz. VIII. Biorąc pod uwagę powyższe, oferta podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- BZP.272.36.2024.ŁC Ocena wpływy wsparcia EFS na poprawę sytuacji pracowników i przedsiębiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Białówny w Białymstoku, terenu należącego do Szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEŃ POD APTEKĘ SZPITALNĄ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz tłuszczy zwierzęcych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANACH
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 32 w Bytomiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.